+++ENSIKOIDEN TORSTAI+++
Kommentit (17)
Miksi ihmeessä meidän Enska-pinossa ei näy kuin puolet viesteistä??
J.
Mystistä.. yhtäkkiä tää ketju nousi päällimmäiseksi ja numerot yläkulmas oli että olisi tullut jo kolme vastausta, mutta eipä mulla ainakaan näy muuta kuin tuo Killan kirjoitus..
Kiitos kaikille onnittelijoille :) Synttärit meni rauhallisissa merkeissä.. toissa iltana kävi jo äiti ja isä kakulla ja eilen käytiin sitten miehen kanssa pizzalla :) Mieheltä sain synttärilahjaksi käsityölehden vuosikerran kun ostin pari viikkoo sitten ompelukoneen :) Ehkä niitä vauvanvaatteitakin joskus..
Titille pahoittelut tädistä! :(
Jahans.. en ehdi tämän enempää nyt.. palataan asiaan.. Mukavaa torstaita kaikille!! Niin ja nyt olisi jo pitkästä aikaa jonkun aika plussata!!
T. Juli
Uusi päivä ja uudet kujeet!
Killa: Onnea oviksen bongauksesta ja pupuiluintoa!
Eilisessä pinossa oli keskustelua 4D-dokumentistä ja Sinkkuelämän päätösjaksosta. Täytyy myöntää, että kyllä minäkin ihan tippalinssissä niitä katselin. Etenkin se oli ihanaa kun Charlotte sai kuvan siitä pienestä adoptiotytöstä¿ Kyllä sitä muutenkin näin kierron loppupuolella muuttaa herkemmäksi monille asioille. Kaiken huippu oli yhden kerran, menin töiden jälkeen nälkäisenä ja väsyneenä kotiin, jossa jääkaappi ammotti tyhjyyttään. Päätin toteuttaa mielihaluni, ja lähdin lähikauppaan ostamaan pakastepitsaa. Kaupassa huomasin, että JUST MUN pitsa oli loppunut. No, reaktio oli se, että minua alkoi itkettämään siinä pakastealtaan reunalla ja draamakuningattarena ajattettelin, että ¿ei, mulle ei voi käydä näin!¿. No ei nyt mitään vuolasta nyyhkytystä, mutta tippalinssissä kuitenkin. Tälle jutulle ollaan naurettu jälkeenpäin monet kerrat :D
GALLUPPIA: En tiedä onko tätä jo kyselty aikaisemmin, mutta uusi syksy ja uudet ohjelmat¿ Eli mitkä televisiosarjat teidät koukuttaa pahiten? Mä odotan jo innolla ja kauhulla alkavia sarjoja Lost, Täydelliset naiset ja Big Brother. Apua, ehtiiköhän sitä tehdä mitään muuta kuin kuumeilla vauvaa ja katsoa tv:tä?
Oma napa: Nyt kp 26/28-32, eli piinaavat ajat alkamassa. Oireita nolla, onko se nyt sitten hyvä vai huono. Toiveitakaan en osaa hirveästi herätellä, katsotaan sitten jos täti on myöhässä. Kunpa ei vain olisi kierto sekaisin ja joudun piinailemaan pari viikkoa ja pettymäään. Ovistahan en onnistunut bongaamaan. Mutta ei voi tietää ennen kuin elää.
Toivottavasti torstai on toivoa täynnä kaikilla enskoilla *huiskuttaa hirmuisesti*!
Kepardi
Jouduin nimittäin kirjoittamaan tuon edellisen viestin kahteen kertaan kun se ekalla kerralla singahti jonnekin bittitaivaaseen... Toivottavasti nyt systeemit toimivat.
Kyllä tekniikka on sitten välillä niin ihmeelistä :)
Jotain taitaa tosiaan olla sekaisin tässä pinossa, kun pitäisi olla 7 vastausta mutta on vaan 5. Ehkä joku on kirjoittanut jotain tosi salaisia viestejä... Täälläkin saatiin eilen pitkästä aikaa vähän sadetta, ja tietysti just sinä päivän kun mun piti pestä pyykkiä, eli ei saanut ulos kuivumaan. Mutta en valita, on sitä sadetta jo odotettukin!
Sara-Maria kyseli siitä " mikä kesä" -biisistä. No joo, tykkään kyllä biisistä sinänsä mutta se laulaja on kyllä ihan kaamean ärsyttävä! Se kohta missä se huutelee väliin jotain tyyliin " mene ulos katsomaan" on ihan järkyttävä! Tai oikeastaan ei kai sitä kovin vakavalla naamalla ole tehty, eli kai se on ihan tarkoituksella vähän yliampuva. Ja kyllä siitä aina hyvälle tuulelle tulee kun ei meinaa pokka pitää :) Eli älkää nyt loukkaantuko te vannoutuneet Valvomo-fanit :)
Apila: Tuo greippi-lonkku onkin loistava idea! :D Menee kyllä pikkuisen pyllylleen se " lääkkeen pitää olla pahaa" -periaate, heh...
Oona: Olipas ikäviä uutisia... Nyt vaan potkit sen tättärän pian pois sieltä, tai telkeät vaikka tosiaan sinne kellariin, niin se ei halua enää toiste tulla!
Kepardiina: Tsemppiä piinailuun, oireettomuus voi olla hyväkin merkki! bdbd
).( Tänään on jopa vähän huono olo, eli hyväntuntuiset oireet ja piina jatkuu! En kyllä tiedä miten selviän siitä pettymyksestä jos nyt täti yllättääkin. En uskaltanut vielä kaivaa tänään testiä kaapista, mutta huomenaamulla olis kai pakko. Oikeastaan nyt pelottaa se testaaminen, kun tietää miten nega olis kaamea pettymys! Hassua kun tähän asti on aina odottanut testaamista ihan malttamattomana :) Toisaalta nyt vois kai vielä syyttää liian aikaista testaamista...
Oikein onnekasta torstaipäivää kaikille Enskoille, ja paljon paljon plussasäteitä!!
T: Heppa (kp 30/31-38)
Piti vastata vielä tuohon Kepardin galluppiin! Katson yleensä telkkaria tosi vähän ja nyt kesällä ei oikein ole tullut seurattua mitään sarjoja, mutta talvella taas alkaa (ainakin muistelisin/oletan/toivon että alkaa :) ainakin Sopranos, Täydelliset naiset, Shield ja Amazing Race. Noista varsinkin tuo viimeinen on ihan pakko nähdä joka kerta, on se niin jännä!
T: Heppa taas
Kirjoitin sikapitkän viestin ja innostuin sitten muokkailemaan värejä ja aukaisin netissä olevan värikartan vahingossa tästä samasta ikkunasta ja kun paniikissa painoin edellistä, niin teksti oli tietysti tipotiessään!!!! :( En jaksa kaikkea siis uudelleen kirjoittaa..
Meriheppa: Mukaan olen tulossa, pidä ovea lauantaiaamuun auki.. Ja Kepardiina vois ehtiä mukaan myös!!! Pidä kiirettä, ettei juna jätä!
Taidan palata muihin kommentteihin myöhemmin..
).( kp26.. jännittää! Eilen tuli Mammaksilta tilaamani testit.. Kaapissa jo polttelee. Tilasin siis kumpiakin, raskaus- ja ovistestejä, mut mukana ei tullu ku kaks raskaustestin ohjetta, oisko toisen pitäny olla oviksen? Toimiiko ne kuitenkin samalla tavalla, siis ovistestiinkin pitää saada kaks viivaa? Lauantaiaamuna siis ajattelin testailla..
Palaan siis myöhemmin linjoille..
-Saikku- (ilman värejä)
Tässä pinossa taitaa tosiaan olla jotain häikkää, sillä en päässyt lukemaan kuin ensimmäisen sivun vaikka toinenkin kai on olemassa... No, kirjoittelempa kuitenkin.
Täällä on kp 15/33 ja ajattelin aloittaa oviksen tikuttelun tänään niin kuin testiohjeessa neuvotaan. Viimeksi olen testailua harrastanut joskus yli puoli vuotta sitten, ja silloin kyllästyin koko hommaan kun kierrot olivat niin pitkiä ja epäsäännöllisiä ettei oikein tiennyt milloin testailisi. Nyt kierto on kuitenkin ollut jo monta kertaa tuon 33, joten luotetaan että se nytkin on. Tässä kierrossa on kyllä ollut niin paljon kaikenlaisia vatsan väänteitä ja nipistyksiä, että kumma jos ei tuolla sisuksissa jotain tapahdu! Edellisessä kierrossa ei tällaista ollut, ehkäpä en silloin ovuloinut ollenkaan?
Killa, sullakin taisi olla ovis käsillä. Päästään sitten yhdessä piinailemaan!
Moolille tsemppiä hoitoihin! Kyllä teille nyt varmasti plussa tulee, mulla on ainakin ihan sellainen tunne!
Juttelin yhtenä iltana miehen kanssa tästä meidän tilanteesta, ja kyllä mies onneksi oli suostuvainen siihen että lähdetään kohta puoliin tutkimuksiin jos ei mitään ala tapahtua. Minä varmaan saan päättää ajankohdan, milloin mennään, ja ajattelin että jospa nyt vielä tämän vuoden loppuun asti katseltaisiin, ja sitten tilaisin lääkärin.Mennään varmaan suoraan yksityiselle sitten, joten luulisi ettei sinne pääsyä sitten kamalan kauan tarvitse odotella.
En nyt muista, pitikö jollekin muulle vielä kommentoida, mutta pari galluppia taisi ainakin olla.
Valvomon Mikä kesä -biisi ei oikein nappaa. Tai on se sävel ihan letkeä ja tarttuva, mutta sanoitus on kyllä alakoululaisen tasoa. Voihan se tietysti olla tahallaankin tehty sellaiseksi, mistä sen tietää.
Telkkaria katson tosi vähän, ei siihen riitä aikaa kun on niin paljon harrastuksia joissa illat kuluu. Ja jos on ylimääräistä aikaa, niin mieluummin oikeastaan luen kuin katson telkkaria. Sinkkuelämää tuli kyllä katseltua nyt kesällä, ja Täydellisiä naisia aion alkaa taas katsoa kunhan se jatkuu.
Se on sateinen päivä sitten tänään. Sade tekee kyllä hyvää ku on ollu niin kuivaa koko kesän.
Killa: Sulla on pitkä piina aika :) kyllä se plussa sieltä nyt tulee bd
Meriheppa ja kepardiinalle ja saikulle, ja muillekkin piinailijoille kauheesti plussapölyä *bd* Tulkaa pian kertomaan plussa uutisia
Brooke: Tsemppiä oviksen metsästykseen :)
Telkkuohjelma galluppiin: mä oon ollu hiukan tällänen telkkarin orja talvisin. Kattelen mitäs kaikkea sieltä nyt sitten alkaakaan, ainakin odotan B:B:tä ja lostia, sitten tehistä seuraan ja salkkareita ja tietenkin o.c:tä (kai se jatkuu uusilla jaksoilla nyt syksyllä). siinä ainakin pieni osa mitä näin äkkiseltään tuli mieleen.
pakko päästää mies koneelle
-Sara-Maria-
Tulin kirjottelemaan kun nyt en varmaan muutamaan päivään pääse. Huomenna alkaa loma ja olen reissussa, mutta yritän kyllä jotenkin päästä lukemaan enskojen kuulumisia. Tähän kun on koukussa :)
Mukavaa loppuviikkoa kaikille enskoille! Ja plussatkaa nyt joku!!!
Nenna
Kovasti pitäisi tehdä kaikkea muuta mutta pakko oli tulla lukemaan päivän kuulumiset heti kun pääsin kotiin. Oon huomenna lähdössä reissuun, ja oon seuraavan kerran koneen äärellä vasta tiistaina. Odottelen sitten, että sillä välin on plussia paukkunut listalle oikein urakalla! Eli piinailijoille kovasti tsemppiä!
Saikku - mä luulen että se on hyvä enne, että sulle tuli vaan kahdet raskaustestin ohjeet!! En siis anna ohjeita ovistestien tekemiseen vielä, turha pilata hyvää ennemerkkiä!
Rattoisaa ja rentouttavaa viikonloppua enskat!
bee
Tässä taas pari päivää ollut kiireitä. Nytkin vain pikainen tervehdys kaikille.
ON: Sen verran et kp15-26/27 Ovis on ollut ja oli oikealla puolella nyt kun se on auki.. Ja sattui.. Ikinä ollut niin kipeä.. Oli ihan kylmä hiki,kuuma ja kaikkea mahdollista.. Mut onneks sitä ei kestänyt kauaa.. Pupuiltu on ahkerasti nyt sit odotellaan.. :)
Plussa säteitä kaikille!!!!!
Kiireinen Trixie.. ;)
Tultiin äsken poikien (koirat) ja miehen kanssa metsälenkiltä mukanamme kiva määrä kanttarellejä ;) Nam! Lenkkimme varrella on aivan tattikuusikon näköinen paikka, kuusikko siis. Ajateltiin eilen, että otetaan tänään pussi varalta lenkille mukaan, että eihän se paljoa paina.. Noh, tatteja ei löytynyt kun kaksi, mutta kanttarelleja sitäkin enemmän. Huomenna on pakko mennä heti töiden jälkeen hakemaan lisää. Jätettiin pienimmät napelot sinne kasvamaan :) Tänäänkin satoi vettä, niin luulen, että sieltä ne sienet nopeesti nousee....
Titille pahoittelut tädistä :(
Piinailijoille plussaonnea ja paljon. Hypätkäähän te siihen junaan!
ON: kp 10. Ovista en vielä tikuttele. Josko su tai ma tikuttelisin. Viime kierrossa ovisplus tuli kp 15. Hyvillämielin mennään. On jotenkin levollinen olo yrityksen suhteen, kivaa :) Eilen tuli eka Vauva-lehti. Sitä on ollut kiva lueskella.
Mukavaa to iltaa kaikille.
T:Remukka
..kun aamulla oli hieman huonoa onnea.
Titi: Pahoittelut tädin vierailusta.. Tervetuloa takaisin kuumeilemaan sitten, kun siltä tuntuu! Jaksamista..
Remukka: Toivottavasti suurin osa tämän päivän sateista on pysynyt katon ulkopuolella. Meillä kävi töissä samalla tavalla, lattiat on täynnä ämpäreitä ja niitä pitäis vielä muistaa kiireessä väistellä!
Sara-Maria: Valvomon kesäbiisi oli aluks tosi ärsyttävä, mut nyt kun sitä on joutunu pakostakin kuuntelemaan, ni alkaa se ihan mukavalta renkutukselta kuulosta.. Pakkohan tällaisia on ainakin yksi kesässään ilmestyä!
Juliaana: Myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut!
Biancon horoskooppigalluppiin: luen horoskoopin, jos se sattuu eteen tulemaan, mutten varsinaisesti niitä etsiskele. Luonnehoroskoopit on yleensä aika hyvin osunu oikeeseen mun kohdalla, mut noita päivittäin (iltapäivälehdet) ilmestyviä on oo huomannu toteen kovin usein käyvän. Enkä oikeastaan siis niihin uskokaan..
Kepardiinan ohjelmagalluppiin: Odotan innolla syksyn ohjelmistosta Lostia ja BB:ia.. Salkkaritkin on ihan ok joskus, mut en joka ilta niitä telkusta kyttää. En oo hirveesti tutustunu syksyn ohjelmiin ja en oikein tiiä mitä sarjoja sieltä on tulossa, mut yleensä kaikki sisustus-, remontointi-, hää- ja ruokaohjelmat tulee katottua! Tai oikeestaan, ku meillä on toi tallentava digiboksi, niin kattelen sarjoja sitten kun ehdin nauhalta. Laitan maanantaisin viikon kiinnostavimmat ohjelmat menemään nauhalle ja sit kattelen niitä, kun on aikaa. Tästä syystä en esimerkiksi koskaan tiedä mikä ohjelma tulee ja milloinkin. Kaikille kiireisille tv-addikteille tallentava digiboksi on aivan korvaamaton laite!
