Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, nyt on syksyn etelänreissu ostettu!

Vierailija
02.05.2021 |

En uskaltanut vielä kesälomaksi varata, mutta nyt on ostettu pakettimatka Kreikkaan lokakuun aluksi. Ai että tuntuu hyvältä. Tätä on odotettu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime kesänä erelänreissun syyskuuksi. Sitä on nyt neljään kertaan siirretty ja nyt se on tämän vuoden syyskuulla. Toivottavasti toteutuu.

Vierailija
2/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskaltanut järkätä vielä reissua. Pakettimatkoja emme harrasta, emmekä rantalomia, ja omatoimisesti järkätyt kaupunkilomat ovat hankalia siirtää/perua. Olen lapsille luvannut heidän pitkään kärttämänsä Japanin matkan olevan seuraavaksi listalla, ja se on kallis kohde, joten haluan, että sen toteutuminen on varmempi kuin nyt. Ensi vuoden kesällä sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun alussa Espanja. Toivotaan, että vihreä passi toimii silloin ja turhasta testistä+todistuksesta ei tartte maksaa kiskurihintaa. Muuten matka peruuntuu, että heilahtaa.

Vierailija
4/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreätkö täällä jo lentelee?

Vierailija
5/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mene enää kommunistiseen Kreikkaan.

Vierailija
6/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta! Itse en ole vielä uskaltanut varata mitään vaikka mieli tekisi. Ja todellakin kelpaisi vaikka pakettimatka johonkin Välimeren kohteeseen.

Vierailija
7/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä uskalla varata etelänmatkaa, vaikka haluaisin kyllä. Jos sinne pääsee syksyllä, mutta paikanpäällä on edelleen maskipakko ja kaikki paikat kiinni, en halua mennä vielä silloin. Matkaa ei kuitenkaan voi kuluitta perua pelkästään sen takia että rajoitusten vuoksi muuttaa mielensä, joten odottelen vielä.

Vierailija
8/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vielä uskalla varata etelänmatkaa, vaikka haluaisin kyllä. Jos sinne pääsee syksyllä, mutta paikanpäällä on edelleen maskipakko ja kaikki paikat kiinni, en halua mennä vielä silloin. Matkaa ei kuitenkaan voi kuluitta perua pelkästään sen takia että rajoitusten vuoksi muuttaa mielensä, joten odottelen vielä.

Kyllä muuten voi. Itse varasin TUIlta, ja heillä on avoin osto, eli matkan voi peruuttaa jos haluaa 60 pv ennen lähtöpäivää ilman kuluja (tai menee siitä pari kymppiä jotain toimistokuluja). Ajattelin, että jos heinäkuun lopulla näyttää siltä, että on pakko otattaa kiristyshintaiset koronatestit ja pitää karanteenia, matkan voi perua tai siirtää kevääseen.

Vierailija
9/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menetätte pölvästit rahanne.

Vierailija
10/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan menetä. Ostin pakettimatkan. Sain viimeksikin rahat takaisin.

Vierailija
11/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan vielä uskalla varata, mutta on niin ihanaa, kun uskaltaa jo suunnitella. Jonnekin lähden, syyskuussa.

Vierailija
12/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten voi. Itse varasin TUIlta, ja heillä on avoin osto, eli matkan voi peruuttaa jos haluaa 60 pv ennen lähtöpäivää ilman kuluja (tai menee siitä pari kymppiä jotain toimistokuluja). Ajattelin, että jos heinäkuun lopulla näyttää siltä, että on pakko otattaa kiristyshintaiset koronatestit ja pitää karanteenia, matkan voi perua tai siirtää kevääseen.

Joo tiedän, mutta 60 päivää on aika paljon. Ei siinä vaiheessa vielä tiedä mikä on tilanne kun on lähdön aika.

Vierailija
13/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän, mutta 60 päivää on aika paljon. Ei siinä vaiheessa vielä tiedä mikä on tilanne kun on lähdön aika.

Eikä minua mitkään testit niinkään mietitytä, vaan tosiaan mahdolliset rajoitukset paikan päällä. Kamalaa jos 30-40 asteen helteessä joutuu käyttämään maskia koko ajan. Joissain kohteissahan on maskipakko jopa uimarannoilla tällä hetkellä.

Vierailija
14/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joskus pääset tuosta sairaalloisesta kateudestasi ja pystyt elämään normaalia elämää.

Vierailija
15/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mukava lukea. Matkailijat sitä koronaa levitti. Multa meni työt. Nyt samat spedet lähdössä reissuun kun on ollu mukamas niin tiukkaa. Hv, jokainen. Mitäs jos maksasitte mulle myös matkan?

Vierailija
16/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällä hetkellä, että elokuun alussa minulla on molemmat rokotukset kunnossa. Syksyllä ihan varmasti matkalle.

Vierailija
17/17 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyyn ja katson sitten tilannetta. Haaveissa 2 viikon äkkilähtö pakettimatkalle kahden pienen lapsen (2v & 6kk) kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme