Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylennys vs.perhe

Vierailija
04.05.2021 |

Minulle tarjottiin ylennystä... kaikki olettavat että otan sen vastaan...
Se sisältää paljon haasteita ja pääsisin kehittämään itseäni.
Mutta; iltaisin ja joskus vkonloppuisin pitäisi tehdä töitä, palkka ei lisäänny.

Minulla on 4- ja 7 -vuotiaat lapset joista pienemmällä neurologisia vaikeuksia (selvityksessä, ehkä rakenteellinen poikkeama aivoissa tai ohimenevä kehityshäiriö: lääkärit ovat ymmällään).

Työ tarjoaa minulle hengähdystaukoa myös murheista (stressaan lapseni tilannetta) - mutta minua tarvitaan myös kotona.
Mies on joskus työmatkoilla (kun korona ohi).

Mitäköhän tässä sanoisi... viikko aikaa päättää...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa jos työskentelisin keskimäärin 4 tuntia viikonloppuisin, pitäisi saada lisää kuukausiliksaa 4 tuntia * 4 viikkoa * kokonaisen arkityöpäivän palkka. Jos arkipäivien normi päiväpalkka on 200 e, nii viikonlopun puolikkaasta päivästä pitää saada 200 e kans. Eli vkl töistä 800-1000 e lisää. Sama laskukaava iltatöistä. Lisäksi pitää saada parempaa liksaa lisääntyneestä vastuusta.. riippuu paljon menettäisi vapaa-aikaa ja kuinka paljon vastuuta tulisi lisää,pitäisi itsellä saada lisää bruttopalkkaa hyvinkin vähintään 1.500 e kuussa pelkästä vapaa-ajan menetyksestä, että ottaisin ylennystä. Jos tosiaan työ muuttuu muutenkin vastuullisemmaksi, niin +2000 e lisää. Mutta arvostan vapaa-aikaani..

Vierailija
22/25 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiselle ehdotetaan ylennystä ilman palkankorotusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmyyrä kirjoitti:

Ihmiset tuntuvat olevan persoja titteleille, vastuulle ja itsensä kehittämiselle. Jopa ilman taloudellista hyötyä ollaan valmiita tekemään enemmän töitä ja sietämään enemmän stressiä. Outoa on.

Kaikki nyt ei vaan halua olla siwan kassoja. Jotkut haluaa haastetta työhönsä ja mahdollisuuksia oppia uutta ja kehittää itseään. Itse tienaan noin 7000€ kuussa liksaa. Tulot on jo sen verran hyvät, että 500-1000 euroa lisää ei merkittävästi tuo hyötyä verojen jälkeen. Itsellä on kyse enemmän työn sisällöstä ja mielekkyydestä. Voisin jopa olla valmis tinkimään palkkaa pienemmäksi, jos oikein mielenkiintoinen homma tulisi vastaan.

Vierailija
24/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ylennyksen. Kun sitten vaihdat työpaikkaa, sun CV:ssä lukee työt ei palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän