Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ylipainoinen?

Vierailija
03.05.2021 |

Minä olen silleen sopivasti ja todella kehopositiivinen. Mieskin tykkää.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viime vuonna, mutta polviongelmat ja virtsankarkailu sai tekemään muutoksen. Nyt BMI 21,8 ja huomio siirtyy kerryttämään lihasmassaa. 

Vierailija
42/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, painoin vuosia 102 kg. Vihdoin olen päässyt 97kg. Pituitta 168cm

Kiitos koronan, pääsin työelämän oravanpyörästä ja olen voinut keskittyä liikkumiseen ja syömisen hallintaan.

Okei, minä jäin työttömäksi ja olen lihonut melkein 20 kiloa vuodessa, aina kotona ja jääkaappi lähellä. Töissä ollessa pysyi paino edes jotenkin kurissa, kun ei voinut syödä milloin haluaa.

N35 ja 106kg

Mitä se jääkaapin läheisyys mihinkään vaikuttaa? Osta sinne pelkästään terveellistä ja työttömänä on aikaa lenkkeilläkin.

Lenkkeilin ja lihoin kilon per kuukausi, juuri vastasin toiselle liikunta hullulle.

Kyllä vaikuttaa, tylsää tylsää tylsää työttömän elämää ja ainoa ilo elämässä syöminen. Jos kaapissa ei ole hyvää niin sitten haen ahmittavaa lähikaupasta.

Minulla taas päinvastoin. Töissä tuli syötyä lämmin ateria ja toinen sitten kotona. Nyt kotona ollut reilun vuoden ja paino tippunut 8kg. Kun sen toisen lämpimän aterian tilalta en syö mitään tai jonkun pienen välipalan. Silloin tuli syötyä aikavälillä 5-19, nyt 10-19. Ja on aikaa ja energiaa liikkua, töissä ei juuri liikuttu. Toki minulla ei ole ongelmaa lohtusyömisen kanssa, syön kun on nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos koronan, pääsin työelämän oravanpyörästä ja olen voinut keskittyä liikkumiseen ja syömisen hallintaan.

Okei, minä jäin työttömäksi ja olen lihonut melkein 20 kiloa vuodessa, aina kotona ja jääkaappi lähellä. Töissä ollessa pysyi paino edes jotenkin kurissa, kun ei voinut syödä milloin haluaa.

N35 ja 106kg

Mitä se jääkaapin läheisyys mihinkään vaikuttaa? Osta sinne pelkästään terveellistä ja työttömänä on aikaa lenkkeilläkin.

Lenkkeilin ja lihoin kilon per kuukausi, juuri vastasin toiselle liikunta hullulle.

Kyllä vaikuttaa, tylsää tylsää tylsää työttömän elämää ja ainoa ilo elämässä syöminen. Jos kaapissa ei ole hyvää niin sitten haen ahmittavaa lähikaupasta.

Niin ja mitä sitten että on tylsää? Kuka on sanonut, että treenaaminen ja tarkan ruokavalion noudattamisen pitäisi olla jotenkin kivaa, mukavaa ja nautinnollista? Se tehdään huolimatta että se ei sitä ole.

Vierailija
44/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajoilla ja dieetillä. Mies yrittää saada minut lopettamaan dieettini, koska minun ei kuulemma tarvitse laihduttaa. Itse olen toista mieltä, viisi kiloa haluan pois.

Normaalipaino on toki jokaisen oma kokemus eli se paino jossa itse viihtyy. Ongelmaksi ns. ylipaino muodostuu silloin, jos tuijotetaan liikaa bmi arvoihin, vaikka olo ja vointi olisi hyvä hiukan pyöreämpänä.

Useinhan naisten laihduttaessa ns. normaalipainon/bmi-rajojen sisällä esim. bmi:n ylärajoilla, kehosta häipyy naisellinen pyöreys esim rinnat. Ehkä miehesi näkee sinut kauniina juuri sellaisena kuin nyt olet, eikä siksi halua sinun laihduttavan?

Koetko, että olet omasta mielestäsi viehättävämpi laihempana vai onko taustalla sittenkin mm. somemaailman paineet ja ns. jokakeväinen laihdutusvirus?

Hallitseeko syöminen ajatuksiasi, vaikka olet normaalipainoinen? Kyse voi olla syömishäiriöstä.

En ole edellinen mutta mun elimistöni kannalta paras paino on 62kg, silloin rei ole uniapneaa, närästystä eikä särkyjäkään. Nyt olen 70kg eli 5 kg normipainon ylärajalta ja 8kg tuosta oikeasta painostani.

Toki ulkonäköseikkakin vaikuttaa vaikka ikää on 61v. En halua olla turpea enkä lyllertävä pallukka jonka vaatteet näyttää säkeiltä päällä! Miksei saisi huolehtia ulkonäöstään? Some ei minulla liity tähän mitenkään. Olen aina huolehtinut itsestäni joten tämä iän tuoma painon lisäys hatuttaa

Vierailija
45/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 ja 106kg

Niin ja mitä sitten että on tylsää? Kuka on sanonut, että treenaaminen ja tarkan ruokavalion noudattamisen pitäisi olla jotenkin kivaa, mukavaa ja nautinnollista? Se tehdään huolimatta että se ei sitä ole.

Jaa, no en minä tee mitään epämiellyttäviä asioita. Töissä käyn, kun taas pääsen, ihan vaan rahan takia. Jos joku maksaisi, niin voisin alkaa liikunta hulluksi.

Vierailija
46/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajoilla ja dieetillä. Mies yrittää saada minut lopettamaan dieettini, koska minun ei kuulemma tarvitse laihduttaa. Itse olen toista mieltä, viisi kiloa haluan pois.

Normaalipaino on toki jokaisen oma kokemus eli se paino jossa itse viihtyy. Ongelmaksi ns. ylipaino muodostuu silloin, jos tuijotetaan liikaa bmi arvoihin, vaikka olo ja vointi olisi hyvä hiukan pyöreämpänä.

Useinhan naisten laihduttaessa ns. normaalipainon/bmi-rajojen sisällä esim. bmi:n ylärajoilla, kehosta häipyy naisellinen pyöreys esim rinnat. Ehkä miehesi näkee sinut kauniina juuri sellaisena kuin nyt olet, eikä siksi halua sinun laihduttavan?

Koetko, että olet omasta mielestäsi viehättävämpi laihempana vai onko taustalla sittenkin mm. somemaailman paineet ja ns. jokakeväinen laihdutusvirus?

Hallitseeko syöminen ajatuksiasi, vaikka olet normaalipainoinen? Kyse voi olla syömishäiriöstä.

En ole edellinen mutta mun elimistöni kannalta paras paino on 62kg, silloin rei ole uniapneaa, närästystä eikä särkyjäkään. Nyt olen 70kg eli 5 kg normipainon ylärajalta ja 8kg tuosta oikeasta painostani.

Toki ulkonäköseikkakin vaikuttaa vaikka ikää on 61v. En halua olla turpea enkä lyllertävä pallukka jonka vaatteet näyttää säkeiltä päällä! Miksei saisi huolehtia ulkonäöstään? Some ei minulla liity tähän mitenkään. Olen aina huolehtinut itsestäni joten tämä iän tuoma painon lisäys hatuttaa

Mitä järkeä olla hoikka 61v mummona? :"D luuletko että joku panis :D

Vierailija
47/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. En ole aina ollut. Aloin lihaa n. 40v. tienoilla uupumuksen ja lääkityksen jälkeen.

Vierailija
48/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joo. En ole aina ollut. Aloin lihaa n. 40v. tienoilla uupumuksen ja lääkityksen jälkeen.

Lihota.

Vierailija
49/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ja mielestäni kehopositiivisuudesta pitäisi rajata merkittävä yli- ja alipaino ja muut epäterveelliset elämäntavat pois. Eihän kehopositiivisissa jutuissa yleensä näe esim. narkkareita tai tupakoitsijoita, niin miksi merkittävän ylipainoisia?

Vierailija
50/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä olla hoikka 61v mummona? :"D luuletko että joku panis :D

No oma mies on kimpussa vaikka on nämä muutamat ylikilotkin eikä ole ainoa;) Olen kyllä isoäiti mutta se ei vaikuta seksuaalisuuteeni mitenkään:D

Vierailija
51/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihota.

LIHOA

Vierailija
52/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

159cm/88kg. Rinnoissa varmaan se kymmenen kiloa.

Vierailija
53/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36v ja BMI 38. Sokeriarvotkin koholla, mutta silti laihdutus ei onnistu. Aina repsahdan illalla.

Toisaalta olen jo iäkkäämpi, enkä mikään teini, että sinänsä ihan sama, tässä iässä ne vaivat alkaa muutenkin.

36 vuotias ei ole mikään ikäloppu tai automaattisesti vaivainen. Jätä aluksi sokeri ja muut tyhjät kalorit pois sekä liiku/ulkoile paljon. Tsemppiä!

Liikunta lihottaa, joten ei kiitos.

Vierailija
54/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Otin lopputilin töistä burn outin takia ja nyt olen jaksanut taas urheilla ja kehittää itseäni. Paino on tippunut -23kg ja olen elämäni kunnossa.

Elämässä sattuu ja tapahtuu, joskus hyvää joskus huonoa. Mihinkään en vaihtaisi terveyttäni tällä hetkellä, en edes työpaikkaan.

Vierailija
55/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Otin lopputilin töistä burn outin takia ja nyt olen jaksanut taas urheilla ja kehittää itseäni. Paino on tippunut -23kg ja olen elämäni kunnossa.

Elämässä sattuu ja tapahtuu, joskus hyvää joskus huonoa. Mihinkään en vaihtaisi terveyttäni tällä hetkellä, en edes työpaikkaan.

Minulla taas on aikaa syödä työttömänä.

Töissä ollessa piti mennä pää kolmantena jalkana, ei välttämättä ehtinyt syödä. Nyt syön aamusta iltaan.

98kiloa ja 35v

Vierailija
56/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työterveystarkastuksessa painoa oli 92 kg ja pituutta 187

Hoitsu sanoi ,että sinulla on ylipainoa , mittas vyötärön 88 cm, nyt sitten pitäs alkaa laihduttaa.

Vierailija
57/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lihasten muodossa, edelleen, mutta siitä ei saa puhua, kun palstan laiskaläskit kiihtyy nollasta sataan heti. "Et ole lihaksikas, olet lihava, myönnä"

Miksi haluat olla yksi lihavien haukkujista?

Vierailija
58/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja reilusti, kyllä. Vhh:lla helmikuusta. Valitettavasti kilpirauhasen vajis ja ikä selkeästi estää kilojen pudotusta.

Vierailija
59/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hox! Älkää kommentoiko edes peukuilla näitä lihavien ym. haukkujia.

Vierailija
60/67 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalloisen ylipainoinen, 160 cm ja 110 kg. En jaksa enää laihduttaa, koska olen aina ennenkin lihonut takaisin joka laihdutuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme