Osuuspankin maksukorttien värit
Ärsyttääkö ketään muuta että osuuspankki on päättänyt jakaa asiakkaansa Credit/Debit maksukorttien avulla "kasteihin". Valkoinen maksukortti "köyhille", kultainen kortti muka rikkaille ja musta kortti golfaaville lentokenttien loungeissa hengaileville vähän paremmille kansalaisille. Älkää käsittäkö väärin, minulla on kyllä varaa noihin kaikkiin kortteihin. Se mikä minua harmittaa on että OP:lla sai ennen valita kauniin kuvan korttiinsa, mutta nyt vaihtoehto on monille vain ja ainostaan se valkoinen (ainiin saahan valkoisen kortin takapuolen värin päättää.. NO VAU....). Olen OP:lle tästä antanut palautetta, mutta heitä ei kiinnosta. He ovat ilmeisesti päättäneet että kastijako on hyvä. Kyllä ärsyttää. Ja toistan minulla on varaa siihen mustaan debit/credit korttiin mutta en golfaa enkä tarvitse loungeen pääsyä joten 50e/kk on aika paksu hinta mustan värisestä kortista.... Ongelma on että kortin värin vaihtoehto on varallisuuteen liitetty. Olen visuaalinen ihminen ja haluaisin takaisin ne kauniit kortit mistä sai valita. Ei mulla muuta.
P.S. trollit älkää vaivaantuko, minua ei kiinnosta teidän läyhäys.
Kommentit (26)
Oma debit-kortti on pahasti kulahtanut vaikka se onnollut käytössä vain parisen vuotta.
Ei ole ikinä kastunut tai muutenkaan huonosti käsitelty mutta siitä houlimatta muste on alkanut leviämään kaikkialle ja koska kortti valkoinen niin näyttää likaiselta.
Miksi valmistaa jatkuvasti käytössä oleva esine jonkinlaisesta pahvista?
Mullakin oli joskus se C-kasetti kortti, oli hieno
Sain valkoisen, ihan hieno. Etkö voi itse piirtää tai liimata tarraa?
Minäkin sentä jonkun toisenkin saisin, mutta valkoisella mennään. Jotkut ominaisuudet kuulosti ihan hyviltä goldissa, kun sitä kauppasivat, mutta miksi maksaa monta euroa enemmän kuukaudessa? Tai no, sisältyyhän siihen matkavakuutus, en lähtenyt laskemaan, että olisiko se sittenkin halvempi kortin kautta, kuin erikseen vakuutuksissa olevana. En jaksa mitään turhaa säätöä, joten classicilla mennään, kunnes tulee suoranainen tarve vaihtaa.
Minä sain kyllä valita korttien värit useista vaihtoehdoista, kannattaa kysyä pankista. Op-Goldin kkmaksu on 8 euroa, mikä kuittaantuu bonuksilla helposti
Ja kasteista vielä, että ehkä kastivertaus oli huono. Kastijärjestelmä ajoin takaa sitä että joku ulkoinen visuaalinen merkki kertoo siitä että sinulla on varallisuutta. Minua ei henkilökohtaisesti itseä kiinnosta mitä muut varallisuudestani ajattelevat mutta edelleen olen visuaalinen ja haluan valita korttini etuopuolen värin ilman, että joudun ostamaan turhia lisäpalveluita. Palatakseni kastijärjestelmään niin kyllä minun mielestäni OP lajittelee korttien ETUPUOLEN värin mukaan asiakkaat. Eli kyllähän se on heti merkki "varallisuudesta" jos sulla on op-visa Platinum (musta) tai OP Visa-gold (kultainen) ja muilla on sitten valkoiset kortit. Tulee siis sellainen olo että OP arvostaa sellaisia asiakkaita enemmän jolla on nämä mustat ha kultaiset kortit. Vai eikö kenellekään muulla se luo mielikuvaa siitä että nämä Platinum-Visa ja Gold-Visa asiakkaat ovat vähän spessumpia? Ja nimeomaan puhun nyt mielikuvien luomisesta. En edelleenkään ole kiinnostunut siitä mitä muut minusta ajattelevat tai varallisuudestani vaan siitä, että pankki ottaa kivat kuvakortit pois ja ainoa selitys on että he muuttavat strategiaan (näin minulle on vastattu) ja tämä uusi strategian on köyhille valkoiset kortit (ei kiinnosta kortin takaosan väri) ja sitten musta ja kuiltainen näille jotka haluavat kalliita lisäpalveluja.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/kortit
Jos kaikkien muiden mielestä tämä on ok strategian pankilta niin ei siinä mitään. Mielipiteeni osuu varmaan vähemmistöön.