Tapasin henkilön joka uskoo että maapallo on litteä
Juu, sattui samaan junan ravintolaan. Oli aika kiihkeä puolustaessaan teoriaa. Sain tietää että Suomessa on oma flat earth-liike.
Kommentit (19)
Minä olen tavannut naisia, jotka sanovat heidän euronsa olevan 80 senttiä, vaikka se on jo kaksi vuotta sitten ollut 99 senttiä. On kummallista kuinka hysteerisesti jotkut toistelevat jotain kuultua mantraa salaliitoista ym.
Tiedän henkilön joka pohti vakavissaan kahvitauolla planeettojen liikkeitä suhteessa aurinkoon kun aurinko kuitenkin kiertää maata.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavannut naisia, jotka sanovat heidän euronsa olevan 80 senttiä, vaikka se on jo kaksi vuotta sitten ollut 99 senttiä. On kummallista kuinka hysteerisesti jotkut toistelevat jotain kuultua mantraa salaliitoista ym.
2017 naisten euro oli 97 senttiä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005343692.html
Vierailija kirjoitti:
Tiedän henkilön joka pohti vakavissaan kahvitauolla planeettojen liikkeitä suhteessa aurinkoon kun aurinko kuitenkin kiertää maata.
Tämä on pelottavaa.
Kahvitauko viittaa kuitenkin aikuiseen ihmiseen.
Jos olisin itse tavannut tuollaisen henkilön junassa, olisin nakannut kyydistä niska-p erseotteella, eikä maailma olisi menettänyt mitään.
Minä tunnen pari enkelihoitojen ystävää jolla on sähköallergia.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Palkkaeroista on tutkimustietoa, maan pyöreydestä myös, mutta ainahan on tolleroita, joiden älylle mikään rautalanka ei riitä. Sinä lienet sellainen ressukka. Oletko sähköhoitoa kokeillut? Voit itse tehdä kahdella sukkapuikolla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pelottavaa.
Kahvitauko viittaa kuitenkin aikuiseen ihmiseen.
Psykoosi voi olla pelottava. Tuosta ihmisestä olisi pitänyt tehdä huoli-ilmoitus kotikunnan sossuun.
Nappaa kännykällä kuvan ja googlettaa nimen, löytyy henkilöllisyys. Foliohatuthan ovat somessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin itse tavannut tuollaisen henkilön junassa, olisin nakannut kyydistä niska-p erseotteella, eikä maailma olisi menettänyt mitään.
Sitten sinut olisi nakattu niska-perseotteella kattilaan lusimaan, eikä maailma olisi edelleenkään menettänyt mitään.
Kykenitkö kumoamaan teorian vai tulitko pelaamaan pulushakkia tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinut olisi nakattu niska-perseotteella kattilaan lusimaan, eikä maailma olisi edelleenkään menettänyt mitään.
Eipä kyllä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa yrittään, terä sihahtaa ja suolet on lattialla ennen kuin kissaa ehdit vinkasta. :D
Mulle on jäänyt epäselviksi perustelut.
Kannattaa sanoa, että miksi Maan varjo Kuussa on sitten pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Kykenitkö kumoamaan teorian vai tulitko pelaamaan pulushakkia tähän ketjuun?
Tää oli kyllä semmonen hulluuden huippu että veti aika sanattomaksi. Kyselin tyyliin että mitä hyötyä niin laajalle tiedeyhteisölle on valehdella pallon pyöreydestä jne. Epäilin aluksi myös että jotain psykoosia tms. Mutta mutta.. onhan monet uskonlahkotkin vakuuttavuudessaan saaneet tavan tallaajia mukaan. Kyllä se tosissaan oli.
En ihmettele ap:n kokemusta: ton tasoset hörhöilyt oli mulle arkipäivää lapsuuden kodissa .Mä olen aikoinaan eronnut vanhoillislestadiolaisuudesta. Voin sanoa että suuri osa ihmisistä vain yksinkertasesti pystytään aivopesemään, varsinkin jos saarnaaminen alkaa jo lapsesta. Suomessa on valtava määrä kantasuomalaisia jotka uskoo että huulipunan käyttäminen on portti helvettiin. Been there, seen that... a lot
Onko Laura Huhtasaari (Persu) alkanut matkustamaan junassa ja vallannut junan ravinolavaunun käyttöönsä?