Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v nainen, jota esineellistetään jatkuvasti (asenteilla)

Vierailija
01.05.2021 |

Mulle on valehdeltu seksin toivossa, mun kanssa on harrastettu seksiä kun olin sekavassa tilassa (erään mielenterveydellisen asian vuoksi), mun orgasmi ei ole kiinnostanut miehiä, tuntemattomat vanhat miehet tulee puhumaan mulle kadulla, minua on käsketty hymyilemään kymmeniä kertoja jne.

Olen saanut seksivideopuhelu-ehdotuksen yliopiston kirjastossa. Olen joutunut sanomaan vähintään kahdesti EN OLE KIINNOSTUNUT ennen kuin mut on jätetty rauhaan.
Oon myös saanut pyytämättä dickpicin.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Woman up.

Täh???????? Mitä toi meinaa

Varmaan sitä, että miehille aina sanotaan (naisten toimesta) MAN UP, kun mies valittaa jostain.

OLE MIES ÄLÄKÄ VALITA.

Joten tähänkin sopii, näin tasa-arvon aikana; OLE NAINEN ÄLÄKÄ VALITA.

Miksi en saisi "valittaa", jos kohtaan ahdistelua?

Ap

Niin siis naisilla pitää olla erityiskohtelua, vähän kuten lapsilla.

Ei ole mitään tasa-arvoa. Niinkö siis?

Vastaa rehellisesti: oletko ahdistellut naisia?

Naiset ovat ahdistelleet minua.

Kyllä, niinkin voi tapahtua.

Olen myös ottanut sen kuin mies.

En ole mikään mies, vaan nainen, jonka silmille ei enää hypitä. Oon tehnyt rikosilmoituksia hyvin tuloksin ja teen tästä lähtien AINA rikosilmoituksen, jos joku läpsäisee ilman lupaa perseelle yms.

Et ole tehnyt rikosilmoituksia. Toiseksi, jos sinua läpsitään perseelle, miten ihmeessä joudut sellaisiin tilanteisiin toistuvasti? Etkö ole oppinut mitään?

Olen tehnyt rikosilmoituksia ja saanut korvauksia. Mikä sua vaivaa??

Siis häh, mitä tuosta pitäisi oppia??

Ap

Taitaa tarkoittaa sitä, että vaikka ahdistelu on aina väärin ja ei uhrin syy, niin mikäli niihin tilanteisiin joutuu usein voi omassa käytöksessä olla jotain riskitekijöitä, jotka huokuttavat noin käyttäytyviä.

yks toinen vaa

Niin, kirjastot ja kadut on vaarallisia paikkoja??? :) ja kaupat?

Ap

Jotenkin ne sinut siis huomaavat. tarkoitin käytöstä en vain paikkoja. Harva suomalainen lähestyy ohikulkevaa tai kirjastossa alkaa isommin piirittää.

Miksi syyllistät uhria? Mikään ei oikeuta ahdistelua. Et voi mennä heittämään seksiehdotuksia kirjastossa, vaikka kuinka haluaisit.

Se mitä sinä pidät syylistämisenä on ratkaisulähtöistä ajattelua. Mikäli ei halua urpoja ympärilleen helpointa on yleensä välttää houkuttelemasta niitä urpoja ympärilleen. Se että on jokin laki ei takaa sen noudattamista. Kumpi on tärkeämpää: rauha olla, vai ilmaista itseään urpoja provosoivalla tavalla? Siihen täytyy jokaisen itse miettiä oma vastauksensa.

No miten selität sen, että myös peittävästi ja siveellisesti käyttäytyviä naisia ahdistellaan? Ahdistelijat eivät vaan voi itselleen mitään, niinkö?

Silloin sille ei nainen itse voi mitään, mutta jos joutuu oman kuvauksensa mukaan usein ahdistelluksi, silloin on todenäköistä, että vetää niitä urpoja jotenkin tietämättään (tai tietoisesti) puoleensa. Ne ahdistelijat voisivat toki itselleen jotain, mutta se ei ahdisteltua naista lohduta, kun he eivät päätä toimia kuin oikein olisi vaan menevät halujensa mukana. Monesti taitavat olla tuontitavaraa maista joissa naisen asema on huono.

Joko suostut kertomaan, että miten minun pitäisi käyttäyttyä, jotta en kohtaisi tuollaisia miehiä ja jotta en esim. saisi seksiehdottelua kirjastossa? Odotan edelleen vastausta.

Ap

Riippuu ovatko suomalaisia... silloin huomiota herättämätön käytös ja pukeutuminen riittää. Mikäli arabeja tai afrikkalaisia voi joutua vaihtamaan paikkaa, jossa niitä ei ole; tai ottamaan tarpeeksi ison korston mukaan reissulle. Valitettavasti en voi sanoa luottavani sellaisen kasvatuksen saaneiden miesten olevan yleisesti herrasmiehiä.

Kerrohan, että millaista pitäisi olla tämä "huomiota herättämätön käytös", kun menen hakemaan kirjaa kirjastosta? :)

Ymmärrätkö yhtään kuinka naurettavalta ja syyllistävältä kuulostat?

