Miten saa sellaisen vyötäröltä alkavan takapuolen?
Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Vedät stringit ylös ja työnnät pakaroita taakse. Nopein keino. Voit ottaa vielä valokuvan uusista muodoistasi.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Vedät stringit ylös ja työnnät pakaroita taakse. Nopein keino. Voit ottaa vielä valokuvan uusista muodoistasi.😅
Joillain on tuollainen ilman pyllistelyäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvansiirto. Pitää myös olla tietyn mallinen, todella lyhyt.
Onkohan olemassa selänlyhennysleikkausta?
Ap
Mä tarvitsisin kans sellaisen😅 Ei leveähkö/pyöreä lantiokaan auta. Mulla on vyötärönympärys 65 cm ja lantionympärys 102 cm, mutta pakarat ovat todella ruman matalat, koska selän alaosan ja haarojen väli on niin lyhyt.😭 Tällä ei ole siis mitään tekemistä lantion leveyden tai pakaroiden ulkonevaisuuden kanssa. Eli tuskin tähän auttaisi edes jättikokoiset pakaraimplantit?
Mikset ap laita kuvaa jostain mallista jossa näkyy millaista tarkoitat ? Ei tuollaista vyötätöpersettä taida olla olemassakaan eli et tule sitä koskaan saamaan mitenkään.
vai tarkoitatko sitä kun naisella lantio levenee vyötäröltä? Ja miehellä se on suora.
Itselläni on todella iso leveä 10 gyat minun lapsen lapseni sanovat minulle niin ja en tiedä mitä se tarkoittaa
Tietääkö kukaan teistä🤷
Olen perseestä niskaan halvaantunut
Olen unreal fortnitessa
Minulla on Level 10 gyat
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap laita kuvaa jostain mallista jossa näkyy millaista tarkoitat ? Ei tuollaista vyötätöpersettä taida olla olemassakaan eli et tule sitä koskaan saamaan mitenkään.
vai tarkoitatko sitä kun naisella lantio levenee vyötäröltä? Ja miehellä se on suora.
Meitsillä lantio levenee vyötäröltä, mutta peppu on silti tosi matala, koska selkärangan ja haarojen väli on mulla niin lyhyt😢 Luulen, että aloittaja tarkoittaa myös sellaista, jolla on lyhyt selkä suhteessa selkärangan ja haarojen väliseen pituuteen
Ilmeisesti tarkoitat sitä, että takaapäin (ja myös edestä) katsottuna lantio lähtee kaareutumaan jo heti vyötärön alapuolelta? Se on kiinni lantioluiden korkeudesta, eikä sille voi siten tehdä mitään. Veikkaan, että myös leveät, pyöreät lantionluut ja rasvan kertyminen muualle, kuin vyötärölle, aikaansaavat sellaisen takapuolen, minkä haluaisit. Treenaamalla saat kuitenkin pyöreyttä pakaroiden yläosaan, mikä tekee takapuolesta pidemmän näköisen.
Vielä kun muoti etenee, on kaikilla prceet olalla- ja ihan selvinpäin!
Vyötäröltähän takapuoli alkaakin.
Siis haluatko sellaisen vanhanaikaisen 50-luvun ylösalaissydämenmuotoisen peffan? Miksi ihmeessä? Sehän on tosi mammamainen. Sellaisen luultavasti saa olemalla koskaan treenamatta mitään, synnyttämällä pari lasta ja hommaamalla anoreksian.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko sellaisen vanhanaikaisen 50-luvun ylösalaissydämenmuotoisen peffan? Miksi ihmeessä? Sehän on tosi mammamainen. Sellaisen luultavasti saa olemalla koskaan treenamatta mitään, synnyttämällä pari lasta ja hommaamalla anoreksian.
Ylösalaisen sydämen muotoinen peppu on kaunis, mielestäni kaunein muoto.
Valitsemalla hyvägeeniset vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Osta housut, jossa on korkea vyötärö. Luo ainakin vähän illuusiota silmälle.
Paitsi että jos on lattapylly, niin korkea vyötärö ei yleensä imartele vaan latistaa entisestään.
-Lattapylly'81
Miten saa heti korvista alkavat olkapäät🤣😁🤪
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kirjoittikin jo hyvin, että jos on luonnostaan selän kaari niin, että perse työntyy ulos, niin samalla vatsa myös pullahtaa ulos.
Minulla sama homma. Jos haluaa vatsan timmin näköiseksi, pitää perse työntää alas ja eteen :D
Vinkki: lonkankoukistajat ja niiden avaaminen. Erityisen tärkeää kaikille jotka istuvat paljon.
No hyi helvetti, hyppää kaivoon!
Oikeastaan myös edestä.
Ap