Asiat, joista "kuuluisi" nauttia, mutta joita inhoat?
Aloitan:
Jooga. Kokeilin kerran enkä todellakaan rentoutunut. Päässä pyöri vaan kaiken maailman ajatukset kotitöistä työstressiin.
Yläpeukku= Minäkään en nauttinut
Alapeukku= Minä nautin tai ainakin koin ihan mukavaksi kokemukseksi
Yksi asia per viesti, että peukutus on sujuvaa.
Kommentit (134)
Veneily on aina ollut ihan kauheaa. Jumissa pienessä kopissa, jossa hädin tuskin mahtuu istumaan. Aallot pomputtaa ja veivaa matkustahia edestakaisin, ajaessa on korviaraastava mekkala ja auringonpaiste koskee silmään. Lopputulos on rantautuminen vaivalloisesti jollekkin kiviselle rannalle värjöttelemään, tai bensa-asemalle syömään ylihintaista rantakiska-jäätelöä. Mielummin ajan autolla/pyöräilen rannalle ja pysynkin kuivalla maalla.
Kahvi.
Jään odottamaan tuleeko palstan uusi alapeukkuennätys :D
Alkoholin juominen kaikissa mahdollisissa muodoissaan.
Puhelimessa puhuminen ystävän kanssa.
Kesä kaupungissa hyi hitto. Ja nimenomaan ne ihmiset. Pitäis hommata mökki niin saa olla rauhassa.
Itsensä hemmottelu rasvaamisella! Ihanaa laittaa miljoonaa eri pulloa ja putelia jotain äly kallista rasvaa ties minne. Sitten rasvaamisen jälkeen kaikki paikat ihan mönjässä eikä mihinkään voi koskea.
Kevät ja kesä, niistähän KUULUU NAUTTIA! En todellakaan nauti kummastakaan, odotan vaan syksyä!
Keväällä kaikki pölyt ja kesällä h😈lwetillinen kuumuus ja hyönteiset!
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset Teema-astiat. Junttikamaa tuulipukukansalle, kun syödä voi oikeiltakin lautasilta.
Monille tuo kummaa nautintoa yrittää erottautua porukasta, vaikkapa vain pilkkaamalla lautasia! :D
Itse inhoan moista itsensä korostamista tavaroilla, kun muulla tavalla ei ilmeisesti ole mahdollista. Olen ihan levollisin mielin sen 'tuulipukukansan' jatkona vaikka en sellaista pukua ole sitten 90-luvun omistanut. Määritelmän voisi joku päivittää nykyaikaan..?
Kahvilassa istuminen. Varsinkin jossain pintatrendipaikassa, ärsyttää ne perusihmiset vietävästi. Joku leipomon tai automarketin kahvilanurkkaus on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset Teema-astiat. Junttikamaa tuulipukukansalle, kun syödä voi oikeiltakin lautasilta.
Monille tuo kummaa nautintoa yrittää erottautua porukasta, vaikkapa vain pilkkaamalla lautasia! :D
Itse inhoan moista itsensä korostamista tavaroilla, kun muulla tavalla ei ilmeisesti ole mahdollista. Olen ihan levollisin mielin sen 'tuulipukukansan' jatkona vaikka en sellaista pukua ole sitten 90-luvun omistanut. Määritelmän voisi joku päivittää nykyaikaan..?
Olisiko crocsikansaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan moista itsensä korostamista tavaroilla, kun muulla tavalla ei ilmeisesti ole mahdollista. Olen ihan levollisin mielin sen 'tuulipukukansan' jatkona vaikka en sellaista pukua ole sitten 90-luvun omistanut. Määritelmän voisi joku päivittää nykyaikaan..?Olisiko crocsikansaa?
Vaikka niinkin. On muuten hyvät jalkineet.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne ovat hyviä kolmesta syystä:
- pelkistettyjä, ruoka on pääosassa. En pidä mistään krumeluureista astioissa ja valkoinen perusastia ei ala kyllästyttää. Siihen on myös äärimmäisen helppo yhdistää muita astioita, esimerkiksi minulla on hienoja karahveja ja salaattivateja, simppelien lautasien kanssa ne eivät "riitele" kattauksessa.
- kestäviä ja halpoja. Hyvää, paksua posliinia
- samaa sarjaa saa aina. Kenelläkään kaupunkilaisella ei ole tilaa kahden tusinan astiastoille ja astioita menee rikki - ei hätää, uusia yhteensopivia osia löytyy! Itselläni on teemaa mustana, ostin ekat muuttaessani kotoa opiskelemaan vuonna 1985 ja uusia osia löytyy yhä.
Kaikkien toki ei tarvitse tykätä samasta, mutta minusta teemat ovat hyviä perusastioita, enkä ymmärrä nyrpistelyä kuin siltä kantilta, että joku LUULEE muiden hommaavan teemoja siksi, että ne olisivat
Auringossa makoilu. Ei, ei edes kirjaa lukien ja musiikkia kuunnellen. En tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Koiranulkoilutus.
Jep, luulisi että siitä menee jokaiselta hohto viimeistään 207. kerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Auringossa makoilu. Ei, ei edes kirjaa lukien ja musiikkia kuunnellen. En tykkää yhtään.
Kyllä, mieluummin varjossa ja uimaan sitten illalla, kun aurinko ei niin paista. Olen saanut auringonpistoksen päivällä uidessani, olen siis ahkera luonnonvesissä uija kesäisin.
Matkustelu. Maksaa itsensä kipeäksi, että pääsee muutamaksi viikoksi johonkin paikkaan, joka on jännä vain siksi ettet asu siellä vakituisesti. Paikallisille se on arkipäivää. Kukaan ei puhu kieltäsi ja kaikki on muutenkin vähän vaikeampaa ja huonommin toimivaa kuin kotona. Lisäbonuksena mahdolliset vatsataudit ja muut hyppykupat. Ja vaikka kaikesta huolimatta rakastuisitkin siihen paikkaan, niin vituttaisi ettei siellä saa olla kuin lyhyen aikaa ja sitten taas paluu arkeen. Lähtöpäivä häämöttää aina.
Mulla sama! Vihaan hellettä. Oon ehkä outo mutta viihdyn sateella. Virkistyn aina kun sataa, ja kun aurinko paistaa niin rupeaa ahdistamaan..