Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnustaa lopettaneensa imetyksen ITSEKKÄISTÄ syistä?

Vierailija
16.08.2006 |

Eli ettei pitänyt imettämisestä, tai piti korvikkeen antamista helpompana, tai pelkäsi rintojen rupsahtavan, tai ei vain " jaksanut" imettää? Myöntäkää nyt ja lopettakaa tuo " maito loppui" paska!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista imetin vaan 6kk ja lopetin, kun en hommasta oikein tykännyt. Muita lapsia tulikin sitten imetettyä yli vuoden, mutta silloinkin lopetin silloin, kun itse niin päätin.

Vierailija
2/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan..olen imettänyt lapseni n3kk sitten lopetin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä jotka väittävät jotain muuta...

Ap

Vierailija
4/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin on tehty itsekkäistä syistä, eikä sen vuoksi, että tähän maailmaan kannattaa lapsen itsensä kannalta syntyä.

Naimisiinkin olen mennyt itsekkäistä syistä; puolisoni on minulle mitä parhain, en ikinä ole väittänyt, että menin naimisiin, koska olen niin hyvä vaimo.

Vierailija
5/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 7-8 kk:n kohdalla jo tosi kyllästynyt koko hommaan. Mutta lapsi auttoi valintaa siten, että oli sairas, eikä suostunut tissiä suuhunsa laittamaan pariin päivään. Rinnat turpoili ja en oikeasti jaksanut pumppailla keskellä yötä, monta kertaa päivässä, kun en ollut aiemmin joutunut tätä taitoa opettelemaan. Aloitin myös osa-aikaiset työt, niin oli helpompaa, kun ei tarvinnut miettiä imettämistä tai pumppailemista.

Vierailija
6/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tissutteli pitkin yötä, ja oli kuolemanväsynyt. Kun kiinteiden aloitus puolen vuoden iässäkään ei auttanut asiaa, aloin antaa kiinteiden ja rintamaidon lisäksi velliä ja korviketta, vauvan ollessa vähän alle 7 kk. Rintamaito väheni nopeasti, joten pian luovuin imetyksestä. Vaikka olin suunnitellut imettäväni ainakin vuoden verran, en kadu. Olen taas oma itseni, kun saan nukkua öisin.

Vierailija
7/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ja keskimmäisen imetykset lopetin kun nämä olivat hitusen vajaa vuoden. Koska en enää jaksanut, väsytti kovasti ja hormonit heitteli miten sattuu. Halusin myös alkaa käyttää yhdistelmäpillereitä esikoisen jälkeen, muut olivat ihan kauheita.

Kuopuksen imetyksen lopetin kun tämä oli 9kk. Olin silloinkin aivan poikki ja hormonihöyryissä. Seksi ei sujunut lainkaan (kyllä kehtaan myöntää vaikka äitinikin nyt ehkä lukee että olen harrastanut seksiä - niin kun joku kauhisteli kerran että miten voin nimimerkillä kirjottaa) ja omat allergiat puski päälle.

Vierailija
8/8 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään vaiheessa ei maito ollut noussut kunnolla, joten en jaksanut sitä hommaa enää. Olisin varmasti saanut imetyksen onnistumaan, jos olisin jaksanut. En vain viitsinyt sen kauempaa enää yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän