Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joista "kuuluisi" nauttia, mutta joita inhoat?

Vierailija
03.05.2021 |

Aloitan:

Jooga. Kokeilin kerran enkä todellakaan rentoutunut. Päässä pyöri vaan kaiken maailman ajatukset kotitöistä työstressiin.

Yläpeukku= Minäkään en nauttinut
Alapeukku= Minä nautin tai ainakin koin ihan mukavaksi kokemukseksi

Yksi asia per viesti, että peukutus on sujuvaa.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut. Myyty romukullaksi, eikä ole ikävä.

Vierailija
82/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistaminen. Ja siis pidän kyllä koirista, jopa niin paljon että otan tuttujen koiria hoitoon kun reissaavat, mutta omaa en halua, liikaa vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illat, tyttöjen reissut. Hirveä aikataulujen sovittelu.

Vierailija
84/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä, kuumuus, aurinkoinen sää ja auringonotto.

Vierailija
85/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva tavaran ostaminen, ihan sama onko kyseessä elektroniikka, vaatteet, meikit, sisustus, harrastusvälineet vai mikä. Tosi monet tuntuvat haluavan uutta ihan jatkuvasti, ja vaikka se minustakin on välillä kivaa, niin ihmetyttää se kun sitä tehdään ihan koko ajan. Kassikaupalla kamaa sisään ja monta ikeakassillista vuodessa ulos kirppiksille yms. Hirveä kamasirkus.

Vierailija
86/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset, vapunpäivänä joku kuukuna jäi toljottamaan kun istuin puistonpenkillä. siinä sitten koko perheensä toljotti mukana ja odottivat että huomioin jotenkin. En huomionut ja siitä äiti aolkoi kostoksi vieressä laulamaan lastenlauluja ja ottamaan tilaa perheelle haltuun. Jos joskus joku tulee näyttämään vauvaa työpaikalle niin näytän keskikormea  takaisin. En ymmärrä miksi lapset ja perheelliset ottavat kontaktia lapsettomiin, kun on selvää ettei meitä lapset kiinnosta. Emmehän muuten olisi lapsettomia

Vierailija
87/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi, konjakki, valvominen myöhään, Metallica, maahan muuttajat, luokkaerot, kasvisruoka, feminismi, keskiluokkaisuus, ateismi, intialainen ruoka, 16 euron ökyburgerit, kahvi, television viihdeohjelmat, älypuhelimet, GPS, koirat, Facebook, psykologia, astrologia, valtamedia, noutoruoka, Espoo.

Vierailija
88/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettaminen. Perseen ja photoshopattujen kuvien laitto someen ja tykkäysten, seuraajien  ja kommenttien keräily ja ihailu. Tuleeko oikeesti jollekin hyvä olo tuosta. 

Vierailija
89/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka

Vierailija
90/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja helle.

Vierailija
91/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisosiaalisuus. Esim. opiskellessa jatkuva ”kavereiden” kanssa kiehnääminen, kikattaminen, luennoilla ja ryhmätöissä vierekkäin istuminen, yhdessä syöminen, kahvittelu, vapaa-ajan vietto, bilettäminen.

Jotkut vaan eivät osaa olla hetkeäkään yksin.

Vierailija
92/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus

Vierailija
93/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteellinen harrastaminen. Yleensä ne "mun omat tavoitteet" sanellaan ulkoapäin.

Vierailija
94/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen nostatus

Vierailija
95/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranulkoilutus.

Jep, luulisi että siitä menee jokaiselta hohto viimeistään 207. kerran jälkeen.

Eipä ole vielä mennyt vaikka olen koiria omistanut jo peräti 30 vuoden ajan.

Vierailija
96/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapset, vapunpäivänä joku kuukuna jäi toljottamaan kun istuin puistonpenkillä. siinä sitten koko perheensä toljotti mukana ja odottivat että huomioin jotenkin. En huomionut ja siitä äiti aolkoi kostoksi vieressä laulamaan lastenlauluja ja ottamaan tilaa perheelle haltuun. Jos joskus joku tulee näyttämään vauvaa työpaikalle niin näytän keskikormea  takaisin. En ymmärrä miksi lapset ja perheelliset ottavat kontaktia lapsettomiin, kun on selvää ettei meitä lapset kiinnosta. Emmehän muuten olisi lapsettomia

Minäkin olen vela mutta pidän silti lapsista. Ottaisin vauvan ilomielin syliin ja vilkuttelen muiden taaperoille mikäli he ottavat minuun kontaktia. Olen lämminhenkinen ihminen. Luulitko tosiaan että kaikki lapsettomat inhoaa lapsia? Olet todella väärässä.

Vierailija
97/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä uimarannalla. Siis kun on oletus että kuumana kesäpäivänä pitäisi suunnata yleiselle uimarannalle aurinkoa ottamaan, uimaan, nauttimaan eväitä jne. Kuolettavan tylsää, kuumaa, ahdistavaa eikä todellakaan kiinnosta näyttäytyä eikä nähdä ketään muutakaan uimapuvussa.

Vierailija
98/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vela mutta pidän silti lapsista. Ottaisin vauvan ilomielin syliin ja vilkuttelen muiden taaperoille mikäli he ottavat minuun kontaktia. Olen lämminhenkinen ihminen. Luulitko tosiaan että kaikki lapsettomat inhoaa lapsia? Olet todella väärässä.

No minä en inhoa, mutta tuollaiset toljottavat lapset ovat todella ärsyttäviä. Huomaa heti, ettei heille ole opetettu käytöstapoja. Jossain ulkomailla aidosti reippaat ja iloiset lapset tekevät ihan erilaisen vaikutelman kuin valitettavan usein suomalaiset joko toljottovat tai täysillä kiljuvat lapset.

Vierailija
99/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyminen kamala pakollinen velvollisuus silloin tällöin. Ja se pitäisi kai olla "nautinto" tai jotain...hrr..

Vierailija
100/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en inhoa, mutta tuollaiset toljottavat lapset ovat todella ärsyttäviä. Huomaa heti, ettei heille ole opetettu käytöstapoja. Jossain ulkomailla aidosti reippaat ja iloiset lapset tekevät ihan erilaisen vaikutelman kuin valitettavan usein suomalaiset joko toljottovat tai täysillä kiljuvat lapset.

Joo aina suomalaisuudessa on se vika. Hohhoijaa taas. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi