Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamiset peruuntui ja mies itse blokkasi!

Vierailija
02.05.2021 |

Analysoikaapa minulle tämä tilanne, kun saatan olla jotenkin sokea omassa asiassani.

Olemme erään miehen kanssa pitäneet taas yhteyttä melkein vuoden tauon jälkeen, ja tavanneetkin kerran joitakin viikkoja sitten. Tuolloin miehellä oli kiire pois luotani, mistä vähän pahastuin ja sanoin miehelle jälkikäteen, että sain kiirehtimisestä vaikutelman kuin hänellä olisi joku muu, joten meidän ei kannata olla yhteydessä.

Mies on kuitenkin pitänyt yhteyttä ja minä olen vastaillut. Meidän on pitänyt nähdä, mutta ensimmäinen tapaaminen peruuntui, kun mies odotti tietoa, onko altistunut koronalle. Toisesta tapaamisesta sovittiin vähän epämääräisesti tyyliin "ensi viikolla" ja mies itse ehdotti sitä. Seuraavalla viikolla ei itsellänikään olisi oikein ollut aikaa tavata ja olin tosi väsynyt, joten ensin olin helpottunut, kun mies sanoi olevansa tosi kiireinen. Mutta sitten jälkijättöisesti harmistuin kuitenkin, ja viestitin miehelle, että kumman vaikeaa tuntuu tapaaminen olevan. Mies vastasi, ettei ymmärrä mitä tarkoitan. Kertasin sitten nuo yllä olevat kolme tilannetta hänelle ja totesin, että hänellä ei tunnu olevan aikaa tapaamiseen, joten ei ilmeisesti oikeasti halua nähdä. Ja silloin mies blokkasi minut saman tien! Miksi ihmeessä?

Mies itse on ehdottanut tapaamisia ja pitänyt enemmän yhteyttä, joten en ymmärrä blokkaamista. Jos olisin itse pommittanut häntä, niin ymmärtäisin ehkä paremmin. Ei olla kuitenkaan enää mitään nuoria, joten koen blokkaamisen todella satuttavaksi. Olemme tunteneet jo 15 vuotta, eli mistään nettideittituttavuudesta ei ole kyse.

Miksi minut blokattiin? Oliko miehen vain mahdoton sanoa suoraan, ettei halua tavata? Miksi sitten ehdotti itse?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväni alkoi kerran pyörittelemään miestä jota tapaili. Itse näin sen miehen kaksi kertaa. Hän oli komea ja erittäin taitava puhuja. Hän saa toisen ihmisen tuntemaan arvokkaaksi ja halutuksi. Ystäväni vaan alkoi kertelee ja kaartelee. Hän siis yritti saada sen miehen koukkuun jne jne. Tiesin jo heti ettei tule onnistumaan. Sanoin ystävälleni, että kai nyt ymmärrät sellasen tosi asian ettei tollasen miehen tarvitse madella ja mitä järkeä tossa sun jutussas ylipäätään on. Menetät hänet tolla tyylillä. 2 viikkoa se mies katsoi ystäväni touhua, kun ei vastaillut viesteihin ja peruutti näkemiset ja olemiset. Sitten siinä kävi niin ettei se mies enää soitellu ei viestittänyt eikä mitään. Kun ystäväni sitten soitti hänelle, niin sanoi annetaan olla en jaksa tällaista pelleilyä. Ja mies lopetti kaiken siihen. Oli sanonut ettei juokse kenenkään perässä ja ruikuta perään.

Tiesin sen ettei tarvi. Näin vappuna sen ja uusi nainen jonka kanssa oli. Ystäväni on ihan rikki.

Noin käy, kun erehtyy pelailemaan väärän ihmisen kanssa. Oikein kävi ystävällesi!

Onneks mies jätti ennenkuin kaverisi oli koukussa. Todennäköisesti samaa riiputusta olisi ollut tarjolla kuin ap:lle.

Itsehän tuo yritti miestä koukkuun!

Mutta kun kierteli ja kaarteli.

Mutta kun asiat eivät toimi noin yllä kuvatun miehen kanssa. Eikä yleensäkään naisten tekemänä miesten suuntaan, koska miehelle useimmiten riittää se pilde. Ei jaksa niitä pakollisia Ikea ja Prisma-reissuja, jos saa helpommalla.

Minulle ei ainakaan pelkkä pilde riitä. Täytyy olla myös jotain muutakin.

Ihmettelen tällaista harhaluuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan