Käyn kaupassa mutta ikinä ei oo oikein ruokaa
Kai se johtuu siitä kun ei oo autoa. Ei saa paljon tuotua kerralla. Joutu aina iltaisin syömään vaan leipää, leipää, leipää
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.
En niin, vinkkejä kaivataan.
Vinkki: osta makaronia, jauhelihaa, maitoa ja munia ja tee makaronilaatikko.
Olisko joku kuljetuskärry toimiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan osaa.
En niin, vinkkejä kaivataan.
No, osta ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta vähän yksipuolista. Kun minä käyn repulla maanantaina kaupassa, haluaisin niin että ei tarvitisis mennä sitten kauppaan ainakaan 3-4 päivään. Jos syön lounaalla makaornilaatikkoa, mitä syön illalla? Syönkö 4 päivää tätä samaa makaronilaatikkoa? Entä aamupalat? Ja kaikki vihannekset?
Osta munakoisoja, kesäkurpitsoja ja juureksia ja tee niistä ruokaa.
Ainakin sulla toimii netti. Katso reseptejä ja poimi niistä mielenkiintoisimmat. Tee kauppalista niiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta vähän yksipuolista. Kun minä käyn repulla maanantaina kaupassa, haluaisin niin että ei tarvitisis mennä sitten kauppaan ainakaan 3-4 päivään. Jos syön lounaalla makaornilaatikkoa, mitä syön illalla? Syönkö 4 päivää tätä samaa makaronilaatikkoa? Entä aamupalat? Ja kaikki vihannekset?
Käyt useamman kerran ja käy jollain muulla kuin pelkällä repulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin vaivalloiselta tuo repulla kaupassa käyminen. Kävisit vaikka autolla, pyörällä tai mopedilla.
Anteeksi nyt, mutta kysyn suoraan. Onko sinun älykkyysosamäärääsi koskaan mitattu?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta kysyn suoraan. Onko sinun älykkyysosamäärääsi koskaan mitattu?
Ei, mutta jotenkin tuntuu että vaikka käyn kaupassa ne ruuat loppuu siinä yhden tai kahden päivän jälkeen. Ja syön ihan normaalisti. Nyt olen syönyt vain kuivia perunoita ja leipää 2 päivää.
t.AP
Ei meilläkään oo autoa ja silti saadaan ostokset kotiin eikä syödä samaa ruokaa montaa päivää. Ostoslista ja ruokien suunnittelu on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään oo autoa ja silti saadaan ostokset kotiin eikä syödä samaa ruokaa montaa päivää. Ostoslista ja ruokien suunnittelu on se juttu.
Syöttekö siis samaa ruokaa mitä syöttte lounaalla vai mitä?
Tilaapa ruokaa kaupasta kotiinkuljetuksella. Ei se kovin paljoa maksa. Kerralla oikein iso määrä ja osa pakkaseen.
Miksi et tilaa ruokakaupasta ruokaa? Tietysti jos asut metsässä, ei siitä ole apua.
Ei minullakaan ole koskaan mitään järkevää ruokaa kotona, mutta se johtuu siitä, että minulla on ongelmia syömisen kanssa. En syö liikaa, vaan päinvastoin ihan liian vähän. Kai tämä jonkin sortin syömishäiriö lienee.
Vierailija kirjoitti:
Tilaapa ruokaa kaupasta kotiinkuljetuksella. Ei se kovin paljoa maksa. Kerralla oikein iso määrä ja osa pakkaseen.
Se maksaa kympin :/
Sama vika. Pyörällä käyn minäkin. Olen miettinyt jos ostaisi kunnon rinkan, sellaisen jota käytetään mm. Vaelluksessa.
No kyllä minäkin joskus syön ihan normaalisti, mutta en todellakaan joka päivä.
17
Et vaan osaa.