Ymmärrän täysin kuinka feministille ei uppoa muu päähän kuin se että kaiken pitäisi olla paremmin. Millä sen asian laitat paremmaksi? Tilanteen ollessa tämä on joko kärsittävä siitä tai sitten ryhdyttävä esitaistelijaksi, joka kokee sitten kaikki.

Huomiota herättämättömällä tarkoitan, ettei flirttaile tai pukeudu erittäin paljastavasti- tuo siis riittää keskivertojen suomalaismiesten ollessa kyseessä. Kuten sanoin osalle tuontitavaraa riittää häiritsemiseen se että olet nainen.

Mä EN ole flirttaillut tuntemattomille äijille, kun olen esim. mennyt kirjastoon. SILTI olen saanut seksiehdottelua. Ja ihan SUOMImieheltä. Kaikki mun ahdistelijat ovat olleet suomimiehiä.

MIKSI?

Okei. Kysytäänpä sitten millaista tuo ahdistelu oli (siis muutoin kuin tuon suoraan seksiä kirjastossa ehdotelleen törpön kohdalla)?

Voisivatko olla vain juttusille hakeutumisia treffien toivossa? Toki voi olla ärsyttävää kuulla samoja ehdotuksia monilta miehiltä, mutta eiväthän ne miehet voi tietää ennen kysymistä. Tietysti miehenkin tulisi olla hienotunteinen ja kohtelias lähestyessään naista varsinkin jos paikka ei ole sellainen jossa yleensä treffeille pyydellään.

Etkös lukenut mun aloitusviestiä? :) siinä on kuule paljon esimerkkejä.

Vanhat tuntemattomat äijät pysäyttää kadulla, mikä on aina epäilyttävää.

Mun numero on selvitetty ja mulle on soitettu.

Oon saanut dickpicejä pyytämättä yms yms yms :)

Kadulla kohteliiasti käyttäytyen pysäyttäminen ei ihan taida ahdistelun tunnusmerkistöä täyttää, vaikka ahdistava kokemus tietenkin voi olla. Soittaminenkin riippuu miten asian esittää ja lopettaako heti pyydettäessä; ahdistavaa sekin tietenkin voi olla. Dickpicit ovat jo ihan ahdisteluksikin luettavissa, jos ihan ilamn mitään ilamistua halua niiden näkemiseen ole ollut.

Kyllä nuo kaikki on ahdistelua. Suuri ikäero vaikuttaa aina. En tunne vetoa isäni ikäisiin miehiin. Miksi ihmeessä tuntisin.

Numeron selvittäminen on ahdistelua. Älä vähättele. Varsinkaan jos sulla ei ole omia kokemuksia.

Puhun laista. En koskaan kieltänyt etteikö voisi tuntua ahdistavilta ja olla eitoivottuja, mutta laittomia ne eivät ole, mikäli käyttäytyvät kunnolla.

Laki ei takaa moraalia. Unohda se lakipykälien tuijottelu.

Tässä esimerkki: pettäminen on laillista, mutta mites noin muuten? Onko se ihan ok toimintaa?

Vähän eri asia. Pettäminen on yleisesti paheksutttua, mutta treffeille pyytäminen ei. Ei ole ahdistelua, jos joku pyytää kohteliaasti treffeille, vaikka hän mielestäsi olisi vastenmielinen (mistä hän sen etukäteen tietäisi edes). Silloin mennään ahdistelun puolelle, jos ei uskota sitä eitä tai aletaan seurailla sen ein jälkeen.

Miksi tulet vänkäämään noin itsekästä paskaa? Nyt ei ole kyse sun egosta, tajuatko?

Vierailija
102/108 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies nussia paljaalla kaikkia yhdenillan hoitojaan vielä 2020-luvulla? No kyllä saa! Hänellä on siihen oikeus! Tosin kukaan ei takaa, etteikö siitä voi seurata myös jotain ikävää.

Hyi s*ana! Saa jotain tai tartuttaa seksitauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Kysyjä: Moi, lähdet sä kahville?

Minä: ei kiitos

Kysyjä: !!!, Oonks mä ruma?!

Minä: Siis et! Mua ei vaan huvita kahvitella tai alkaa tapailemaan ketään.

Kysyjä: Joo, kiitti taas tästäkin.

(Ihan oikeesti..)

Vierailija
104/108 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä keskustelussa on näin paljon naisvihaa? Ja vähättelyä?

Miksi tässä keskustelussa on niin paljon naisten leijumista omasta erinomaisuudestaan ja itsensä jalustalle nostelua?????

Sinun mielestä ahdistelluksi joutuminen kertoo ERINOMAISUUDESTA?!?! Friikki.

Vierailija
105/108 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä keskustelussa on näin paljon naisvihaa? Ja vähättelyä?

No siksi, että tuollaisia ahdistelijoita on niin paljon. Ne huutavat täällä koska ne pelkäävät. Ne tietävät että maailma muuttuu eikä niille ole siinä paikkaa.

Vierailija
106/108 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästäkin ketjusta näkee kuinka pahasti naisviha jyllää. Muiden tunteet ei kiinnosta, oma muna on tärkeintä.

Vierailija
107/108 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lanka on täynnä naisvihaa ja järkyttäviä kommentteja.

Vierailija
108/108 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon saanut noita outoja "hymyile vähän" kommentteja. Miehiltä.

N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi