Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko varastanut/ottanut luvatta työnantajalta

Vierailija
05.05.2021 |

Voit myös kertoa jäitkö kiinni ja mitä siitä seurasi, jos jäit kiinni.

Oletko varastanut/ottanut luvatta työnantajalta

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

250 € työtakki "unohtu" palauttaa.

2-300 € kantovaljaat "jäi vahingossa" auton takaboxiin

Pientyökaluja "jäänyt" reisitaskuun toistakymmentä kappaletta.

Muutama kuljetuslava "jäi" auton takapenkille.

Myös kymmeniä keikkoja tehnyt pimeästi, tietenkin työnantajan kalustolla ( näitä sai lainata omaan tarpeeseen ).

Monesti jos oli ns edestakas keikka, niin tehtiin asiakkaan kanssa diili että paluukeikka puoleenhintaan mustana.

Ihmettelivät toimistolla, miksi peruvat näitä paluukeikkoja aina :D

Juuri sinun kaltaisesi tyyppi sai meidän firmasta potkut. Nìin sinullekin tulee käymään. Varmasn varastat muualtakin ja jos mummollasi on lompakko pöydällä, nappaat sieltäkin vähän.

Vierailija
22/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

250 € työtakki "unohtu" palauttaa.

2-300 € kantovaljaat "jäi vahingossa" auton takaboxiin

Pientyökaluja "jäänyt" reisitaskuun toistakymmentä kappaletta.

Muutama kuljetuslava "jäi" auton takapenkille.

Myös kymmeniä keikkoja tehnyt pimeästi, tietenkin työnantajan kalustolla ( näitä sai lainata omaan tarpeeseen ).

Monesti jos oli ns edestakas keikka, niin tehtiin asiakkaan kanssa diili että paluukeikka puoleenhintaan mustana.

Ihmettelivät toimistolla, miksi peruvat näitä paluukeikkoja aina :D

Aika vastenmielinen ihminen olet, säälittää sun perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä erään leipomon kahvilassa ja vuosiin en ole ostanut kotiin leipää :D. Päivän päätteeksi vien kotiin mitä mieli tekee. Tätä kyllä tekevät muutkin työntekijät ja katsotaan läpi sormien, vaikka virallinen hlökunta-alennus on 40%.

Eli viet kassankin ? 

Vierailija
24/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä erään leipomon kahvilassa ja vuosiin en ole ostanut kotiin leipää :D. Päivän päätteeksi vien kotiin mitä mieli tekee. Tätä kyllä tekevät muutkin työntekijät ja katsotaan läpi sormien, vaikka virallinen hlökunta-alennus on 40%.

Marian leipomon kahvilassa? 😁 Jaksoin olla siellä jotain kolme työvuoroa, sitten lähdin takas oikeeseen työhön.

Mariahan menikin konkurssiin. Ei ihme jos tuollaisia varastelevia työntekijöitä.

Vierailija
25/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaita koko sakki, eikö edes hävetä?

Vierailija
26/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa. Eli pari kertaa olen ottanut työaika torkut. Toki olen myös tehnyt välillä pieniä hommia työajan jälkeen, ilman että olen viitsinyt merkata tunteja, joten menee varmaan aika lailla päittäin.

Toimistotarvikkeita on lupa ottaa, jos tarvitsee  joten ei liene varastamista.ä, kun niitä käyttää myös työhommissa.

Vierailija
27/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse siivousalalla. Jatkuvasti menee ilmaiseksi ylitöiksi, kun ei vaan ehdi/pysty tekemään vaaditussa ajassa. Vuodessa kertyy ilmaisia ylityötunteja järkyttävät määrät. Monta kertaa miettinyt, että ottaisin korvaukseksi vessapaperia tai jotain pesuainetta.

En ole ottanut. Suututtaa niin vietävästi jatkuva ilamisen työn teko!   :( 

Minä arvostan sutä että et varasta. Sovi ylityöt työnantajan kanssa, yleensä järkipuhetta kuunnellaan.

Vierailija
28/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapurini oli sairaalassa töissä. Ihan häpeilemättä oli sairaalan leimalla varustetut lakanat kuivamassa narulla. En tiedä annetaanko sieltä sitten henkilökunnalle ylimääräisiä.

Ehkä on niin tunnollinen työntekijä, että pesee viikonloppuisin työnantajan pyykkejä kotona. Vie ne maanantaina mankeloituna takaisin sairaalaan.

Vierailija
29/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja varastaa minulta siten, että lisää joka vuosi työmäärääni kysymättä asiasta. Siitä ei edes tarvitse neuvotella ja näin alalla yleisesti toimitaan. Työnantajani on lopettanut toisten työpaikallani olleiden ammattiryhmien toimia ja laittanut minut ja esihenkilöni tekemään ne. Esihenkilöni lisäksi siirtää niitä hänelle siirrettyjä minulle. Jos joku luulee etten tasoita peliä jotenkin niin erehtyy pahasti. 

Vierailija
30/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pöllinyt aika paljon tavaraa, jonka viemistä ei voi huomata ja varastamisesta ei myöskään koidu vahinkoa kenellekään. Ei ole järkevää paljastaa työnantajan nimeä ja tavaran laatua, sellainen lyö leiman ammattikuntaan eikä kunnon varas toimi niin. 

Vierailija
31/31 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapurini oli sairaalassa töissä. Ihan häpeilemättä oli sairaalan leimalla varustetut lakanat kuivamassa narulla. En tiedä annetaanko sieltä sitten henkilökunnalle ylimääräisiä.

Oletpa kummallinen juorukello.  Onko pääsi päällä gloria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän