Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika on joka päivä äkäinen kun tulee koulusta

Vierailija
03.05.2021 |

Seiskalla on. Mitään ei saa kysyä. Jos vastaa, tiuskii. Viikonloppuna on ihan kuin eri poika, mutta sunnuntaina alkaa jo kiukku. Esimerkiksi eilen kun kysyin mitä tänään on koulussa, karjui että kato v*ttu lukkarista. Tänään kun tuli koulusta oli kans melkoinen myrskyn merkki kun ei ollutkaan ruoka valmiina. Murkkuko meille on pesinyt...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku teillä on. Miten koulussa menee?

Vierailija
2/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei räkänokka ilman rangaistuksia vittuja tiuskisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murkku teillä on. Miten koulussa menee?

Ihan ok. Seiskaa yleensä kokeista tulee. Ihan omaa tasoaan on yläkoulussakin pitänyt. Ap

Vierailija
4/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan papereilla joutuu helposti amikseen. Vähän pitäisi korottaa arvosanoja.

Vierailija
5/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt paha juttu ole...

Miten ap pojan kaverit? Yksi vaihtoehto on että kuusataan tai on joutunut vääriin piireihin. Tai sitten muuten vaan koulu tuntuu tylsältä.

Vierailija
6/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐜

Vierailija
7/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt paha juttu ole...

Miten ap pojan kaverit? Yksi vaihtoehto on että kuusataan tai on joutunut vääriin piireihin. Tai sitten muuten vaan koulu tuntuu tylsältä.

Ei se sopivaakaan ole!

Vierailija
8/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä kuulostaa, että kiusataan. Ottaisin opettajaan yhteyttä, kertoisin tilanteesta, jos hieman pitäisivät silmällä mahdollista kiusaamista ja ilman muuta tilanteeseen puututtava, jos näin ilmenee.

Vierailija
9/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan papereilla joutuu helposti amikseen. Vähän pitäisi korottaa arvosanoja.

Tuskin tuollainen raivoapina siihen kykenee

Vierailija
10/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen takia et saa tavata lapsiasi.

Vierailija
11/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko tarpeeksi?

Vierailija
12/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen ja annan sinulle piiskaa pepulle.

Vierailija
13/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkuilla on niin rankkaa 🐜🐜🐜🐜😢🏫📚📑✏📝🤦‍♂️🤦‍♀️

Vierailija
14/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kiva pitkän päivän jälkeen väsyneenä alkaa vastailee äidin tenttiin. Vai puhutko itse töistä koko illan töiden jälkeen?

Vierailija
15/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä kuulostaa, että kiusataan. Ottaisin opettajaan yhteyttä, kertoisin tilanteesta, jos hieman pitäisivät silmällä mahdollista kiusaamista ja ilman muuta tilanteeseen puututtava, jos näin ilmenee.

Tätä minäkin oon miettinyt mutta pojalla tuntuu samat kaverit olevan kuin alakoulussakin. Täälläkin järjestään joka päivä joku. Eihän se toki sitä riskiä kokonaan poista. Poika itse sanoo että koulussa on vaan niin tylsää. Varmaan motivaatiopulaa ja kevätväsymystä. Mutta ei tuota kiukuttelua jaksa erkkikään kuunnella. Ap

Vierailija
16/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi kouluruokailu? Mun teinit syö koulussa kovin valikoiden, joten verensokerit in kotiin tullessa ihan pohjissa ja mieliala sen mukainen...

Vierailija
17/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua koulukysymyksiä välttämättä aina yhtäkkiä, hän ei koe sitä välittämisenä vaan velvollisuuksien kuulusteluna. Tai kysymyksiä kun tulee koulusta. Hänellä voi olla verensokeri alhaalla, silloin ruoka ja juoma on järkevin vaihtoehto, tai lepo, jokin muu tekeminen. 

Vierailija
18/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuuko tarpeeksi?

Joo, ennen koulupäivää kympiltä nukkumaan ja seiskalta ylös. Tosin helmikuussahan jäi kiinni salaa pelaamisesta.. Piti sitten siirtää puhelin eri huoneeseen yön ajaksi. Ap

Vierailija
19/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluruoka on pahaa, olkoonkin kuinka ilmaista, niin nuoret ei sitä arvosta. Tietenkin on nälkäkiukku, kun tulee nälkäisenä kotiin.

Vierailija
20/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin oon miettinyt mutta pojalla tuntuu samat kaverit olevan kuin alakoulussakin. Täälläkin järjestään joka päivä joku. Eihän se toki sitä riskiä kokonaan poista. Poika itse sanoo että koulussa on vaan niin tylsää. Varmaan motivaatiopulaa ja kevätväsymystä. Mutta ei tuota kiukuttelua jaksa erkkikään kuunnella. Ap

Pitää jaksaa kun olet äiti ja se kuuluu kehitykseen ja ihmisyyteen et mieli on ailahtelevainen varsinkin murkuilla.