Matkailu tulee räjähtämään heti kun se mahdollistuu
Ihmiset on padonneet puolitoista vuotta matkojaan, kohta se räjähtää.
Kommentit (40)
Suomessa lomailu on nykyään niin kallista, että mieluummin lähtee sellaisiin maihin joissa saa rahalle enemmän vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille ei ainakaan matkusteta.
Kyllä matkustetaan! Ulkomaille nimenomaan! Suomessa ei jaksa lomiaan viettää muuten kuin poikkeuksellisen hyvänä kesänä. Ja ainoat kelvolliset lomanvietto kohteet löytyvät eteläiseltä länsirannikolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Viimeistään koronan myötä luulisi monen ymmärtäneen matkailun turhuuden. Mutta ei, pakkohan sitä on päästä kaiken maailman junttien makaamaan aurinkoon ja hankkimaan itselleen rasvamaksaa.
Ankeaa on olla köyhä, jolla ei riitä rahat kunnolliseen matkailuun ja käsityksetkin toisten reissuista ovat 70 -luvulta.
Speak for yourself. Itse ainakin haluan nimenomaan junttilomaa, jonka aikana lähinnä makoilen altaalla lukien jotain kevyttä ja siemaillen margaritaa. Jos innostun, voin käydä meressä uimassa tai ehkä jopa kerran kuntosalilla. Syön hyvin ja aina kun tuntuu siltä, että napa vetäisi jotain. Mahdollisesti käyn lähikaupungin tärkeimmällä nähtävyydellä, josta otan selfien. Joka paikassa nautin hyvästä asiakaspalvelusta. Mikä sen mukavampaa.
Just tää on niin parasta! Ei kiinnosta mitkään extreme kohteet tai nähtävyydet. Lomalla haluan nauttia ja rentoutua!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on fakta. Mutta näkyykö se lentoyhtiöiden kursseissa?
Kyllä varmaan. Lentoliikenne elpyy kohisten pian.
Hyvä ihan oikein tämän kaiken koronasekoilun jälkeen 😠
Kreikassahan syödään aina ulkona, joten sen suhteen ainakin pitäisi olla koronaturvallista.
Joo mulla on jo tähtäimessä hotelli-yms.osakkeita joilla aattelin netota tänä vuonna. Muut saa rauhassa laittaa rahansa matkailuun kun mä tienaan sillä.
Todellakin lähden kesällä saa jo toisen rokotteen mitä tässä pitäisi pelätä. En minä ala rokottamattomia suojelemaan jokainen suojelkoot itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Viimeistään koronan myötä luulisi monen ymmärtäneen matkailun turhuuden. Mutta ei, pakkohan sitä on päästä kaiken maailman junttien makaamaan aurinkoon ja hankkimaan itselleen rasvamaksaa.
Siellä ei kukaan pakota makaamaan auringossa tai hankkimaan rasvamaksaa.
Suomessa se rasmamaksa ennemmin tulee. Täällä kun ei ole muuta tekemistä kun katsoa ikkunasta sateista harmautta ja juoda vitu**kseen. Etelässä on iloinen mieli ja tulee liikuttuakin paljon enemmän kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on jo tähtäimessä hotelli-yms.osakkeita joilla aattelin netota tänä vuonna. Muut saa rauhassa laittaa rahansa matkailuun kun mä tienaan sillä.
Tai kuten minä, tehdä molempia :)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lähden kesällä saa jo toisen rokotteen mitä tässä pitäisi pelätä. En minä ala rokottamattomia suojelemaan jokainen suojelkoot itseään.
Samalla asenteella korona levisi ympäri maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Jotkut eivät ole saaneet ensimmäistään. No eipä mulla kyllä ole varaa mihinkään lähteä koska ei ole töitä koska kaikille ei niitä ole. Kiva et teillä on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Matkailun turhuuden? Aika moni muukin asia on turhaa mutta kivaa. Varmasti löytyy sinunkin elämästäsi ”turhia” asioita joista itse kuitenkin tykkäät pitää elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille ei ainakaan matkusteta.
Sinnepä sinne. Kotona on nyt kyhjätty.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Olen niin iloinen, että elämä palaa normaaliksi.
asemat ja satamat jakamaan palaajille "OLEN PÖLJÄ" LIPPIKSIÄ joita on pakko pitää 2vko,a osaa ihmiset kiertää teidät kaukaa.
Itse en ainakaan tule matkailemaan yhtään enempää. Koronan takia jäi nyt vaan pari matkaa pois välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeaa on olla köyhä, jolla ei riitä rahat kunnolliseen matkailuun ja käsityksetkin toisten reissuista ovat 70 -luvulta.
Kunnolliseen matkailuun? Sinusta kaikki matkailu ei ole oikeaa matkailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Speak for yourself. Itse ainakin haluan nimenomaan junttilomaa, jonka aikana lähinnä makoilen altaalla lukien jotain kevyttä ja siemaillen margaritaa. Jos innostun, voin käydä meressä uimassa tai ehkä jopa kerran kuntosalilla. Syön hyvin ja aina kun tuntuu siltä, että napa vetäisi jotain. Mahdollisesti käyn lähikaupungin tärkeimmällä nähtävyydellä, josta otan selfien. Joka paikassa nautin hyvästä asiakaspalvelusta. Mikä sen mukavampaa.
Juuri näin 👍 Loma on löhöilyä ja rentoutumista, syömistä ja juomista jossain lämpimässä maassa, missä voi heittää aivot narikkaan. Taidan lähteä Mallorcalle 😁