Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joista "kuuluisi" nauttia, mutta joita inhoat?

Vierailija
03.05.2021 |

Aloitan:

Jooga. Kokeilin kerran enkä todellakaan rentoutunut. Päässä pyöri vaan kaiken maailman ajatukset kotitöistä työstressiin.

Yläpeukku= Minäkään en nauttinut
Alapeukku= Minä nautin tai ainakin koin ihan mukavaksi kokemukseksi

Yksi asia per viesti, että peukutus on sujuvaa.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käyminen kamala pakollinen velvollisuus silloin tällöin. Ja se pitäisi kai olla "nautinto" tai jotain...hrr..

Opettelin itse leikkaamaan. Kävin kampaajalla viimeksi 15 vuotta sitten.

Vierailija
102/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapset, vapunpäivänä joku kuukuna jäi toljottamaan kun istuin puistonpenkillä. siinä sitten koko perheensä toljotti mukana ja odottivat että huomioin jotenkin. En huomionut ja siitä äiti aolkoi kostoksi vieressä laulamaan lastenlauluja ja ottamaan tilaa perheelle haltuun. Jos joskus joku tulee näyttämään vauvaa työpaikalle niin näytän keskikormea  takaisin. En ymmärrä miksi lapset ja perheelliset ottavat kontaktia lapsettomiin, kun on selvää ettei meitä lapset kiinnosta. Emmehän muuten olisi lapsettomia

Minäkin olen vela mutta pidän silti lapsista. Ottaisin vauvan ilomielin syliin ja vilkuttelen muiden taaperoille mikäli he ottavat minuun kontaktia. Olen lämminhenkinen ihminen. Luulitko tosiaan että kaikki lapsettomat inhoaa lapsia? Olet todella väärässä.

No minä en inhoa, mutta tuollaiset toljottavat lapset ovat todella ärsyttäviä. Huomaa heti, ettei heille ole opetettu käytöstapoja. Jossain ulkomailla aidosti reippaat ja iloiset lapset tekevät ihan erilaisen vaikutelman kuin valitettavan usein suomalaiset joko toljottovat tai täysillä kiljuvat lapset.

Joo aina suomalaisuudessa on se vika. Hohhoijaa taas. -eri

Kirjoitin ”valitettavan usein suomalaiset”. On Suomessakin hyvin käyttäytyviä ja miellyttäviä lapsia, mutta enemmän olen törmännyt sellaisiin ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset Teema-astiat. Junttikamaa tuulipukukansalle, kun syödä voi oikeiltakin lautasilta.

Minusta ne ovat hyviä kolmesta syystä:

- pelkistettyjä, ruoka on pääosassa. En pidä mistään krumeluureista astioissa ja valkoinen perusastia ei ala kyllästyttää. Siihen on myös äärimmäisen helppo yhdistää muita astioita, esimerkiksi minulla on hienoja karahveja ja salaattivateja, simppelien lautasien kanssa ne eivät "riitele" kattauksessa.

- kestäviä ja halpoja. Hyvää, paksua posliinia

- samaa sarjaa saa aina. Kenelläkään kaupunkilaisella ei ole tilaa kahden tusinan astiastoille ja astioita menee rikki - ei hätää, uusia yhteensopivia osia löytyy! Itselläni on teemaa mustana, ostin ekat muuttaessani kotoa opiskelemaan vuonna 1985 ja uusia osia löytyy yhä.

Kaikkien toki ei tarvitse tykätä samasta, mutta minusta teemat ovat hyviä perusastioita, enkä ymmärrä nyrpistelyä kuin siltä kantilta, että joku LUULEE muiden hommaavan teemoja siksi, että ne olisivat 

Keskimmäisestä pakko olla eri mieltä, vanhat teemat olivat kestäviä, uudemmat ihan eri materiaalia, naarmuttuvat ja lohkeilevat pahemmin kuin ikeat... Jos lautanen maksaa lähes 15e/kpl niin sen soisi olevan paitsi kivan näköinen, myös kestävä.

Sori ot.

