Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kirjoitteli minusta someen

Ap
02.05.2021 |

Anoppi haukkui ja valitti minusta nettiin. Sain kuulla toiselta miniältä kun en itse käytä samoja somefoorumeita. Anoppi ei tiedä että olen asiasta kuullut. Puran vastineeksi tänne jos hän vaikka sattuu tätä lukemaan, terkut!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin puolison vanhemoi uhriutui purkaen mieltään jonnekin foorumille joka hänen mukaansa sinkuille (nimi?)

Vierailija
2/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valittanut tänne anopista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ns. ongelma että anoppi valittaa minusta Facebookissa kun tietää etten itse ole siellä. Ja kaiken lisäksi julkaissut sinne lasteni kuvia kielloista huolimatta

Vierailija
4/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut aiemmin. Anoppi tehnyt oman mielen mukaa mutta vastaavasta loukkaantuisi verisesti. Eikä sanominen auta kuin hetkellisesti kun säikähtää ettei suututtaessaan pääse näkemään lapsenlapsia

Vierailija
5/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietääkseni päässyt helpolla kun en huomannut oman anopin hyökkäävän yhtä pahasti

Vierailija
6/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kukaan ei valita anopista koskaan.

Vierailija
7/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini valittaa minusta someen ja sen myötä minä tänne jos tekee jotain loukkaavaa kuten julkaisee kuvia perheestäni luvatta nettiin tai haukkuu perhettämme puolison sisarille

Vierailija
8/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi näin yhden "kaverini" kanssa. Oli tunnistettavasti kirjoitellut minusta yhteen fb-ryhmään, josta sitten yksi toinen kaverini bongasi tämän ja kertoi minulle. Oli aika arkaluontoistakin juttua siinä... Ja ihan ilkeämielistä arvostelua ja haukkumista. Kysyin asiaa häneltä ja ensin kielsi, mutta sitten kai hokasi, että joku yhteinen tuttu on siinä ryhmässä... Alkoi huutelu, kuinka ryhmästä jaellaan ulkopuolelle juttuja :D niin, ehkä voisi vähän miettiä mitä nettiin kirjoittaa omalla nimellä ja naamalla... Olisi vaikka kirjoitellut tänne anonyymisti.

Vierailija
9/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? :D ei loukkaa ketään jos anoppi tai miniä anonyymisti purkaa tuntojaan. Vähän eri jos omalla nimellään facessa tms somessa avautuu miniästä ja kyllähän se minkä siitä on sitten tunnistettavissa.

Vierailija
10/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? :D ei loukkaa ketään jos anoppi tai miniä anonyymisti purkaa tuntojaan. Vähän eri jos omalla nimellään facessa tms somessa avautuu miniästä ja kyllähän se minkä siitä on sitten tunnistettavissa.

*Miniä on tunnistettavissa.

Vierailija
11/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini tuli kevään aikana kysymään minulta käytänkö vauvapalstaa, tainnut tunnistaa vastaavankaltaisen ketjun kuin millainen itse on 😁

Vierailija
12/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini tuli kevään aikana kysymään minulta käytänkö vauvapalstaa, tainnut tunnistaa vastaavankaltaisen ketjun kuin millainen itse on 😁

Aika hyvä 😂

Vierailija
13/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini juoruaa minusta ja perheestäni kaikille ja kaikkialle. Sellaisille joita en edes tunne myös kiitos somen.. Yksikin ikävä juoruilu koski sitä että pulloruokimme vauvaa joten juorusi tästä ikävästi niin että miehen suku lähetteli minulle imetystukisivustolinkkejä ja sukujuhlassa vauvan ollessa sylissäni miehen sukulainen jolle anoppi asiasta jauhanut nosti paitaani kysymättä lupaa ja tarttui paljaaseen rintaan koska halusi näyttää miten tissi tulisi vauvan suuhun asetella

Vierailija
14/25 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini kanssa kirjoitteli minusta ikävästi. Myönsi myöhemmin varovasti ja sanoi että äitinä tulee aina olemaan puolueellinen poikansa suhteen

Vierailija
15/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi näin yhden "kaverini" kanssa. Oli tunnistettavasti kirjoitellut minusta yhteen fb-ryhmään, josta sitten yksi toinen kaverini bongasi tämän ja kertoi minulle. Oli aika arkaluontoistakin juttua siinä... Ja ihan ilkeämielistä arvostelua ja haukkumista. Kysyin asiaa häneltä ja ensin kielsi, mutta sitten kai hokasi, että joku yhteinen tuttu on siinä ryhmässä... Alkoi huutelu, kuinka ryhmästä jaellaan ulkopuolelle juttuja :D niin, ehkä voisi vähän miettiä mitä nettiin kirjoittaa omalla nimellä ja naamalla... Olisi vaikka kirjoitellut tänne anonyymisti.

Kirjoittaisitko itse tänne anonyyminä jos olisit anoppisi ikäluokkaa?

Vierailija
16/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hau hau , ja silleen .

Vierailija
17/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini juoruaa minusta ja perheestäni kaikille ja kaikkialle. Sellaisille joita en edes tunne myös kiitos somen.. Yksikin ikävä juoruilu koski sitä että pulloruokimme vauvaa joten juorusi tästä ikävästi niin että miehen suku lähetteli minulle imetystukisivustolinkkejä ja sukujuhlassa vauvan ollessa sylissäni miehen sukulainen jolle anoppi asiasta jauhanut nosti paitaani kysymättä lupaa ja tarttui paljaaseen rintaan koska halusi näyttää miten tissi tulisi vauvan suuhun asetella

Apua, tämä on jo tosi paha...Miten reagoit tuohon tissikeissiin?

Vierailija
18/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
19/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama ns. ongelma että anoppi valittaa minusta Facebookissa kun tietää etten itse ole siellä. Ja kaiken lisäksi julkaissut sinne lasteni kuvia kielloista huolimatta[/quote

==========

Noista lasten kuvista voi tehdä tutkintapyynnön. Yksityisyyden loukkaus.

Anoppi saa sitten keskustella henkeviä poliisin kanssa.

Vierailija
20/25 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä viestit ovat kuin yhdestä suusta?