Me Naisten kyselyssä jopa 54 prosenttia paljasti lorottelevansa suihkussa
200 000 vastaajaa ja 54% naisista kertoi pissaavansa suihkussa.
😳😳😳
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007950986.html
Kommentit (161)
Niin pissaan minäkin suihkussa, tähtään vehkeen ylöspäin ja lorottelen rinnan päälle.
Hyi helvetti. Mikä on vialla kun ei voi kusta sinne mihin kuuluu?
200 000 vastaajaa.... yeah right. Nyt vähän kriittisyyttä peliin.
Ja muijat nalkuttaa siivoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tekisi kotona mutta pari kertaa olen tehnyt uimahallin suihkutiloissa.
N24
Siis täh, kusetteko te uimahallissa suihkuun? Oon ihan hämmentyny mies täällä. Ymmärtäisin jos vaikka 5% kuseskelis lattialle, mutta että noin iso osa..
Vierailija kirjoitti:
200 000 vastaajaa.... yeah right. Nyt vähän kriittisyyttä peliin.
Niin, todellisuudessa niitä pissaajia on paljon enemmän. MIehet tuskin on osallistubneet tuohon kyselyyn kovin sankoin joukoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsa on steriiliä, siinä ei ole mitään haitallista ainetta, joten en keksi, miksi sitä pidetään kuvottavana.
No ei ole steriiliä kuin korkeintaan suoraan rakosta punktuoituna. Virtsateiden läpi tullessaan siinä on bakteeria jos jonkinlaista. Lisäksi haisee pahalta.
Harvalla meistä on virtsateissä haitallisia bakteereja. Kannattaa muistaa, että sieltä hanasta tuleva lämmin vesi on huomattavasti bakteeripitoisempaan kuin terveen henkilön virtsa. Virtsateissä on vaarattomia bakteereja, vesiputkissa sellaisiakin, joista et halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Virtsa on puhdasta. Ei ongelmaa pissata samalla, kun on suihkussa. Lopuksi tietenkin alapään pesu.
Saanko kusettaa koirani teidän suihkussa. Ei mitään ongelmaa, kun sen virtsa on ihan puhdasta.
Ovat varmaan niitä naisia, jotka lirauttelevat housuihinsa muutenkin; jumppatunnilla, aivastaessa, yskiessä, nauraessa jne. Todella junttia ja epähygieenistä virtsata suihkun lattialle. Moniko teistä lorottelijoista muuten pesee ja kuivaa suihkukaapin lattian ja seinät (tai suihkuseinän ja sen mahdollisen ympäristön) jokaisen suihkukäynnin jälkeen? Niinpä. Montakohan kusitippaa räiskyy suihkun mukana pitkin seiniä ja kuivettuu sitten sinne haisemaan. Hyi oksetus!
Vierailija kirjoitti:
Virtsa on puhdasta. Ei ongelmaa pissata samalla, kun on suihkussa. Lopuksi tietenkin alapään pesu.
Miksi pesu jos virtsa on puhdasta?
Vierailija kirjoitti:
N24
Hyi, no nimenomaan kotona voi lorottaa jos lorottaa, ei missään julkisissa ja yhteisissä suihkutiloissa.
Oikeastiko ihmiset lukevat sitä roskalehteä?
Miehenä suihkupissaamisessa on se hauska puoli, että voi heilutella muniansa samalla kun pissaa. En nyt mitään helikopteria meinaa, mutta sellaista pientä ylös-alas heijaamista. Hauskaa 😃😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Hyi, no nimenomaan kotona voi lorottaa jos lorottaa, ei missään julkisissa ja yhteisissä suihkutiloissa.
Julkisissa nimenomaan kun se kerta tuntuu olevan niin OK. Miksi kotonani pissailisin viemäriin? Se on mukavempaa esim. Kylässä.
Hyväksyn ainoastaan jos on kaunis nainen, joka on varustettu upealla tuherolla. Muussa tapauksessa todella vastenmielistä. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pesu jos virtsa on puhdasta?
Ei vaginaa pestäkään juuri tästä syystä, mahdollinen karvoitus ja vulvan alue kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsa on steriiliä, siinä ei ole mitään haitallista ainetta, joten en keksi, miksi sitä pidetään kuvottavana.
Kyllä kyllä, mutta haisee se, kun osa siitä jää aina lattiakaivoon muhimaan. Ällöä...
Ei kuulu omiin tapoihini, mutta miten niin jäisi muhimaan? Oletan että suoritus tehdään suihkun aluksi, kai perussuihkun 5-10 minuuttia veden lorotusta riittää huuhtomaan kun veden kanssa se ylipäätään sinne menee. En ole kenenkään ystävän tai tuttavan kotona haistanut mitään. Ja varmasti joku tuntemani henkilö tuota tekee kun se kerta on noin yleistä.
Minulla omakotitalossa kestää kauan ennen kuin suihkusta tulee lämmintä vettä, sitä odotellessa veden valuessa pissaan pseuhuoneen lattiakaivoon. Ekologisuuden nimissä, säästyypähän vessanvetovesi!
N24