Mitä tehdä fasaanille jolla häirikkökäytöstä?
Kyseessä urosfasaani joka luulee grillikatoksen lasin heijastusta kilpailijakseen. Ryntää sitten laseja päin. Yleensä ryntäys loppuu ennen törmäystä. Pelkään että lintu satuttaa itsensä tai menee lasit rikki. Olen nyt pari vuotta tuota hommaa katsellut.
Kommentit (17)
Pistät pataan niin sillä rettelöinti loppuu.
meillä on kyllä välieet hoitaa mielikuvahäirinnät pois, kuten urosfasaanitvertaukset.
pst.mikäli ei kestä sitä että joku on omassa rauhassa, ..
Pieraise sen nenään xD eiköhän häivy... xD
Peitä ne lasit jollain tilapäisesti. Tuskin se fasaani siinä törmäilee kuin keväisin.
Keksit varmaan itse jotain , eiks niin.
Anna fasaaninkoiraan olla. Hän haluaisi päästä pistämään jonkun kivan fasaaninaaraan "paksuksi" pian. Ehkä joku haukkatarra tai tilapäisesti ulkopuolelle teipattu kuva saa linnun tajuamaan, että ei siellä toista lintua ole.
Vierailija kirjoitti:
Fasaani maistuu hyvältä.
Siinä on loppujen lopuksi aika vähän lihaa, joten ei kannata fasaania lihan takia tappaa.
Melkoista räpiköimishuutoa päivät pitkät kun haaremiin haetaan eukkoja naapuripihoilta.
Vierailija kirjoitti:
meillä on kyllä välieet hoitaa mielikuvahäirinnät pois, kuten urosfasaanitvertaukset.
pst.mikäli ei kestä sitä että joku on omassa rauhassa, ..
Lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Peitä ne lasit jollain tilapäisesti. Tuskin se fasaani siinä törmäilee kuin keväisin.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Keksit varmaan itse jotain , eiks niin.
Enköhän minä tämän kanssa pärjää.
Harmi ettei ole toista urosfasaania, että saisi sen kanssa tapella, ettei tarvitsisi peilikuvalle ärhennellä. Ehkä tämä on hiukan oppinut viime vuodesta tai sitten oli alkukeväästä niin paljon lunta, ettei voinut aloittaa aiemmin.
ap
Tällä palstalla fasaani saa paljon sympatiaa kun täällä on niin paljon puutteessa eläviä.
Käyt keskustelua sen kanssa lapsuuden traumoista ja muista mahdollisista häiriökäyttäytymisen syistä.
Linnut ovat koiraita eikä uroksia senkin debiili.
Älä ainakaan soita hätäkeskukseen.