Liian hyvä nainen?
Voiko nainen olla liian hyvä? Siis tarkoitan kaunis,älykäs, hyväkroppainen, mukava, ystävällinen ja hyvä sängyssä, sosiaalinen ja paljon ystäviä, menvä.
Voiko miehellä mennä ns. pupu pöksyyn ja täytyy jättää nainen , jos omat tuntee alkavat olemaan liian vakavat tai kuumat, pelkää siis tulevansa jätetyksi, ei kestä toisen menevää elämää.
Jos pelkää kerta kaikkiaan omia suuria tunteita, että ne vois jotenkin vahingoittaa ja että itseään täytyy suojella...Vaikka toisaalta kehuu koko ajan naista maasta taivaisiin miten ihana tämä on...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heikompitasoinen mies sitä varmemmin lyttää ja pettää. Onhan se nähty.
Nähty ja kai tästä on jotain tutkimuksiakin. Huono itsetunto, riittämättömyyden tunne, mustasukkaisuus saavat kohtelemaan sitä kaunista kumppania paskasti. Kun itsekin tietää, ettei oikeastaan "ansaitsisi" tätä ja pelkää tämän pettävän ja jättävän.
Juu, itsetuntojuttuja. Mun kaveri aikoinaan piiritti pitkään yhtä omasta mielestään "täydellistä" naista. mun silmään ihan perusnätti ja ihan jees, mutta se on eri juttu. Sai naisen vongattua kanssaan naimisiin ja kehitti niin hirveän mustasukkaisuuden, että jatkuvaa riitaa. Ei saanut meikata, piti pukeutua löysiin vaatteisiin, ei saanut hymyillä kellekään, töistä suoraan kotiin jne. Eli alkoi karsia juuri niitä ominaisuuksia, joihin oli itse ihastunut. Alkoi ryypätä. 7 vuotta nainen jaksoi katsoa sitä riitelyä ja kännäämistä, kunnes löysi uuden miehen. Olen kuunnellut 15 vuotta eron jälkeen kännitilitystä "se oli liian hyvä mulle.." Paskat. Ite sössi suhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähty ja kai tästä on jotain tutkimuksiakin. Huono itsetunto, riittämättömyyden tunne, mustasukkaisuus saavat kohtelemaan sitä kaunista kumppania paskasti. Kun itsekin tietää, ettei oikeastaan "ansaitsisi" tätä ja pelkää tämän pettävän ja jättävän.
Kuka on nähnyt, missä? Teidätkö on jätetty? Miten osaatte määritellä "tasonne"? Ja kai on tutkimuksia? Kuulostaapa nyt vähän aikamoiselta mutuilulta.
Kun moni mies arvottaa ulkonäön suhteen naisia. Esim. Sara Siepin exä valitsi seuraavaksi naiseksi todella paljon ulkonäöltäön heikomman ja petti ensimmäistä jatkuvasti. Andre Agassi myös valitsi Brooke Shieldsin jälkeen suorastaan ruman Steffi Grafin. Tuli vaikutelma, että molemmilla oli alemmuuskompleksi ulkonäöltään täydellisten naisten rinnalla. Älykkyyden suhteenhan tästä on tutkimuksia, että miehen itsetunto ei riitä älykkäämmän naisen kanssa, ei osaa iloita naisen puolesta, vaan kadehtii. Tuloerot ja koulutustaso ovat myös miehelle samanlainen henkinen ongelma.
Entä kävikö sellainen vaihtoehto mielessä, että nuo kauniimmat naiset saattoi olla vaan älyttömän itsekeskeisiä ja ärsyttäviä prinsessoja?
Ei oikeastaan edes käynyt, koska muutenhan mies olisi ottanut seuraavaksi naiseksi vastaavantasoisen kauniin, mutta vain eriluonteisen naisen, jos miehellä on kykyä ajatella. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä näiden kauniiden naisten luonnetta erityisesti. Mutta ainakin ulkonäöllisesti miehet menivät tasoltaan heikompaan suuntaan, varmaan juuri koska itsetunto ei riittänyt, kun nainen sai enemmän huomiota muilta miehiltä. Monille miehillehän naisen ulkonäkö on yhtä kuin naisen taso ja tällainen arvotus on puhtaasti miesten itse kehittämä ongelma.
Ihmeellistä tasoajattelua, oikeesti vielä vuonna 2021!!
Täydellisyyttä ei ole olemassa, ei fyysistä tai henkistä. Miksi tällaisiin pitäisi edes triggeröityä? Siinä se elämä menee ohi, täydellisen harhan etsinnässä.
Kun vielä muistaa, että ikääntyminen ja elämänkäänteet muuttavat jokaista meistä, niin fyysisesti kuin psyykkisesti, hyvään ja huonoon suuntaan, miksi jäädä kiinni johonkin täydellisyyden unelmahattaraan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on nähnyt, missä? Teidätkö on jätetty? Miten osaatte määritellä "tasonne"? Ja kai on tutkimuksia? Kuulostaapa nyt vähän aikamoiselta mutuilulta.