Vierailija
104/134 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkokausia jatkuvat helteet Suomen kesässä (vrt. kesä 2018)

Vierailija
105/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lapset, vapunpäivänä joku kuukuna jäi toljottamaan kun istuin puistonpenkillä. siinä sitten koko perheensä toljotti mukana ja odottivat että huomioin jotenkin. En huomionut ja siitä äiti aolkoi kostoksi vieressä laulamaan lastenlauluja ja ottamaan tilaa perheelle haltuun. Jos joskus joku tulee näyttämään vauvaa työpaikalle niin näytän keskikormea  takaisin. En ymmärrä miksi lapset ja perheelliset ottavat kontaktia lapsettomiin, kun on selvää ettei meitä lapset kiinnosta. Emmehän muuten olisi lapsettomia

Minäkin olen vela mutta pidän silti lapsista. Ottaisin vauvan ilomielin syliin ja vilkuttelen muiden taaperoille mikäli he ottavat minuun kontaktia. Olen lämminhenkinen ihminen. Luulitko tosiaan että kaikki lapsettomat inhoaa lapsia? Olet todella väärässä.

No minä en inhoa, mutta tuollaiset toljottavat lapset ovat todella ärsyttäviä. Huomaa heti, ettei heille ole opetettu käytöstapoja. Jossain ulkomailla aidosti reippaat ja iloiset lapset tekevät ihan erilaisen vaikutelman kuin valitettavan usein suomalaiset joko toljottovat tai täysillä kiljuvat lapset.

Ei se mistään käytöstavoista ole kiinni. Lapsi, etenkin pieni sellainen, on luonnostaan kiinnostunut kaikesta uudesta, eikä ymmärrä vielä sosiaalisen kanssakäymisen hienovaraisia sääntöjä. Jos sellaisen kokee ahdistavaksi, on varmaan jotain käsittelemättömiä asioita omassa pääkopassa.

Vierailija
106/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa käynti. Katson mielummin kotona.

Vierailija
107/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailee "ulkomaista" "reipasta ja iloista" kulttuuria, mutta jättää tahallaan lapsen huomiotta ja suunnittelee näyttävänsä vauvalle keskisormea :'D Prislös!

Vierailija
108/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi.

Kaikki työpaikan tiimihenkeä "nostattavat" virkistyspäivät ja muut kokoontumiset. Alkuun lässytystä, muutama typerä joukkuepeli ja heikkolaatusta lounasta. Mielessä pyörii kaikki odottavat duunit ja ketutus kun tietää taas jouttuvansa tekemään rästit omalla ajalla ilman ylityökorvauksia. 

Vierailija
109/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Vierailija
110/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailee "ulkomaista" "reipasta ja iloista" kulttuuria, mutta jättää tahallaan lapsen huomiotta ja suunnittelee näyttävänsä vauvalle keskisormea :'D Prislös!

Samaa mietin. Oma käytös on niin suomalaista kuin olla ja voi ja sitten valitetaan kuinka huonosti lapset täällä käyttäytyy. Se rengas pään päällä on muka niin kauniin kiiltävä :)

Vierailija
111/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa- ja peli-illat. 

Vierailija
112/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistelu. Monien kavereideni mielestä niin mukavaa ja minä taas olen eri mieltä. Vaarallista touhua.

Vierailija
113/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt nyt kolmekymppisenä ja varsinkin korona-aikana itsestäni oikein kunnon yrmyn :D

En nauti seuraavista:

- Kampaamokäynnit ja muut hemmotteluhoidot, esimerkiksi kasvohoidot tai hieronta. Vaivaannuttavaa olla toisen hypisteltävänä ja rypisteltävänä ja puhua säästä. Poikkeuksena eräs kiva kampaaja, jonka kanssa oli alusta asti helppo jutella ja hän oli hauska.

- Häät, ylioppilasjuhlat ja muut sukukokoontumiset. Ärsyttäviä kissanristiäisiä, joissa esitetään parempaa kuin ollaan.

- Rantalomat. En tiedä mitään tylsempää kuin maata jossain altaalla tai rannalla päivästä toiseen. Palan tosin todella helposti, joten joudun verhoutumaan huiveilla ja muilla räteillä sekä rasvata itseäni jatkuvasti.

- Kahvilla käyminen esimerkiksi kaverin kanssa.

- Shoppailu. Kirkkaat valot, jumputtava musiikki ja harvoin löytyy mitään kivaa, tai jos löytyy, se ei ole sopivan kokoinen.

Vierailija
114/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enkä halua nauttia aamukahvia sun muuta sängyssäni!

Vierailija
115/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muldikuldyyri ja rikkaus.

Vierailija
116/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kakara tulee seistä möllöttämään minua käsken pois.

Useimmiten on riittänyt: 'mene pois!'

Vierailija
117/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä, kuumuus, aurinkoinen sää ja auringonotto.

Kuinka vaikeaa on laittaa yksi asia per viesti?

Vierailija
118/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
119/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Vierailija
120/134 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkarannat. En pidä hiekasta. Se on karheaa ja karkeaa. Ja menee joka paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme