Olen 26v nainen, jota esineellistetään jatkuvasti (asenteilla)
Mulle on valehdeltu seksin toivossa, mun kanssa on harrastettu seksiä kun olin sekavassa tilassa (erään mielenterveydellisen asian vuoksi), mun orgasmi ei ole kiinnostanut miehiä, tuntemattomat vanhat miehet tulee puhumaan mulle kadulla, minua on käsketty hymyilemään kymmeniä kertoja jne.
Olen saanut seksivideopuhelu-ehdotuksen yliopiston kirjastossa. Olen joutunut sanomaan vähintään kahdesti EN OLE KIINNOSTUNUT ennen kuin mut on jätetty rauhaan.
Oon myös saanut pyytämättä dickpicin.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Saako mies nussia paljaalla kaikkia yhdenillan hoitojaan vielä 2020-luvulla? No kyllä saa! Hänellä on siihen oikeus! Tosin kukaan ei takaa, etteikö siitä voi seurata myös jotain ikävää.
Hyi s*ana! Saa jotain tai tartuttaa seksitauteja.
Tuttua.
Kysyjä: Moi, lähdet sä kahville?
Minä: ei kiitos
Kysyjä: !!!, Oonks mä ruma?!
Minä: Siis et! Mua ei vaan huvita kahvitella tai alkaa tapailemaan ketään.
Kysyjä: Joo, kiitti taas tästäkin.
(Ihan oikeesti..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä keskustelussa on näin paljon naisvihaa? Ja vähättelyä?
Miksi tässä keskustelussa on niin paljon naisten leijumista omasta erinomaisuudestaan ja itsensä jalustalle nostelua?????
Sinun mielestä ahdistelluksi joutuminen kertoo ERINOMAISUUDESTA?!?! Friikki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä keskustelussa on näin paljon naisvihaa? Ja vähättelyä?
No siksi, että tuollaisia ahdistelijoita on niin paljon. Ne huutavat täällä koska ne pelkäävät. Ne tietävät että maailma muuttuu eikä niille ole siinä paikkaa.
Kyllä tästäkin ketjusta näkee kuinka pahasti naisviha jyllää. Muiden tunteet ei kiinnosta, oma muna on tärkeintä.
Tää lanka on täynnä naisvihaa ja järkyttäviä kommentteja.
Mäkin oon saanut noita outoja "hymyile vähän" kommentteja. Miehiltä.
N20
Miksi tulet vänkäämään noin itsekästä paskaa? Nyt ei ole kyse sun egosta, tajuatko?