Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen, kun varakkaammat pääsevät ihan kohta taas matkailemaan?

Vierailija
04.05.2021 |

Syömään ulkona, istumaan terasseilla, reissaamaan ympäri maailmaa? Teattereihin, oopperaan, jääkiekko-otteluihin? Enää ei kaikki istu kotona tuijottamassa netflixiä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole,koska matkustelen jatkuvasti.

Vierailija
2/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en pidä matkustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, rahaa on, mutta en silti matkusta ulkomaille tänä vuonna. Ei kiinnosta loma rajoituksin ja maski kasvoilla.

Vierailija
4/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä vähän. Mutta toivottavasti oma tilanne on parempi jo vuoden päästä

Vierailija
5/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä muut tekevät, en ole kateellinen, ja olen itse enemmän kotikissa. Lenkkeilen, laitan ruokaa, leivon ja katson sitä Netflixiä, en muuta tarvitse. Eli, aivan samoin elän kun ennen koronaakin ja koronan aikana.

Vierailija
6/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Oletko sinä?

Vierailija
7/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä niin huonosti asiat etteikö olisi rahaa konserttilippuun ja terassilla istumiseen. Maailmanmatkailua en muutenkaan harrasta, lähialueilla käyn joskus.

Vierailija
8/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustellut ennen koronaa, tuskin matkustelen sen jälkeen.

Vierailija
9/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole televisiota, radiota, suoratoistopalveluja en matkusta, en käy elokuvissa, en uimahallissa, en ulkona syömässä, joten ... Mahtaa olla rikkaat kateellisia minulle kun elän näin jännittävää elämää.

Vierailija
10/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä kadehdin niitä joilla on asenne että maski päässä tuntitolkulla lentokentällä, koneessa, taxissa on ihan ok. Tai ylipäänsä kyky sitä pitää. Ei huvita lennellä minnekään niin kauan kun on toi maskipakko koneissa esim., ahdistaa ja v¤¤¤¤taa. 

Vierailija
11/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkö oot?

Vierailija
12/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varakas mutta aina on rahat riittäneet matkailuun.

Vierailija
13/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta naamioitsen sen taitavasti ilmastonmuutoksesta paasaamiseksi. 

PS. En myöskään syö lihaa

Vierailija
14/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo varannut matkoja. Rakastan matkailua, vieraita kieliä, uusia kokemuksia, historiaa, etukäteen tutustumista matkakohteisiin, kaikesta irti päästämistä hetkeksi. Se ei sulje pois sitä, ettenkö kotona ja mökilläkin viihtyisi. Mutta kun nyt on reilun vuoden ollut matkustamatta, niin koko perheeni kaipaa jonnekin todella paljon. Kesäksi on suunnitteilla sekä kotimaata että ulkomaita kohteissa, missä koronatilanne rauhallinen ja väestö hyvin rokotettua. Rokotteen saan aivan kohta. Puoliso sai jo.

Vierailija
15/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tuommonen "varakkaiden" leijailu on aika junttia. Pitää maksaa että saa elämään sisältöä, käy lähinnä sääliksi.

Vierailija
16/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen. Oletko sinä?

No minä olen. Minä pidän (pitäisin jos olisi varaa harrastaa sitä enemmänkin) pakettiautomatkailusta ympäri Eurooppaa, mutta se on aika niukkaa kun rahaa on niin heikosti.

Yleensäkin haluaisin helppoa, joutilasta ja kuljeskelevaa elämää sekä joka päivä alkoholia, tupakkaa ja liharuokia, ja opetella siinä ohessa samalla harrastuksenomaisesti vieraita kieliä, mutta ei se onnistu kun olen niin peijakkaan köyhä.

Haluaisin "Easy living" ja että "Elämä se on kuin silkkiä vaan", mutta  rahapulan vuoksi en saa haluamaani, ja noin ylisummaan olen kateellinen jokseenkin kaikesta kaikille joilla on ehtymättömästi kaikkea ihanaa materiaalista hyvää ja joiden elämä on noin ihastuttavan helppoa ja kepeää löllöilyä kuin esim. AP:llä ja muutamilla muilla jotka tuossa yllä jo kirjoittivat.

Tuosta AP:n litaniasta ainoastaan tuota jääkiekkoa en kadehdi: inhoan sitä. Se on väkivaltainen ja primitiivinen raakalaisten laji. Sain sitä lajia (jääkiekkoselostusta televisiosta, äijien möykkää ja kokopäivätoimista ulosteenjauhantaa jääkiekosta kaikkina muinakin aikoina kuin otteluiden ollessa käynnissä) nuorempana jolloin myin kaljaa räkälä-tyyppisessä olutkrouvissa. Minulla ei ole suosikkijoukkuetta jonka toivoisin voittavan, mutta sensijaan minulla on inhokkijoukkue, jolle toivon valtavia tappioputkia, näivettymistä ja lopulta katoamista kokonaan: se on tietenkin TPS.

Mutta nuo kaikki muut mitä AP tuossa luettelee, ovat ihan mielenkiintoisia juttuja joita olisi kiva harrastaa jos olisi fyrkkaa yhtä hyvin kuin hänellä.

Vierailija
17/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Turistihömppä on ikävystyttävää.

Vierailija
18/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo varannut matkoja. Rakastan matkailua, vieraita kieliä, uusia kokemuksia, historiaa, etukäteen tutustumista matkakohteisiin, kaikesta irti päästämistä hetkeksi. Se ei sulje pois sitä, ettenkö kotona ja mökilläkin viihtyisi. Mutta kun nyt on reilun vuoden ollut matkustamatta, niin koko perheeni kaipaa jonnekin todella paljon. Kesäksi on suunnitteilla sekä kotimaata että ulkomaita kohteissa, missä koronatilanne rauhallinen ja väestö hyvin rokotettua. Rokotteen saan aivan kohta. Puoliso sai jo.

Puhut perheestä, matkustatteko ilman lapsia kesällä ulkomaille?

Meillä teinit ei varmaan ennätä molempia rokotuksia saada kesän aikana, ei kyllä uskalla ulkomaan matkaa vielä suunnitella. Eikös molemmat rokotteet pidä olla annettuna, ennen kun on vapaa reissaamaan? 

Minulla on molemmat rokotukset saatuna elokuussa, miehellä hiukan myöhemmin. Teineillä menee varmaan sinne loka-marraskuulle.

Vierailija
19/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, ihan kaikki matkailu on "turistihömppää"? Et ole itse tainnut kauheasti matkustella.

Vierailija
20/51 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, ihan kaikki matkailu on "turistihömppää"? Et ole itse tainnut kauheasti matkustella.

Musta tuntuu, että tämän ketjun aloittaja ei ole myöskään paljon matkustellut.

Tai ainakin on sulkenut siltä silmänsä, että luultavasti juuri niissä paikoissa missä on matkustellut monikaan ei pääse kokemaan paljonkaan noista viestissään mainitsemistaan asioista.