Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko shampoo huijaus? Onko se kapitalistinen tuote, jota et todella tarvitse? Todella mielenkiintoista informaatiota

Vierailija
05.05.2021 |

Tästä taitaa olla konsensus, että shampoota ihmiset eivät todella tarvitse. Ainoastaan shampoota myyvät ihmiset väittää muuta.

Mitä mieltä olette?

Erittäin mielenkiintoinen video shampoosta, jonka haluatte katsoa tähän aiheeseen liittyen:

Shampoo is a Lie (for me...and maybe for you too??)

Tiedän, tämä aloitus suututtaa shampoon myyjät.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt shampoota paitsi jossain hotellissa joskus kokeillut heidän erikoisia shampooita.

Ihan ok hiukset silti. Täysin turha tuote.

Vierailija
2/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sampoon myyjiä sun aloitukset kiinnostaa. Minä olen huomannut että sampoo toimii, se pesee likaiset hiukset puhtaaksi. Käytän ihan mielelläni sampoohon noin 0,70 euroa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jo yhden yön ja päivän jälkeen niin rasvaiset hiukset että ei ole turha tuote ainakaan minulle tuo shampoo.

Vierailija
4/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia väitteitä esitetään myös hammastahnoista

Vierailija
5/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine hiuksiin ja pyykinhuuhteluaine ovat turhia, en ole ikinä tarvinnut .

N56

Vierailija
6/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 tuote ehdottomasti aikoisin ostaa toistekin

Vierailija
7/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia sen oli pakko laittaa pomadea hiuksiin? Tottakai se tekee hiukset ihan lähmäsiksi.

Ja muuten ennen shampoota ihmiset pesi kyllä hiuksiaan, palashampoolla tai mäntysaippualla täällä päin maailmaa kerran viikossa. Ja ihmiset haisi tän harvan kylpemisen aikana.

Mutta kauhean traaginen tarina, onneksi hän pääsi ajoissa irti tuosta tuhoisasta kierteestä.

Vierailija
8/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleisesti hellävaraista pesunestettä puhdistamiseen niin hiuksilla, keholla kuin kasvoillakin, pl. aurinkovoiteet kasvoilla ja vartalolla, jotka kaipaa jo öljypohjaista puhdistamista.

Päänahkan hiki yhdessä bakteerien myötävaikutuksen kanssa tarvitsee kovan treenin jälkeen muutakin kuin vesipesua. Erityisesti, jos käyttää muotoilutuotteita, saa jynssätä vähän turhan kovaa päänahkaa, jos vesipesulla meinaa pärjätä.

Eipä siinä, jokainen tavallaan ja liika peseminenkään ei ole hyvästä. Nämä toimii puhdistamiseen itsellä paljon treenaavana, joka ei jaksa joka rajalle omaa purkkia mukana kuljettaa :) Toki sit esim. deo, mutten laske niitä enää puhdistustuotteiksi.

Vierailija
9/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tukka on sitten täynnä hilsettä ja rasvaa, päänahka kutiaa ja tukka viistää päätä myöten jos jätän pesemättä shampoolla. Käytän palashampoita, joita minulla menee vuodessa tasan 2. Ostan niitä aina alennuksesta, nytkin on parin vuoden shampoot odottamassa kaapissa.

Siis ei siinä mitään jos joku ei shampoota tarvitse, tukka ei rasvoitu, hiki ei haise, ei tule talia yms. Eihän ketään missään nimessä pakoteta shampoota käyttämään, eikä kannata käyttää jos ei tarvitse. Minä tarvitsen, joten käytän.

Vierailija
10/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekee noita  videoita mainostulojen vuoksi osa on totta, osa mutuilua ja osa tuubaa. En jaksa katsoa.

Vierailija
11/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän, tämä aloitus suututtaa shampoon myyjät."

Kuulostaa äärimmäisen p"#skalta clickbaittiotsikolta.

Vierailija
12/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitten voin kulkee ulkona kun hiukset rasvoittuu 2 pv välein? Ja kyllä, olen koittanut olla pesemättä joka viikkoja , ei auttanut

Vierailija
13/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, shampoo on turhake.

Vierailija
14/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 faktaa joita shampoomyyjäsi ei halua sinun tietävän

Klikkaa tästä!

Vierailija
15/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisiällä käyttänyt. Ihan pelkkää rajua rahastusta.

Vierailija
16/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait shampoota elääkseen tarvitsekaan samalla lailla kuin vaikkapa ruokaa tai unta. Mutta niinpä vain näytän edustavammalta muita ihmisiä varten, kun pesen tukasta rasvat pois shampoolla.

Vierailija
17/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lyhyt hiuksinen mies kertoo, miten hiuksia tulisi hoitaa? Samaan kategoriaan menee neljän lapsen äiti, joka neuvoo lapsettomuudessa.

Jos saman ulostulon tekee mies (tai nainen), jolla hyväkuntoiset hiukset ylettyvät vyötärölle, voin jo kuunnella aihetta.

Vierailija
18/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikuisiällä käyttänyt. Ihan pelkkää rajua rahastusta.

Voisitko vastaa tohon et miten kuljen ukona kun hiukset on kuin oisin uinut öljyssä? Kyllä mäkin haluaisin lopettaa shampoon, mutta käyn töissä asiakaspalveluussa jne

Vierailija
19/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pystynyt jättämään shampoon pois kun ajoin kaljuksi. Loppui rasvoittuminen ja hyvät tuuheat hiukset kasvoi.

Vierailija
20/30 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoaine hiuksiin ja pyykinhuuhteluaine ovat turhia, en ole ikinä tarvinnut .

N56

Jos saisit päiväksikin mun pitkät ja takkuuntuvat hiukset niin et olisi tuota mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi