20vuotiaana parvekkeelle riitti tuoli ja tuhkis, nyt 40vuotiaana sinne pitää raahata kaikki rottinkisohvasta aurinkelloon :D
On muuten niin ankea. Ja nykyään luen, juon kahvia ja vain löhöilen partsilla, en enää käy kauheassa kankkusessa kädet vapisten röökillä ja luiki kiireesti sisälle.
Kommentit (6)
Tuhkakuppi?
Naapuriparat, jotka joutuvat elämään lian hajussa.
Voi apua se pyöreä myrkynvihreä muovipöytä jolla oli autonrenkaanmallinen tuhkakuppi :D Ja nurkassa pari roskapussia odottamassa viemistä! Silloin parveke oli tosiaan paikka , jossa käytiin tupakalla ja jonne heivattiin roskapussit.
Nykyään parvekkeellani on paljon kasveja. Ja taloyhtiö on savuton.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkakuppi?
Mä oikeesti säälin mun exän naapureita, sen parveke on just tollanen. Tytär joskus käy isällään ja haisee tultuaan kuin tuhkakuppi, vaikkei isä polta sisällä. Mutta parvekkeella sitäkin enemmän ja haju tunkeutuu sisälle, naapureiden parvekkeista puhumattakaan. Ja kalusteina siellä tosiaan on kuulemma kaksi muovituolia, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkakuppi?
Säälitkö 20 vuotta sitten ap:n naapureina asuneita? Nykyisestä kupista ei maininnut sanaakaan. Partsin sisustus ketjun aihe, ei parveketupakointi tai tuhkakuppi. Miten tupakka haisee lialle?
Ai hitsi. Mun alko tekee mieli röökiä. Just parasta.
Mä rakastan sisustaa parvekkeenkin. Just vkoloppuna pesin parvekelasit ja muutenkin kuurasin koko partsin. Ja sitten sisustamaan❤️ Parveke on niin kuuma, ettei siellä päivisin voi juurikaan kesäaikaan olla, mutta iltaisin siellä on ihana istuskella. Ja nättiä olla pitää 🤗