Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lonkan seutu ollut kipeä varmaan jo puoli vuotta. Fysioterapeutti kehotti vaan käyttämään voltarenia. Eikö tuolle voi muuta tehdä?

Vierailija
05.05.2021 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nelikymppisenä alkaa suunnilleen kremppoja ilmaantua?

Yksilökohtaista lie.

Vierailija
62/75 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattiin kahdesta suunnasta, pientä nikamien madaltumaa oli . Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipuili lonkka, osteoporoosia oli.

Vierailija
64/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
65/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kipeytynyt jostain urheilusta  ?liikaa kovaa treeniä?

Vai vastakohta? et ole liikkunut?kiloja kertynyt?

Vierailija
66/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt lukea koko ketjua, mutta kalevalainen jäsenkorjaus on auttanut minulla tukielinvaivoihin. Siinä riittää yleensä kaksi hoitokertaa eli noin 200 euroa maksaa. Mutta hoito on lempeää ja auttaa kehoa muutenkin, kun koko kroppa käydään läpi ja oiotaan virheasennot ja avataan jumit.

Vierailija
67/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuin heinä- syyskuussa marjastamassa joka päivä jopa kaksikin kertaa päivässä useamman tunnin kerrallaan. Syksyllä sitten syys-lokakuussa alkoi töissä tuntua tuota kipua enemmän . Ap

Vierailija
68/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkärit mielellään odottelevat, josko olisi ohimenevä vaiva. Ja koska eivät jaksa aina lukea edellisen käyntikerran tekstejä, eivät tiedä, kuinka pitkään vaivaa on ollut. Sitten alkavat suositella vaihtelevassa järjestyksessä lepoa, särkylääkettä, venyttelyä, fysioterapiaa. Sitten vaan käyt ne läpi ja toteat, ettei mistään ollut apua. 

Joka käynnillä kerrot "tämä on vaivannut jo niin ja niin pitkään, kokeiltu on ohjeiden mukaan nämä ja nämä keinot, eivät mitkään auttaneet". 

Sitten kerrot, että tarvitset sairaslomaa, koska olet työkyvytön. 

Sairasloman jälkeen menet vaatimaan lisää sairaslomaa. Silloin lääkäri yleensä havahtuu, että no mikähän siinä lonkassa oikein on, pitääpä tutkia! Ja näin pääset tutkimuksiin. 

Vierailija
69/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toukokuu,oletko  liikkunut tuon syyskuun jälkeen yhtään?

Niin miten se sun paino?

Vierailija
70/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali painoinen. Olen siis liikkunut joka päivä muutenkin. Ennen ja jälkeen noitten marjastusreissujen siis. Nyt on ollut pakko käydä pururadalla liikkumassa koska asfaltilla alkaa kipuilemaan enemmän. Ap

Vierailija
71/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buranaa myös.

Lääkäri.

Ne Buranat voi työntää sinne missä aurinko ei paista.

Sillähän ne saa oikein hyvin täsmättyä kipupisteen lähelle :D

Vierailija
72/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Fysterppa ei oo lääkäri.

Vierailija
73/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin.

Fysterppa ei oo lääkäri.

Olen käynyt jo kaksi kertaa lääkärissä vaivan takia, niinkuin tuolla aiemmin jo luki. Edellisellä kerralla laittoi lähetteen fyssarille ja olen nyt siellä kerran käynyt. Varasi ajan kolmen viikon päähän uudestaan. Ap

Vierailija
74/75 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin.

Fysterppa ei oo lääkäri.

Olen käynyt jo kaksi kertaa lääkärissä vaivan takia, niinkuin tuolla aiemmin jo luki. Edellisellä kerralla laittoi lähetteen fyssarille ja olen nyt siellä kerran käynyt. Varasi ajan kolmen viikon päähän uudestaan. Ap

Pyydä lähete erikoislääkärille eli tapauksessasi fysiatrille, ei siis fysioterapeutille.

Elämässä ei saa mitään pyytämättä. Se lääkäri saattaa kuvitella, että vähän se marjastus siellä lonkassa juilii, eiköhän se tällä voimistelulla fysioterapeutin ohjeistuksella siitä tokene. Omasta mielestäni noilla ohjeilla mennään usein P edellä puuhun. Ensin tulisi tutkia, hoitaa ja näiden jälkeen kuntouttaa eli mennä sille fysioterapeutille.

Vierailija
75/75 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kause pelasti minutkin polvi- ja lonkkaleikkaukselta! Vasemman jalan holvikaaren laskeutuminen aiheutti kehooni epätasapainon. Ensin kipuili vasemman jalan plantaari faskiitti ja sitten polvi, lantio, selkä ja niskat sekä purin myös hampaita yhteen. Kovat päänsäryt ja polven sekä lantionalueen kipuilu herätti hakemaan apua. Kaikki tämä alle 50- vuotiaana.

Käyn nyt lähinnä ylläpitävässä hoidossa 4 kk välein.

Enää en tarvitse purentakiskojakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä