Miten pärjätä narsistisen puolison kanssa?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakene. Paremmaksi ei muutu.
Mitäpä jos rukoilisit toisen puolesta että parantuisi? Vaikka esim. siunaisit ja toivoisit toiselle hyvää. Olisiko kivaa jos itse kärsisit jostain persoonallisuushäiriöstä tai mielenterveysongelmasta ja sitten toinen vaan pakenisi paikalta ja käskisi vielä muidenkin jättämään yksin.
Eipä ne narsut rukouksen voimalla parane.
Paranee kyllä jos lapsen lailla uskot! Mikään ei ole mahdotonta!
Saattaisi parantua, jos se henkilö itse tulisi uskoon. Kristinuskoon on niin vahvasti sisäänkirjoitettuna tietoisuus syntisyydestä, vajavaisuudesta, lähimmäisen rakastamisesta ja anteeksiannosta. Eli kristinusko arvoillaan taistelee narsismia vastaan. Tosin käytännössä kirkollisissa viroissa on tilastojen mukaan melko paljon narsisteja, varsinkin ns. leipäpappeina.
Usko on lahja.
Miksi sellaisen kanssa edes pitäisi pärjätä? Ei kenenkään ole pakko olla suhteessa jossa ei voi hyvin.
https://www.narsisminuhrientuki.fi/
Paljon tietoa mielisairauksia paljon pahemmasta pään parantumattomasta viasta eli narsismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos rukoilisit toisen puolesta että parantuisi? Vaikka esim. siunaisit ja toivoisit toiselle hyvää. Olisiko kivaa jos itse kärsisit jostain persoonallisuushäiriöstä tai mielenterveysongelmasta ja sitten toinen vaan pakenisi paikalta ja käskisi vielä muidenkin jättämään yksin.
Vaikea elää sellaisen kanssa joka saa psykoottistasoisia raivokohtauksia ja on väkivaltainen fyysisesti ja psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tosin käytännössä kirkollisissa viroissa on tilastojen mukaan melko paljon narsisteja, varsinkin ns. leipäpappeina.
Minkä tilastojen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämää kannata yrittää elää sellaisen ihmisen kanssa joka välittää vain itsestään ja on väkivaltainen. Narsisti ei rakasta ketään ja on pikkulapsen tasolla henkisesti koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Taloudellisen tilanteen takia,en halua luopua isosta talosta ja matkoista.
Narsisti sai sinut uskomaan, että raha tuo rakkautta. Korvaako raha sinulle traumatisoituneen psyyken? Lopulta narsistin uhri hajoaa, se on väistämätöntä. Narsisti vaihtaa sinut lennossa uuteen. Vieläkö raha siinä vaiheessa auttaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla paholaisen asialla. Narsisti VALITSEE tehdä pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Narsissi kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa?
Pienten lasten vuoksi.
Haluat siis, että väkivaltainen narsisti tuhoaa lapsesikin? Kaikilla narsistien lapsilla on mielenterveysongelmia ja monella myös päihdeongelmia. Jos rakastat lapsiasi, et anna narsistin riehua väkivaltaisesti lapsillesi.
NarsistiNEN on eri asia kuin narsisti. Kaikissa ihmisissä on narsistisia piirteitä
Laittaa se pelkäämään oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Rukoilla että se parantuisi! Ei ole mahdotonta!
Ei narsisti parannu koska ei tunne itseään sairaaksi. Muut narsistin ympärillä on sairaita ja aiheuttavat narsistille kitkaa , narsistin mielestä yleensä siksi koska ovat kateellisia. Narsisti projisoi omat tunteensa muihin. Ei kannata tuhlata ainutkertaista elämäänsä paskaläjän orjana olemiseen. Eli juokse äläkä katso taaksesi , paitsi jos olet ohutnahkainen narsisti tai masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 15 kilometrin hajuraolla.
Ei riitä. Mulla on 350 km ja poliisit , jotenkuten pysyy aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Narsissi kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa?
Pienten lasten vuoksi.
Miksi haluat että lapsesi altistuvat hirviön käyttäytymismallille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi parantua, jos se henkilö itse tulisi uskoon.
Narsisti on itsensä jumala, ja täten korkein olento maailmassa. Kaikki muut ovat alempiarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 15 kilometrin hajuraolla.
Ei riitä. Mulla on 350 km ja poliisit , jotenkuten pysyy aisoissa.
Ja lopullisen aisoissa pysymisen takaa pappi kun heittää hiekkaa arkulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsissi kirjoitti:
Miksi pitäisi jaksaa?
Pienten lasten vuoksi.
Haluat siis, että väkivaltainen narsisti tuhoaa lapsesikin? Kaikilla narsistien lapsilla on mielenterveysongelmia ja monella myös päihdeongelmia. Jos rakastat lapsiasi, et anna narsistin riehua väkivaltaisesti lapsillesi.
Narsistien lapsista ne narkomaanitkin usein tulevat. Ensin kokevat väkivaltaisen lapsuuden ja sitten ihmisten vihan kun eivät tapa itseään "rehellisesti" vain sillä samalla aineella, jonka voimin narsistikin perhettään on pahoinpidellyt eli alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi parantua, jos se henkilö itse tulisi uskoon.
Narsisti on itsensä jumala, ja täten korkein olento maailmassa. Kaikki muut ovat alempiarvoisia.
Narsisti-sanaa käytetään usein ihmisistä, jotka ovat itsekeskeisiä ja ylimielisiä. Itse asiassa narsismi kuitenkin on psyykkinen häiriö, joka on luokiteltu kansainvälisessä ICD-10-tautiluokituksessa luokkaan "Muut persoonallisuushäiriöt".
Onko läheisesi narsisti? – Narsistin käytös kumpuaa olemattomasta itsetunnosta.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/11/onko-laheisesi-narsisti-narsis…
Saattaisi parantua, jos se henkilö itse tulisi uskoon. Kristinuskoon on niin vahvasti sisäänkirjoitettuna tietoisuus syntisyydestä, vajavaisuudesta, lähimmäisen rakastamisesta ja anteeksiannosta. Eli kristinusko arvoillaan taistelee narsismia vastaan. Tosin käytännössä kirkollisissa viroissa on tilastojen mukaan melko paljon narsisteja, varsinkin ns. leipäpappeina.