Oletko ylipainoinen?
Minä olen silleen sopivasti ja todella kehopositiivinen. Mieskin tykkää.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, painoin vuosia 102 kg. Vihdoin olen päässyt 97kg. Pituitta 168cm
Kiitos koronan, pääsin työelämän oravanpyörästä ja olen voinut keskittyä liikkumiseen ja syömisen hallintaan.Okei, minä jäin työttömäksi ja olen lihonut melkein 20 kiloa vuodessa, aina kotona ja jääkaappi lähellä. Töissä ollessa pysyi paino edes jotenkin kurissa, kun ei voinut syödä milloin haluaa.
N35 ja 106kgMitä se jääkaapin läheisyys mihinkään vaikuttaa? Osta sinne pelkästään terveellistä ja työttömänä on aikaa lenkkeilläkin.
Lenkkeilin ja lihoin kilon per kuukausi, juuri vastasin toiselle liikunta hullulle.
Kyllä vaikuttaa, tylsää tylsää tylsää työttömän elämää ja ainoa ilo elämässä syöminen. Jos kaapissa ei ole hyvää niin sitten haen ahmittavaa lähikaupasta.
Niin ja mitä sitten että on tylsää? Kuka on sanonut, että treenaaminen ja tarkan ruokavalion noudattamisen pitäisi olla jotenkin kivaa, mukavaa ja nautinnollista? Se tehdään huolimatta että se ei sitä ole.
Synkkä elämä! Masokisti.
Minä olen selvästi anorektikko, aina kun katson peiliin sieltä mulkoilee vastaan pullukka...
Vierailija kirjoitti:
Olen, olen 26v ja painan 95 kiloa. Pituutta minulla on 174cm. Haluaisin n.20kg pois, sillä 73kiloisena minulta kyseltiin, että miten treenaan ja kehuttiin usein kroppaani...En treenannut tuolloin edes mitenkään vaan hyötyliikuin paljon. -.- En myöskään jaksaisi ollenkaan aloittaa näin suurta projektia, motivaatio ihan hukassa.
Aviomieskin aina vaan kehuu muotoja ja kertoo,että näytän hyvältä niin sisäisen motivaation lisäksi puuttuu ulkoinen motivaatio. :D Raah!!
Mulla juuri sama reilut 20kg pitäisi saada pois. Mullakin mies kehuu vaan eikä jotenkin vaan oo motivaatiota yhtään. Toivon että se tulis jossain vaiheessa . Väkisn ei todellakaan tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, painoin vuosia 102 kg. Vihdoin olen päässyt 97kg. Pituitta 168cm
Kiitos koronan, pääsin työelämän oravanpyörästä ja olen voinut keskittyä liikkumiseen ja syömisen hallintaan.Okei, minä jäin työttömäksi ja olen lihonut melkein 20 kiloa vuodessa, aina kotona ja jääkaappi lähellä. Töissä ollessa pysyi paino edes jotenkin kurissa, kun ei voinut syödä milloin haluaa.
N35 ja 106kg
Kyllähän sitä kertyy :)
Juuri lumpsahdin ihannepainon rajoihin, mutta en ole vielä tyytyväinen. 5 kiloa pois.
betamiehet kehuu aina lihavaakin, ettei toinen lähtis pois .
Olen, olen 26v ja painan 95 kiloa. Pituutta minulla on 174cm. Haluaisin n.20kg pois, sillä 73kiloisena minulta kyseltiin, että miten treenaan ja kehuttiin usein kroppaani...En treenannut tuolloin edes mitenkään vaan hyötyliikuin paljon. -.- En myöskään jaksaisi ollenkaan aloittaa näin suurta projektia, motivaatio ihan hukassa.
Aviomieskin aina vaan kehuu muotoja ja kertoo,että näytän hyvältä niin sisäisen motivaation lisäksi puuttuu ulkoinen motivaatio. :D Raah!!