Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Aleksi Valavuori saa paskaa niskaan Valahiihdollaan?

Vierailija
02.05.2021 |

Onhan monetkin julkkisten lahjoituskampanjat sitä että fanit maksaa jossain netissä ja itse vaan keroo että maksaa

ARVOSTAN SUURESTI VALAVUORTA, MÄKISTÄ JA LINNANAHDETTA PISTE

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perssuolinkaisrallaa...

Vierailija
2/4 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuosta mitään tulee. En usko tällaisiin tempauksiin. Tyypin elämänhallinta on täysin pohjamudissa. Itse se on tietoisesti velkansa tehnyt. Kun valitsee toimintamallin, valitsee myös seuraukset. Ei heru säälipisteitä! Ei jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa antaa rahaa tuntemattomille pelkästä auttamisenhalusta niin löytyy varmasti sellaisiakin, jotka eivät ole itse tahallaan sotkeneet asioitaan siksi että leveä elämä ja sillä kerskailu maistuu eniten.

Vierailija
4/4 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljonko Valahiihto-projektilla tienattiin? Tarkkaa summaa ei ole tiedossa. Valavuoren kotisivuilla kerrottiin, että metrejä oli myyty 395 000 eurolla. Ulosottorekisterin perusteella Valahiihdon tuotoilla ei ole lyhennetty ainakaan merkittävästi velkoja.

Iltalehti tavoitti Valavuoren ennen keskiviikon veropäivää ja pyysi haastattelua muun muassa Valahiihtoon liittyen. Valavuori ei halunnut kommentoida mitään asiaa." https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/86c65afa-6d2f-4b05-a2b3-0b2a29677b…