Kun moni mies arvottaa ulkonäön suhteen naisia. Esim. Sara Siepin exä valitsi seuraavaksi naiseksi todella paljon ulkonäöltäön heikomman ja petti ensimmäistä jatkuvasti. Andre Agassi myös valitsi Brooke Shieldsin jälkeen suorastaan ruman Steffi Grafin. Tuli vaikutelma, että molemmilla oli alemmuuskompleksi ulkonäöltään täydellisten naisten rinnalla. Älykkyyden suhteenhan tästä on tutkimuksia, että miehen itsetunto ei riitä älykkäämmän naisen kanssa, ei osaa iloita naisen puolesta, vaan kadehtii. Tuloerot ja koulutustaso ovat myös miehelle samanlainen henkinen ongelma.
Entä kävikö sellainen vaihtoehto mielessä, että nuo kauniimmat naiset saattoi olla vaan älyttömän itsekeskeisiä ja ärsyttäviä prinsessoja?
Eli kaunis nainen automaattisesti itsekeskeinen prinsessa? Ja sen takia saa mennä pettämään?
Itse olen hyvin keskiverto nainen, pullea, lyhyt ja en erityisen nätti, mutta minulla on paljon upeita, kauniita ja ihania naisia, sydämellisimpi ihmisiä joita tunnen. Kauniita ja hyviä, ei itsekeskeisiä prinsessoja.
Ei kauneus todellakaan tarkoita, että ihminen on itsekäs prinsessa. Ja mikään ei oikeuta pettämistä.
Tunnen monia miehiä, jotka nauttivat älykkäästä keskustelusta naisten kanssa, haastavasta ja kyseenalaistavasta, sellaisesta, että on mielipiteitä ja niitä osataan perustella. Tunnen myös miehiä, jotka eivät kestä yhtään, että olen heitä älykkäämpi, itsenäinen ja sanavalmis nainen, kouluja käynyt ja pärjäävä.
Meitä löytyy moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaunis nainen automaattisesti itsekeskeinen prinsessa? Ja sen takia saa mennä pettämään?
Itse olen hyvin keskiverto nainen, pullea, lyhyt ja en erityisen nätti, mutta minulla on paljon upeita, kauniita ja ihania naisia, sydämellisimpi ihmisiä joita tunnen. Kauniita ja hyviä, ei itsekeskeisiä prinsessoja.
Ei kauneus todellakaan tarkoita, että ihminen on itsekäs prinsessa. Ja mikään ei oikeuta pettämistä.
Tunnen monia miehiä, jotka nauttivat älykkäästä keskustelusta naisten kanssa, haastavasta ja kyseenalaistavasta, sellaisesta, että on mielipiteitä ja niitä osataan perustella. Tunnen myös miehiä, jotka eivät kestä yhtään, että olen heitä älykkäämpi, itsenäinen ja sanavalmis nainen, kouluja käynyt ja pärjäävä.
Meitä löytyy moneen junaan.
Minulla on siis upeita, kauniita ja ihania ystäviä, naisia.
Sama
Minulle tuo ap:n mainitsema sosiaalisuus on kyllä turn off
T. Ns tasokas mies
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo ap:n mainitsema sosiaalisuus on kyllä turn off
T. Ns tasokas mies
Eihän ap edes eritellyt millään tavalla tuota sosiaalisuutta. Eli et pidä muista ihmisistä pitävästä ihmisestä?
Riidanhaluinen tuppisuuko on sitten turn on? Epäsosiaalisuutta on mm. väkivaltaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä voi alemmuuskompleksi aktivoitua ja tuntuu kurjalta, jos toinen on kaikessa parempi. Yleensä ne on kyllä ihan roskapuheita, että pelästyy omia tunteitaan ja muuta.
Ei vaan kiinnosta tarpeeksi.
Myös nainen voi olla "paperilla hyvä" mutta se jokin puuttuu.
Tää just. Mun on vaikea uskoa että kovin moni jättäisi tilaisuuden käyttämättä, jos olisi mahdollisuus ihmiseen, jota kohtaan on voimakkaita tunteita - vaikka se ihminen olisikin ns. parempi kuin mitä itse on. Kyllä yleensä syy on yksinkertaisesti se, ettei se ihminen kiinnostakaan tarpeeksi tai häntä ei koe muuten itselle sopivaksi. Varmaan on joitain tapauksia, joissa jättämisen syynä on ollut alemmuuskompleksi, mutta mitenkään yleistä en usko sen olevan.
Tunsin kerran kaverin, joka pisti poikki todellisen kaunottaren kanssa, koska ei kerta kaikkiaan kestänyt sitä mustasukkaisena olemista enempää. Ei se kyllä olisi voinutkaan kestää kovin kauaa, sillä sellainen nainen saa niin paljon parempia tarjouksia väistämättä jo lyhyenkin ajan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kerran kaverin, joka pisti poikki todellisen kaunottaren kanssa, koska ei kerta kaikkiaan kestänyt sitä mustasukkaisena olemista enempää. Ei se kyllä olisi voinutkaan kestää kovin kauaa, sillä sellainen nainen saa niin paljon parempia tarjouksia väistämättä jo lyhyenkin ajan sisällä.
Paitsi todellisuudessa kukaan ei uskalla lähestyä sitä todellista kaunotarta koskaan.
Pieni säröisyys on täydellisyyttä kiinnostavampaa.