Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääosin hetero, haavailetko joskus alistusleikeistä saman sukupuolen kanssa?

Vierailija
01.05.2021 |

Itseä ei vanilja kiinnosta millään tavalla saman sukupuolen kanssa. Mutta olen aina ollut kiinnostunut alistusleikeistä ja usein on käynyt mielessä fantasiat tällaisista leikeistä saman sukupuolen kanssa. Onko kukaan kokeillut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alistuva mies, vaniljassa ihan hetero. Naisten kanssa olen leikkinyt mutta välillä käynyt myös miehet mielessä ja olen muutaman kanssa jutellutkin treffipalstoilla. Vaikeaa vain löytää joku joka ei ole täyshomo.

Ehkä se nöyryytys kiihottaisi siinä. Oikeastaan se kuka alistaa ei edes ole niin merkityksellistä. Esimerkkihaave olisi että joku mies veisi minut mökille ja olisin hänen orjansa.

Vierailija
2/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Olet siis biseksuaali. Mielenkiintoinen kiertoilmaus tuo "pääosin hetero".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistettuna ei niinkään, mutta alistavana osapuolena jollekin ansalle olisi kiva. Mitä ilmoituksia satunnaisesti vilkuillut, niin hakevat lähinnä reilusti vanhempia miehiä tosin.

M31

Vierailija
4/15 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. 

Saa toki ehdottaa parempaa ilmaisua jos vanilja/romanttisessa mielessä ei kiinnosta sama sukupuoli millään tavalla, mutta alistusleikeissä voisi kiinnostaa.

Vierailija
5/15 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut ja haluaisin kokea. N44

Vierailija
6/15 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin vain silloin kun siinä on mukana cuckolding aspekti. Eli kahdestaan miehen kanssa en tekisi mitään mutta jos vaimoni on siinä mukana niin olen hyvin avoin eri kuvioille, etenkin jos siveysvyö on ollut pidempään lukittuna.

M46

Vierailija
7/15 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ikinä! Ukkokulta riittää niin hyvin.

Vierailija
8/15 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla on pukuun pukeutunut naispuolinen assistentti. on tullut leikiteltyä ajatuksella että miltä tuntuisi että mieheni sijasta kyseinen naishenkilö hoitelisi minut ja eikä kyselisi turhia lupia.

Vierailija
9/15 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä fantasioin toisesta naisesta kanssani. Taidan olla bi-utelias.

N43

Vierailija
10/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti koen jonkin naisen seksuaalisesti puoleenvetävänä, mutta minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta mihinkään alistus- tai dominointileikkeihin kenenkään kanssa.

Koskaan minulla ei ole ollut mitään juttua naisen kanssa, en tiedä kokeilisinko jos olisin sinkku. Ehkä, jos sopiva nainen sattuisi kohdalle. Mutta ei alistamista.

Vierailija
11/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä välillä seksi toisen miehen kanssa mielessä.

Vierailija
12/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin todella hyvännäköisen maskuliinisen naisen. Katsoi minua pitkään. Luulin itseasiassa häntä ensin mieheksi. Silloin kävi mielessä, että millaiselta tuntuisi hänen kanssa. Ja ihan hetero olen.

Vierailija
13/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta voisin alistaa halukasta naista miehen kautta, eli olla kolmantena pyöränä käskyttämässä.

N28

Vierailija
14/15 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Saa toki ehdottaa parempaa ilmaisua jos vanilja/romanttisessa mielessä ei kiinnosta sama sukupuoli millään tavalla, mutta alistusleikeissä voisi kiinnostaa.

Ihmistä kutsutaan bi-seksuaaliksi, jos on kiinnostunut seksistä molempien sukupuolten kanssa. Eli kategoria on laaja ja kattaa myös tämän sinun tapauksesi. Määritelmän sisällä on sitten ihmisiä ja mielihaluja ihan laidasta laitaan ihan kuin on heteroiden ja homojenkin sisällä. Älä anna stereotypioiden hämätä. Jokaisen pitäisi ymmärtää että nämä kolme kategoriaa on todella karkeita ihmisten jaotteluita.

Vierailija
15/15 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas sitä legendaarista "ei homo mutta piiskaa"-kamaa.

Neuvoni on, että jos homoiluttaa niin kannattaa homoilla reilusti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan