Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamiset peruuntui ja mies itse blokkasi!

Vierailija
02.05.2021 |

Analysoikaapa minulle tämä tilanne, kun saatan olla jotenkin sokea omassa asiassani.

Olemme erään miehen kanssa pitäneet taas yhteyttä melkein vuoden tauon jälkeen, ja tavanneetkin kerran joitakin viikkoja sitten. Tuolloin miehellä oli kiire pois luotani, mistä vähän pahastuin ja sanoin miehelle jälkikäteen, että sain kiirehtimisestä vaikutelman kuin hänellä olisi joku muu, joten meidän ei kannata olla yhteydessä.

Mies on kuitenkin pitänyt yhteyttä ja minä olen vastaillut. Meidän on pitänyt nähdä, mutta ensimmäinen tapaaminen peruuntui, kun mies odotti tietoa, onko altistunut koronalle. Toisesta tapaamisesta sovittiin vähän epämääräisesti tyyliin "ensi viikolla" ja mies itse ehdotti sitä. Seuraavalla viikolla ei itsellänikään olisi oikein ollut aikaa tavata ja olin tosi väsynyt, joten ensin olin helpottunut, kun mies sanoi olevansa tosi kiireinen. Mutta sitten jälkijättöisesti harmistuin kuitenkin, ja viestitin miehelle, että kumman vaikeaa tuntuu tapaaminen olevan. Mies vastasi, ettei ymmärrä mitä tarkoitan. Kertasin sitten nuo yllä olevat kolme tilannetta hänelle ja totesin, että hänellä ei tunnu olevan aikaa tapaamiseen, joten ei ilmeisesti oikeasti halua nähdä. Ja silloin mies blokkasi minut saman tien! Miksi ihmeessä?

Mies itse on ehdottanut tapaamisia ja pitänyt enemmän yhteyttä, joten en ymmärrä blokkaamista. Jos olisin itse pommittanut häntä, niin ymmärtäisin ehkä paremmin. Ei olla kuitenkaan enää mitään nuoria, joten koen blokkaamisen todella satuttavaksi. Olemme tunteneet jo 15 vuotta, eli mistään nettideittituttavuudesta ei ole kyse.

Miksi minut blokattiin? Oliko miehen vain mahdoton sanoa suoraan, ettei halua tavata? Miksi sitten ehdotti itse?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, olet tänäänkin tehtaillut noita provojasi tänne ihan urakkapalkalla.

Joten rauhoituhan jo tältä päivältä.

Heitä huiviin ne iltalääkket, että maanisuutesi asettuu edes hiukan ja sulje koneesi.

Vierailija
22/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen ei oikein onnistu ja alat vaatimaan selitystä yksipuolisesti, vaikka itsekin olit iloinen peruuntumisesta. Turhan vaivalloista, mutkikasta ja innotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sellainen jojomies joka vaan kokeili innostutko kun muutakaan ei sillä ollu just sillä hetkellä näköpiirissä. Olit siis vaan hetken viihdyke.

Unohda se mimosa. Ei tollasille kannata vastata sitä ekaakaan kertaa. Kiireinen= ei kiinnostunut.

Vierailija
24/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse alanuolittaa viestejä, joissa moititaan ap:n toimintaam

Vierailija
25/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin nähty.

Sellainen säälittävä eronnut 45-55 mies, joka juoksee pilden perässä ja muuten ei osoita mitään kiinnostusta. Mutta jaksaa sen verran, että saa joskus. Jos vähänkään uskaltaa vaatia jotain, samantien blockki, koska aina voi vonkaa seuraavalta. Mä tunnistan tyypin jo kaukaa. Siitähän toi teidän 15v historia kertoo, kiinnostaa sen verran, että viitsii vonkaa, jos irtoo helposti tai on irronnut. Muutenhan olet täysin kiinnostamaton.

Vierailija
26/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on niitä miehiä, jotka ei uskalla sanoa suoraan. Sinulla ei ole toivoa, anna olla. Älä yritä olla enää yhteydessä.

Vierailija
27/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tämä mieshän omasta mielestään oli ehdotellut tapaamista ja ollut aktiivinen eikä tajunnut mistä nainen suuttui. Siksi blokkasi kun loukkaantui niin kovin tästä naisen ihmettelystä.

Blokkaamisen takana on yleensä juuri loukkaantuminen.

Vierailija
28/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvonantaja ykkönen kirjoitti:

Joo, on niitä miehiä, jotka ei uskalla sanoa suoraan. Sinulla ei ole toivoa, anna olla. Älä yritä olla enää yhteydessä.

Suoraan ei siis uskalla sanoa että ei kiinnosta vai mitä ei uskalla sanoa suoraan?

-sivukommentoija

Vierailija
29/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse, etteikö uskaltaisi sanoa suoraan. Tottakai uskaltaa, mutta näin menettää pienenkin yhteyden naiseen. Sen yhteyden, jonka avulla voi jojottaa. Miestä ei kiinnosta, mutta on kiva kun on joku jolle viestiä ja vaikka nähdä, jos ei muuta ohjelmaa. Mikä tässä on niin vaikeaa toisille naisille ymmärtää? Naisen usein luonto on sellainen, että kun tälläinen mies osoittaa huomiota, nainen luulee olevansa ainoa huomion kohde. Miehellä on kuitenkin useampia naisia, ja riippuen siitä miten arvottaa heidät jakaa myös aikaansa ja huomiota. Naiset nyt vain ovat niin helppoja nappuloita tälläisessä pelissä. Jos nainen yrittää ”vaatia” jotakin selitystä ihmeellisille peruuntumisille tms mies loukkaantuu ja joskus blokkaa tai pitää hiljaiseloa jonkin aikaa ja syyttää tämän jälkeen (eli kääntää asian toisinpäin) naista tapahtuneesta ja nyt on hyvää hyvyyttään ottanut sitten yhteyttä. Tuollaiset miehet on niin läpinäkyviä. Huomioivat jne kyllä kun heillä löytyy aikaa tavata. Tämä onkin se millä saavat naiset roikkumaan itsessään. Todellisuudessa he eivät anna mitään, mutta saavat pildeä.

Vierailija
30/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkinta: mies ei ole sinusta kovinkaan kiinnostunut.

Näin minäkin tulkitsisin. Siksi en ymmärräkään, miksi miehen piti tapaamisia edes ehdottaa. Ja vielä sen päälle blokata. Tuntuu ihan kostolta, tai kiukuttelulta.

ap

Vierailija
31/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä huithapelt miehiä sattuu joskus kohdalle. Turha analysoida tilannetta sen enempää, parempi antaa vaan olla ja unohtaa koko juttu.

Vierailija
32/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut pitää mölyt mahassa. Mies näki sun todellisen luonteen ja päätti, ettei halua olla tekemisissä.

Kyllä omasta mielestäni saa asiasta kysyä, jos tapaamiset aina peruuntuu tai ei onnistu. Ei toki mitenkään syyllistävästi, vaan ihan asiallisesti kysyy, missä mennään ja jatketaanko tapailua. Toinen vaihtoehto on tulkita tuo niin, ettei toista kiinnosta ja lopettaa tapailu. Ei mun mielestä kenekään tarvitse kynnysmattoilla ja roikkua löyhässä hirressä, että onko sillä toisella kiinnostusta ja aikaa tavata vai ei. Omaa elämää ja aikaa tuossa vaan haaskaa.

Vierailija
33/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin nähty.

Sellainen säälittävä eronnut 45-55 mies, joka juoksee pilden perässä ja muuten ei osoita mitään kiinnostusta. Mutta jaksaa sen verran, että saa joskus. Jos vähänkään uskaltaa vaatia jotain, samantien blockki, koska aina voi vonkaa seuraavalta. Mä tunnistan tyypin jo kaukaa. Siitähän toi teidän 15v historia kertoo, kiinnostaa sen verran, että viitsii vonkaa, jos irtoo helposti tai on irronnut. Muutenhan olet täysin kiinnostamaton.

Olemme matkustelleet yhdessä ja käyneet festareilla...ja olleet vähän aikaa kihloissakin aikoinaan.

Mies ei ole koskaan ennemmin blokannut, vaikka riitoja on ollut ja emme ole väliin tavanneet kuukausiin tai jopa vuosiin.

ap

Vierailija
34/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkinta: mies ei ole sinusta kovinkaan kiinnostunut.

Näin minäkin tulkitsisin. Siksi en ymmärräkään, miksi miehen piti tapaamisia edes ehdottaa. Ja vielä sen päälle blokata. Tuntuu ihan kostolta, tai kiukuttelulta.

ap

Samaa olen myös joskus ihmetellyt. Ja lopulta tullut johtopäätökseen, että jos koko homma tuntuu alusta asti todella epävarmalta ja on hataralla pohjalla, niin ei siitä hyvää tule. Kiinnostusta ei vaan ole riittävästi.

Vierailija
35/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin nähty.

Olemme matkustelleet yhdessä ja käyneet festareilla...ja olleet vähän aikaa kihloissakin aikoinaan.

Mies ei ole koskaan ennemmin blokannut, vaikka riitoja on ollut ja emme ole väliin tavanneet kuukausiin tai jopa vuosiin.

ap

Mies riiputtaa sinua vain helpon seksin toivossa. Kai teillä nyt seksiä on ollut, jos olette olleet kihloissakin. Unohda tuo mies, hän on huonoa seuraa.

Vierailija
36/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni alkoi kerran pyörittelemään miestä jota tapaili. Itse näin sen miehen kaksi kertaa. Hän oli komea ja erittäin taitava puhuja. Hän saa toisen ihmisen tuntemaan arvokkaaksi ja halutuksi. Ystäväni vaan alkoi kertelee ja kaartelee. Hän siis yritti saada sen miehen koukkuun jne jne. Tiesin jo heti ettei tule onnistumaan. Sanoin ystävälleni, että kai nyt ymmärrät sellasen tosi asian ettei tollasen miehen tarvitse madella ja mitä järkeä tossa sun jutussas ylipäätään on. Menetät hänet tolla tyylillä. 2 viikkoa se mies katsoi ystäväni touhua, kun ei vastaillut viesteihin ja peruutti näkemiset ja olemiset. Sitten siinä kävi niin ettei se mies enää soitellu ei viestittänyt eikä mitään. Kun ystäväni sitten soitti hänelle, niin sanoi annetaan olla en jaksa tällaista pelleilyä. Ja mies lopetti kaiken siihen. Oli sanonut ettei juokse kenenkään perässä ja ruikuta perään.

Tiesin sen ettei tarvi. Näin vappuna sen ja uusi nainen jonka kanssa oli. Ystäväni on ihan rikki.

Vierailija
37/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ystäväni alkoi kerran pyörittelemään miestä jota tapaili. Itse näin sen miehen kaksi kertaa. Hän oli komea ja erittäin taitava puhuja. Hän saa toisen ihmisen tuntemaan arvokkaaksi ja halutuksi. Ystäväni vaan alkoi kertelee ja kaartelee. Hän siis yritti saada sen miehen koukkuun jne jne. Tiesin jo heti ettei tule onnistumaan. Sanoin ystävälleni, että kai nyt ymmärrät sellasen tosi asian ettei tollasen miehen tarvitse madella ja mitä järkeä tossa sun jutussas ylipäätään on. Menetät hänet tolla tyylillä. 2 viikkoa se mies katsoi ystäväni touhua, kun ei vastaillut viesteihin ja peruutti näkemiset ja olemiset. Sitten siinä kävi niin ettei se mies enää soitellu ei viestittänyt eikä mitään. Kun ystäväni sitten soitti hänelle, niin sanoi annetaan olla en jaksa tällaista pelleilyä. Ja mies lopetti kaiken siihen. Oli sanonut ettei juokse kenenkään perässä ja ruikuta perään.

Tiesin sen ettei tarvi. Näin vappuna sen ja uusi nainen jonka kanssa oli. Ystäväni on ihan rikki.

Noin käy, kun erehtyy pelailemaan väärän ihmisen kanssa. Oikein kävi ystävällesi!

Vierailija
38/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin käy, kun erehtyy pelailemaan väärän ihmisen kanssa. Oikein kävi ystävällesi!

Onneks mies jätti ennenkuin kaverisi oli koukussa. Todennäköisesti samaa riiputusta olisi ollut tarjolla kuin ap:lle.

Vierailija
39/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks mies jätti ennenkuin kaverisi oli koukussa. Todennäköisesti samaa riiputusta olisi ollut tarjolla kuin ap:lle.

Itsehän tuo yritti miestä koukkuun!

Mutta kun kierteli ja kaarteli.

Vierailija
40/41 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän tuo yritti miestä koukkuun!

Mutta kun kierteli ja kaarteli.

Mutta kun asiat eivät toimi noin yllä kuvatun miehen kanssa. Eikä yleensäkään naisten tekemänä miesten suuntaan, koska miehelle useimmiten riittää se pilde. Ei jaksa niitä pakollisia Ikea ja Prisma-reissuja, jos saa helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän