Asiat, joista "kuuluisi" nauttia, mutta joita inhoat?
Aloitan:
Jooga. Kokeilin kerran enkä todellakaan rentoutunut. Päässä pyöri vaan kaiken maailman ajatukset kotitöistä työstressiin.
Yläpeukku= Minäkään en nauttinut
Alapeukku= Minä nautin tai ainakin koin ihan mukavaksi kokemukseksi
Yksi asia per viesti, että peukutus on sujuvaa.
Kommentit (134)
En saa älypuhelimista mitään kiksejä laitteena. Läppäri on hyvä.
Inhoan nykyisiä videopelejä. Ihmisten ampuminen ei kiinnosta.
Rallipelit ja sellaiset joissa ei tapeta ovat ok.
Fyysinen läheisyys.
Pidän miehestäni ja seksistä hänen kanssaan, halaan aamulla kun lähden töihin ja illalla kun palaan, mutta siihen se saisi mielestäni jäädä. En tykkää nukkua lusikassa, en tykkää maata sohvalla kainalossa, en tykkää halata kavereitani tai oikeastaan ketään. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista, sillä jo lapsena inhosin kosketusta. Hieronnasta kyllä pidän, mutta siinäkin enemmän kipeiden lihasten hoidosta. Sähköinen hierontatuoli olisi mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapset, vapunpäivänä joku kuukuna jäi toljottamaan kun istuin puistonpenkillä. siinä sitten koko perheensä toljotti mukana ja odottivat että huomioin jotenkin. En huomionut ja siitä äiti aolkoi kostoksi vieressä laulamaan lastenlauluja ja ottamaan tilaa perheelle haltuun. Jos joskus joku tulee näyttämään vauvaa työpaikalle niin näytän keskikormea takaisin. En ymmärrä miksi lapset ja perheelliset ottavat kontaktia lapsettomiin, kun on selvää ettei meitä lapset kiinnosta. Emmehän muuten olisi lapsettomia
Minäkin olen vela mutta pidän silti lapsista. Ottaisin vauvan ilomielin syliin ja vilkuttelen muiden taaperoille mikäli he ottavat minuun kontaktia. Olen lämminhenkinen ihminen. Luulitko tosiaan että kaikki lapsettomat inhoaa lapsia? Olet todella väärässä.
No minä en inhoa, mutta tuollaiset toljottavat lapset ovat todella ärsyttäviä. Huomaa heti, ettei heille ole opetettu käytöstapoja. Jossain ulkomailla aidosti reippaat ja iloiset lapset tekevät ihan erilaisen vaikutelman kuin valitettavan usein suomalaiset joko toljottovat tai täysillä kiljuvat lapset.
Ihailee "ulkomaista" "reipasta ja iloista" kulttuuria, mutta jättää tahallaan lapsen huomiotta ja suunnittelee näyttävänsä vauvalle keskisormea :'D Prislös!
Mitä sä oikein selität..?
Lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapset, vapunpäivänä joku kuukuna jäi toljottamaan kun istuin puistonpenkillä. siinä sitten koko perheensä toljotti mukana ja odottivat että huomioin jotenkin. En huomionut ja siitä äiti aolkoi kostoksi vieressä laulamaan lastenlauluja ja ottamaan tilaa perheelle haltuun. Jos joskus joku tulee näyttämään vauvaa työpaikalle niin näytän keskikormea takaisin. En ymmärrä miksi lapset ja perheelliset ottavat kontaktia lapsettomiin, kun on selvää ettei meitä lapset kiinnosta. Emmehän muuten olisi lapsettomia
Minäkin olen vela mutta pidän silti lapsista. Ottaisin vauvan ilomielin syliin ja vilkuttelen muiden taaperoille mikäli he ottavat minuun kontaktia. Olen lämminhenkinen ihminen. Luulitko tosiaan että kaikki lapsettomat inhoaa lapsia? Olet todella väärässä.
No minä en inhoa, mutta tuollaiset toljottavat lapset ovat todella ärsyttäviä. Huomaa heti, ettei heille ole opetettu käytöstapoja. Jossain ulkomailla aidosti reippaat ja iloiset lapset tekevät ihan erilaisen vaikutelman kuin valitettavan usein suomalaiset joko toljottovat tai täysillä kiljuvat lapset.
Ei se mistään käytöstavoista ole kiinni. Lapsi, etenkin pieni sellainen, on luonnostaan kiinnostunut kaikesta uudesta, eikä ymmärrä vielä sosiaalisen kanssakäymisen hienovaraisia sääntöjä. Jos sellaisen kokee ahdistavaksi, on varmaan jotain käsittelemättömiä asioita omassa pääkopassa.
Lapsen jatkuva toljottaminen on eri asia kuin luontainen kiinnostus asioista. Mutta jos ei vanhempikaan erota hyviä ja huonoja käytöstapoja toisistaan, miten lapsikaan sitä voisi oppia.
Puutarhassa ruopsuttelu.
Pitäisi olla rentouttavaa puuhastelua, mutta minulle jo muutaman kesäkukan ruukkuun siirtäminen vaatii kovan ponnistuksen.
Purjehtiminen.
Mieikuva on ihana, ja parhaimmillaan purjehtiessa onkin mukavia hetkiä ja kauniita maisemia. Hinta vain on kova: veneen puunaus vaatii aikaa ja rahaa, ja sää on useimmiten kolea/liian tuulinen/täystyyni/ukonilma. Perheriidan ainekset on aina käsillä.
Saunominen, paljuilu, matkustelu ja ravintolassa syöminen.
Luxus-merkkituotteet. Tykkään toki laadukkaista tuotteista, mutten saa mitään kicksejä siitä jos kyseessä on joku ns kaikkien tunteet merkkituote. Jonkun kerran erehdyin nuorena ostamaan, mutta huomasin ettei se merkki tuonut minulle mitään lisäarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mistään käytöstavoista ole kiinni. Lapsi, etenkin pieni sellainen, on luonnostaan kiinnostunut kaikesta uudesta, eikä ymmärrä vielä sosiaalisen kanssakäymisen hienovaraisia sääntöjä. Jos sellaisen kokee ahdistavaksi, on varmaan jotain käsittelemättömiä asioita omassa pääkopassa.
Lapsen jatkuva toljottaminen on eri asia kuin luontainen kiinnostus asioista. Mutta jos ei vanhempikaan erota hyviä ja huonoja käytöstapoja toisistaan, miten lapsikaan sitä voisi oppia.
Lapsi ei toljota asioita, joissa ei ole jotakin kiinnostavaa. Oletko jotenkin erikoinen ilmestys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei toljota asioita, joissa ei ole jotakin kiinnostavaa. Oletko jotenkin erikoinen ilmestys?
Taitaa olla joku superläski, kiinnittää lasten huomion ja sitten se ahdistus omasta ulkonäöstä puretaan lapsiin, jotka ovat liian viattomia esittämään etteivät näe.
Juhlapyhät (jolloin sinun oletetaan hoitavan kaikki )
Vierailija kirjoitti:
Saunominen porukalla työpaikan virkistyspäivässä, illanistujaisissa tms.
Nuo työpaikan saunaillat on joskus todella kiusallisia varsinkin silloin kun olet työporukassa ulkopuolinen
Festarit ja kaikenlaiset isot musiikkitapahtumat.