Laatikkoleuka avaruuskirurgit. Kuinka moni oikeasti tuntee tällaisen miehen?
Monesti saa lukea, että naiset ovat vaan nirsoja ja miehen pitäisi olla joku kalsarimalli-aivokirurgi, jotta kelpaa. Silti en ole koskaan missään tavannut tällaista täydellistä miestä, jolla on kaikki: ulkonäkö, äly, kovapalkkainen työ arvostetussa asemassa, tunnetaidot, seksitaidot, hyvä luonne ja kaikki elämässä täydellisesti. Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?
Kommentit (855)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehessä on erityisen seksikästä, jos hän on lempeä ja haluaa pitää huolta heikoimmista. Siispä hottiksimmat ei löydy kovatuloisista bisnesmiehistä vaan esim sotealalta. Lääkäri, hoitaja, sossu, opettaja, vakaope, joku sotealan hallintoammattilinen jne. Ja sit jos on vielä komea ulkonäkö ja hyvä kroppa. Soittotaidosta ja ponnarista ekstra pisteet, mutta pitää olla siisti ponnari eikä mikään takkuinen heviletti. Ei tartte olla erityisen pitkä, joku 175cm ois optimi.
Joo! Ei öykkärialfa vaan empaattinen ja autenttinen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes etsiä? Mitä tarkoittaa täydellisyys? Onko sellaista edes olemassa? Etsi ihmistä, älä kuvitelmaa. Anna mahdollisuus ja hän antaa mahdollisuuden sinulle?
Vikoja on jokaisessa. Viat ovat vain ominaisuuksia, joita jokainen voi rukata toisen puolesta ajan kanssa. Mutta se myös vaatii molemminpuolista sopeutumista. Ei niin vain että toinen sopeutuu ja toinen narisee, että toisen pitäisi lisää mukautua. Molempien.
😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?"
On toki. Av-mammojen harmiksi ne kaikki ovat homoja
Itse asiassa hyvin paljolti totta. Ei tietenkään homoja kaikki, mutta niitäkin. Kun miehessä yhdistyy kaikki täydellisyys, älykkyys, hyvä kunto, lihaksikkuus, komea ulkonäkö, tyyli, niin ei ne useinkaan mitään peruspaavoja ole sitten ihmisenäkään eivätkä elämäntyyliltään. Jotain eksentrisyyttä ja omalaatuisuutta sieltä aina löytyy, jonka vuoksi eivät ehkä edes sovellu siihen ns. "normaaliin" parisuhteeseen ja perhe-elämään.
Don't let my beauty distract you from my autistic tendencies"
Vierailija kirjoitti:
"Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?"
Enemmän tuo tuntuu teitä av-inceleitä ilahduttavan kuin naisia harmittavan.
Menepä siis ja nappaa itsellesi homo laatikkoleuka, koska sinähän heihin päin olet kallellasi eikä me :D
Meillähän joko on mies tai sitten emme sellaista edes halua.
Ottaa se näköjään koville luuseripoikain myöntää, että ovat luusereita ihan omasta syystään.
Käytöstään ja ajattelutapaansa nimittäin voi muokata ja kehittää siinä missä habitustaankin, mutta eihän se helppoa ole.
Helpompaa on ulista 30 sivua katkerana ja mättää sipsiä suukkuun.
Jos kaikki hyvät ominaisuudet osuu samaan ihmiseen, niin kyseessä on lottovoitto.
Mietin, että kerran kävin yhden rikkaan perheen kotona työkuvioissa. Varmasti ovat rikkaita, kun iso uusi omakotitalo meren rannassa. Ja kaikenlaisia Jeeppejä pihassa. Talon emäntä ainakaan ei ollut yhtään kaunis, ja paksukin oli.
Toisaalta yhden perheen ja suvun tunnen, jossa kaikki on hyvännäköisiä, mutta kaikilla myös on luottotiedot hukassa.
Yhden kaverin isä on tosi komea mies, mutta täysi huijari, ja aina kuppaa naisiltaan rahat. Lisäksi hän on vähän juoppo.
No minulla on tällainen aviomiehenä.
Kumminkin kun selvittelin vauvapalstalle ajatuksiani perhe-elämän kipukohdista pikkulapsiaikana, sain kommenttia että mitäs olen mennyt valitsemaan tuollaisen persreiän itselleni. Olisi kuulemma kannattanut pitää rimaa vähän korkeammalla.
Jokainen on vain ihminen, tuollainen ap:n mainitsema kiiltokuvaprofiili näkyy vain yhdestä suunnasta katsottuna. Parisuhteessa täytyy silti tehdä työtä ja kehittyä joka päivä, että molemmilla on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehessä on erityisen seksikästä, jos hän on lempeä ja haluaa pitää huolta heikoimmista. Siispä hottiksimmat ei löydy kovatuloisista bisnesmiehistä vaan esim sotealalta. Lääkäri, hoitaja, sossu, opettaja, vakaope, joku sotealan hallintoammattilinen jne. Ja sit jos on vielä komea ulkonäkö ja hyvä kroppa. Soittotaidosta ja ponnarista ekstra pisteet, mutta pitää olla siisti ponnari eikä mikään takkuinen heviletti. Ei tartte olla erityisen pitkä, joku 175cm ois optimi.
Sattumoisin olen tuntenut monta lääkäri- ja hoitajamiestä. Ammatti ei vielä takaa lempeää luonnetta, jota motivoi halu huolehtia toisista..
Sossumiehellä on monesti se ponnari, ihan mukavia miehiä ovat. t: sossu
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että liki kaikilla naisilla on tällainen mies, mitä näkee vaikka jossain pikkujulkisuudessa. Esim. jos haastatellaan jotain pariskuntaa, joka rakentaa taloa johonkin.
Kauheita leukoja niillä miehillä kyllä on. Ja sitten kun googlailee nimeä, niin paljastuu, että ammattina on just joku lipevä "Sales manager" tai vastaava.
"Sales manager" = Markkinointivenkula.
Nämä ovat ihmisiä, joista ei ole itse luomaan mitään, ei millään tasolla.
Mutterin vääntäminen, kylppärin laatoitus, ohjelmistosuunnittelu, kirjan kirjoittaminen, avosydänleikkaus, ei.
He osaavat vain jauhaa p4skaa.
Tunnen useita laatikkoleukoja, ja he ovat kyllä aina olleet todella menestyksekkäitä naisrintamalla.
Mutta yksikään näistä laatikkoleuoista ei kyllä ole kirurgi tai lentäjä :D
kommentoia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että liki kaikilla naisilla on tällainen mies, mitä näkee vaikka jossain pikkujulkisuudessa. Esim. jos haastatellaan jotain pariskuntaa, joka rakentaa taloa johonkin.
Kauheita leukoja niillä miehillä kyllä on. Ja sitten kun googlailee nimeä, niin paljastuu, että ammattina on just joku lipevä "Sales manager" tai vastaava.
"Sales manager" = Markkinointivenkula.
Nämä ovat ihmisiä, joista ei ole itse luomaan mitään, ei millään tasolla.
Mutterin vääntäminen, kylppärin laatoitus, ohjelmistosuunnittelu, kirjan kirjoittaminen, avosydänleikkaus, ei.
He osaavat vain jauhaa p4skaa.
Mä olen sales manager mies, ja voin allekirjoittaa tämän: en osaa tuottaa juuri mitään.
Silti työnantajani maksaa minulle 85 000 - 90 000 euroa vuodessa työpanoksestani. En ymmärrä miksi, mutta en valita.
Olen naispuolinen tällainen tapaus, ei toki laatikkoleukaa (koska se ei naisella ole viehättävä piirre samoin kuin miehellä), mutta korkeasti koulutettu, varakas, kaunis, hyväkroppainen, seksuaalisesti itsevarma ja utelias, älykäs, tunneälykäs ja sosiaalisesti lahjakas. Vastaavia miehiä ei ole tullut vielä Suomessa vastaan, joka jokaisella osa-alueella kohtaisi kanssani. Eli enpä tiedä onko niitä olemassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattumoisin olen tuntenut monta lääkäri- ja hoitajamiestä. Ammatti ei vielä takaa lempeää luonnetta, jota motivoi halu huolehtia toisista..
Ei tietenkään takaa, mutta pitäisin kuitenkin todennäköisempänä löytää se lempeäluonteinen näistä ammateista kuin jostain menestyneestä bisnesmiehistä tai vaikka siitä lentäjästä. Vaikka mistäs sitä tietää, kyllähän sitä kaikenlaisia ihmisiä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen naispuolinen tällainen tapaus, ei toki laatikkoleukaa (koska se ei naisella ole viehättävä piirre samoin kuin miehellä), mutta korkeasti koulutettu, varakas, kaunis, hyväkroppainen, seksuaalisesti itsevarma ja utelias, älykäs, tunneälykäs ja sosiaalisesti lahjakas. Vastaavia miehiä ei ole tullut vielä Suomessa vastaan, joka jokaisella osa-alueella kohtaisi kanssani. Eli enpä tiedä onko niitä olemassa..
Unohdit mainita vaatimattomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tuo tuntuu teitä av-inceleitä ilahduttavan kuin naisia harmittavan.
Menepä siis ja nappaa itsellesi homo laatikkoleuka, koska sinähän heihin päin olet kallellasi eikä me :D
Meillähän joko on mies tai sitten emme sellaista edes halua.
Täällähän on nimenomaan moneen kertaan todettu, että monet "täydelliseltä" vaikuttavat miehet on homoja. Joten siinä ap:lle ja muille ruikuttajille oiva tilaisuus. Tosin eihän nää parhaat yksilöt kauaa vapailla markkinoilla pysy, suuntautumisesta riippumatta.
Onko eduksi jos leuka on kuin puuliiteri ?
Ei kukaan sellasta miestä halua joka on tip top en ainakaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Joo, mutta onko oikeasti muka kunnon koulutus, fiksu mies ja varallisuutta? Yleensä nuo on jotain ex-jääkiekkoilijoita, tai korkeintaan merkonomeja. Nyt puhutaan huippuälykkyydestä, eli mies pärjäisi vaikka MENSAn sekä NASAn testeissä ja voisi laatikkoleukansa kanssa lentää avaruuteen. Siellä suorittaa vaativan kirurgisen toimenpiteen.
Toisaalta älykkäämpi voittaa mensan ja nasan testien priimukset tappelussa. Häviäjää on mahdoton testata. Tappelun voittaa älykkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Joo, mutta onko oikeasti muka kunnon koulutus, fiksu mies ja varallisuutta? Yleensä nuo on jotain ex-jääkiekkoilijoita, tai korkeintaan merkonomeja. Nyt puhutaan huippuälykkyydestä, eli mies pärjäisi vaikka MENSAn sekä NASAn testeissä ja voisi laatikkoleukansa kanssa lentää avaruuteen. Siellä suorittaa vaativan kirurgisen toimenpiteen.
Toisaalta älykkäämpi voittaa mensan ja nasan testien priimukset tappelussa. Häviäjää on mahdoton testata. Tappelun voittaa älykkäin.
Älykkäin kehitti ydinaseet.
Square is where it's at!