Poika on joka päivä äkäinen kun tulee koulusta
Seiskalla on. Mitään ei saa kysyä. Jos vastaa, tiuskii. Viikonloppuna on ihan kuin eri poika, mutta sunnuntaina alkaa jo kiukku. Esimerkiksi eilen kun kysyin mitä tänään on koulussa, karjui että kato v*ttu lukkarista. Tänään kun tuli koulusta oli kans melkoinen myrskyn merkki kun ei ollutkaan ruoka valmiina. Murkkuko meille on pesinyt...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Murkku teillä on. Miten koulussa menee?
Ihan ok. Seiskaa yleensä kokeista tulee. Ihan omaa tasoaan on yläkoulussakin pitänyt. Ap
Seiskan papereilla joutuu helposti amikseen. Vähän pitäisi korottaa arvosanoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei räkänokka ilman rangaistuksia vittuja tiuskisi.
Eihän se nyt paha juttu ole...
Miten ap pojan kaverit? Yksi vaihtoehto on että kuusataan tai on joutunut vääriin piireihin. Tai sitten muuten vaan koulu tuntuu tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt paha juttu ole...
Miten ap pojan kaverit? Yksi vaihtoehto on että kuusataan tai on joutunut vääriin piireihin. Tai sitten muuten vaan koulu tuntuu tylsältä.
Ei se sopivaakaan ole!
Vähän kyllä kuulostaa, että kiusataan. Ottaisin opettajaan yhteyttä, kertoisin tilanteesta, jos hieman pitäisivät silmällä mahdollista kiusaamista ja ilman muuta tilanteeseen puututtava, jos näin ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan papereilla joutuu helposti amikseen. Vähän pitäisi korottaa arvosanoja.
Tuskin tuollainen raivoapina siihen kykenee
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen takia et saa tavata lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen ja annan sinulle piiskaa pepulle.
No ei ole kiva pitkän päivän jälkeen väsyneenä alkaa vastailee äidin tenttiin. Vai puhutko itse töistä koko illan töiden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä kuulostaa, että kiusataan. Ottaisin opettajaan yhteyttä, kertoisin tilanteesta, jos hieman pitäisivät silmällä mahdollista kiusaamista ja ilman muuta tilanteeseen puututtava, jos näin ilmenee.
Tätä minäkin oon miettinyt mutta pojalla tuntuu samat kaverit olevan kuin alakoulussakin. Täälläkin järjestään joka päivä joku. Eihän se toki sitä riskiä kokonaan poista. Poika itse sanoo että koulussa on vaan niin tylsää. Varmaan motivaatiopulaa ja kevätväsymystä. Mutta ei tuota kiukuttelua jaksa erkkikään kuunnella. Ap
Mites toi kouluruokailu? Mun teinit syö koulussa kovin valikoiden, joten verensokerit in kotiin tullessa ihan pohjissa ja mieliala sen mukainen...
Hän ei halua koulukysymyksiä välttämättä aina yhtäkkiä, hän ei koe sitä välittämisenä vaan velvollisuuksien kuulusteluna. Tai kysymyksiä kun tulee koulusta. Hänellä voi olla verensokeri alhaalla, silloin ruoka ja juoma on järkevin vaihtoehto, tai lepo, jokin muu tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko tarpeeksi?
Joo, ennen koulupäivää kympiltä nukkumaan ja seiskalta ylös. Tosin helmikuussahan jäi kiinni salaa pelaamisesta.. Piti sitten siirtää puhelin eri huoneeseen yön ajaksi. Ap
Kouluruoka on pahaa, olkoonkin kuinka ilmaista, niin nuoret ei sitä arvosta. Tietenkin on nälkäkiukku, kun tulee nälkäisenä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin oon miettinyt mutta pojalla tuntuu samat kaverit olevan kuin alakoulussakin. Täälläkin järjestään joka päivä joku. Eihän se toki sitä riskiä kokonaan poista. Poika itse sanoo että koulussa on vaan niin tylsää. Varmaan motivaatiopulaa ja kevätväsymystä. Mutta ei tuota kiukuttelua jaksa erkkikään kuunnella. Ap
Pitää jaksaa kun olet äiti ja se kuuluu kehitykseen ja ihmisyyteen et mieli on ailahtelevainen varsinkin murkuilla.
Murkku teillä on. Miten koulussa menee?