palstajankka

Näin miehenä voin todeta että ulkonäkö on kyllä hyvä mutta kaikki mitä suusta tulee, ärsyttää. Tietynlainen tekopirteys.

• ylös 8
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Hysteerinen olemus. Ja ikävä sanoa, mutta tosi vastenmielinen ilmehtiminen. Epäselvä ulosanti.

• ylös 16
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä? Nätti nuori nainen ja mukava ääni ja puhetapa.

Ei ole sellainen nykynasaali eikä s-, r- eikä l-vikainen.

Vierailija

Minua ei ärsytä mikään. Mutta oletteko panneet merkille, että on tosi paljon Bridgerton-sarjan toisen päänäyttelijän Phoebe Dynevorin näköinen ja oloinen?

phoebe dynevor bridgerton

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ei ärsytä mikään. Mutta oletteko panneet merkille, että on tosi paljon Bridgerton-sarjan toisen päänäyttelijän Phoebe Dynevorin näköinen ja oloinen?

Yritin linkata kuvaa, en näköjään onnistunut. Mutta kvg!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo, 5/10 molemmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen olemus. Ja ikävä sanoa, mutta tosi vastenmielinen ilmehtiminen. Epäselvä ulosanti.

Mulle tulee mieleen että se pidättää itkua. Jostain syystä. Tulee mieleen, että on purskahtamassa itkuun ihan koko ajan. Mies totesi just, että osoitetaanko sitä pyssyllä kameran takaa vai miksi se on noin hysteerinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä, ihan erilainen.

Vierailija

Todella epäaito ja pakotettu hymy, omituinen puheen rytmitys, puhe tarpeetonta lässytystä. Sääliksi käy tyttöä, että on joutunut noihin mainoksiin.

Vierailija

Ei mitään väliä. Mainos poistuu joskus.

Enemmän harmittaa, että Tampereen ratikkaan valittiin kuuluttaja, joka ei osaa lausua englanniksi. Sanoo esim "railway station " suomalaisella karulla ärrällä. VR:n huonoja kielimiehiä ja -naisia saanut jo sietää lapsesta asti, niin olisip tämä edes mennyt nappiin.

järkevät lopettavat

vale mainontaa super marketit lopetettu hyvin monin paikoin. k-marketteja ja city marketteja tarjoukset eivät koske. superien kauppiaat näyttivät keskaria keskon älyttömille vuokrille ja ideoille. 

Vierailija

Itseäni ärsyttää enemmän se pienempien k-markettien radiomainosääni, nuoren kuuloinen lässyttävä naisääni kuvailee hieman runomaiseen tyyliin esim. mitä pimeänä talvi-iltana voi kotoillessaan tehdä, käyttäen k-kaupan tuotteita. Niin, onhan tuo myös televisiomainoksissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella epäaito ja pakotettu hymy, omituinen puheen rytmitys, puhe tarpeetonta lässytystä. Sääliksi käy tyttöä, että on joutunut noihin mainoksiin.

Joutunut? Oikein innoissaan kertoo hakuprosessista tuossakin aiemmassa Lapin Kansan linkissä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.