ON: edelleen sama tilanne kuin aamulla. jännittää... aika kuluu hitaasti... ois jo lauantai!!!!!
-saikku- (eikä vieläkään värejä... en uskalla :) )
Tänään on ollut kiirettä.. olen vapaalla..laittanut ruokaa ja leiponut lähinnä...:)
Killalle pupustelu intoa ja plussan sinne lähetän...
Ainakin Nennaliina ja Bianco olivat lähdössä lomalle. Hauskaa lomaa...:)
Remukka: mäkin oon kahlaillu vauva-lehteä innoissani läpi..Kuume vaan nousee...
Ohjelma galluppi: mä odotan oikeestaan vaan big brotheria alkavaks..ainakin viime versioon olin ihan koukussa...
Piinailijoille plussatuulia.....+++++++++:)
ON: kp 4/28-29 eli tätiä hyvästellään... taidan potkasta sitä persuuksiille oven raosta, jos se ei uskaltas enää tulla...:)
-muskotti-
.. taitaa olla enskaliineilla tänä päivänä, vai miten?
Killalle ja Brookelle onnea oviksen bongailuun!!
Galluppia oli tv:n kattelusta.. taidan olla ihan kalkkis kun en oo edes yhtä jaksoa täydellisiä naisia kattonu :( Jospa kurkkaisin kun alkaa. Lostia on tullut jännättyä ja viime vuonna ainakin 24:sta. Lisäksi Everwoodia on tullut nyyhkyteltyä aina kun on muistanut ja kerennyt ;)
Sara kyseli mikä kesä-biisistä. Mulla tuli ainakin lomaillessa ihan loma-fiilis kun sitä kuuli, vaikka taitaahan se olla sellanen yhden kesän hitti. Ei mikään mestariteos, mutta uppoo ainakin autoillessa ja lomaillessa :)
Remukka oli iiihanan positiivisella fiiliksellä, kun on hieman itse allapäin niin toivottavasti tarttuu minuunkin.
(.) .. niin vähän surku mielellä kun miehen kanssa ollut vähän kinaa tänään, yllättäin raha-asioista. Autoja käytiin katteleen (josko sitä farkku-malliin vaihtais jossain vaiheessa) ja jotenkin meni taas siihen ettei ole vara ja yhtäkkiä mihinkään ei ole vara ja kaikki n päin p...tä. Ihana tässä sitten jännätä mahdollista plussautumista tässä kierrossa jos toinen on tuolla mielellä :( Kun oltiin niiin molemmat innolla tässä mukana. On sillä miehellä tietysti aihettakin vähän, kun en ole nyt alkusyksynä töissä vaan yritän uurastaa opintoja kasaan kun viime vuonna vei työt mennessään ja opinnot jäi vähäisemmälle. Mutta ollaan asiasta puhuttu jatkuvasti ja tuli aika yllättäen tuo purkaus. Voihan se olla että mieskin vaan jännää mahdollista tulevaa elämäntilannetta.. Vai mitä mieltä olette muut enskat? Osaisitteko neuvoa *peukku suussa ihmettelevää* enska-kamua?
Anteeksi oma-napaisuuteni, mutta oli pakko hieman purkaa omaa pahaa oloa..
Alakuloisin ilmein, kindness
PS. Tietysti tätsykän karkoitusta varten pullo Ohvia sitä kaipaaville ja piinailijoille ja ihan jok' ikiselle enskalle älyttömästi positiivisia ajatuksia, ruusunpunaisia tai taivaansinisiä :)
Tulin vaan kertomaan, että ovis on siis ollut: lämmöt reilusti koholla tänään. :) Tarkkaa aikaa en tiedä, joten otan varman päälle ja piinailen vasta kahden viikon kuluttua (jos täti ei ole tullut sitä ennen...).
Mukavaa päivää kuumeilukamuille!
Killa