Kumpi parempi: 69 vai naamalle istuminen?
Kumpi kiihottaa enemmän? Onko niissä paljonkin eroa? Sekä miehet että naiset saa vastata.
Kommentit (44)
69 kyljellään. Ei tarvitse erityisesti keskittyä mitenkään, vaan antaa mennä vain.
en ymmärrä.
mitä nämä ovat ja miten ne liittyvät seksiin?
joku ihme '66..6' -numerot ja joku täysin..
oksettavaa!! istua toisen ihmisen, ei tuolille? tai ei lattialle? ei vaan: kasvoille..mitä hittoo??!
en ymmärrä. (täytyy olla joku: pila/vitsi/tms. täysin sairastahuumorii jonkun trollaajanpimeistä ja synkistäaivoista..)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on parasta kun avopuoliso istuu naamalle niin että perskarvat vaan vilkkuu ja vääntää vielä kunnon ripulipaskat naamalle, ai sitä tunnetta kun valuu pitkin suunpieliä.
M47
just.
niinniin... niiJUST??!
Sais nyt edes kunnon halista vaikka yhdenkin kokemuksen
Molempi parempi, mutta nainen naaman päälle...Aaahhh. itse selällään ja vaimo hajareisin naaman päälle pakarat minun varpaisiin päin. Tästä asennosta saa mukavasti samalla puristella pakaroita ja antaa vaimon lantioon vauhtia. Helppoa nuolla koko pillua ja vaikka sieltä alempaakin. Ennen laukeamistaan hän yleensä hieroo lujasti pilluaan naamani vasten ja halutessani pelkästään tämä saa minut laukeamaan, vaikka ei kukaan olisi kulliin koskenutkaan. Se on sellainen siemensyöksy minkä jälkeen ei edes erektio laske, päinvastoin.
Siitä on ihanaa työntää lauennnut ja huokaileva rouva kivikovan kullin päälle.
Parasta on kun karvapallinen ja -peppuinen kaveri istuu naamalle koko painollaan ja nuolettaa ja imettää. Ja sitten jossain vaiheessa vaihdetaan osia.
- M34 -
Moneen päivään pesemätön aromaattinen haiseva perse naaman päälle on paras vaihtoehto. Paksu karvapeite lisää nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
69 kyljellään. Ei tarvitse erityisesti keskittyä mitenkään, vaan antaa mennä vain.
96 on paneskelujen jälkeen paras asento.
Naamalle istuminen kun vain n+m. Minä miehenä alla alistettuna.
69 on kivaa kun nainen päällä ja toinen mies naisen sisällä takaapäin. Ja ON kivaa kaikille.
Ei kai kaikki miehet tykkää naamalle istumisesta? Eikö se ole ahdistavaa, tuntuu että tukehtuu? Ihan vilpittömästi naisena kyselen kun en ollenkaan ymmärrä. Minusta olisi kamalaa jos joku istuisi naamalleni.
Olen hajuille yliherkkä, joten vain maski kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kaikki miehet tykkää naamalle istumisesta? Eikö se ole ahdistavaa, tuntuu että tukehtuu? Ihan vilpittömästi naisena kyselen kun en ollenkaan ymmärrä. Minusta olisi kamalaa jos joku istuisi naamalleni.
Helppo vastata ettei kaikki miehet tietenkään tykkää. Itse tykkään erittäin paljon. Vahingossa tukehduttaminen on aika lailla mahdotonta kun teidät on niin helppo nostaa tai siirtää kasvoilta pois jos siltä tuntuu.
Reppanat M nimimerkit täällä kirjoittelee ja vastailee itselleen..Miksi he l vetissä ??
Ja siiskö sää haluusit, naida niin että:"vatsassa asti, ja vähä munanpäässäkans, napsaa"? Mutta kun ei vaa istuminen tai lipominen onnistu? novoi..Harmi toi on, vaan ootko kokeillu jotaitoimivampaapimpsaan, vaikka fistfucking, eli fistausta? Se vois toimii. Sulla?
Kylkimakuulla 69 on erittäin nautinnollista. Naisena nautin, kun voin ottaa syvälle suuhun ja pitää tyynyä pään alla, niin ei niskat väsy. Tuossa asennossa pitkitys on mahtavaa, eikä kumpikaan kestä pitkään tämän jälkeen yhdynnässä ja on helppo ajoittaa laukeaminen yhtä aikaa.
Meillä kun olen lauennut niin tyttöystävä tulee naamalle istumaan ja käskee nuolemaan paikat puhtaiksi. Todella kiihoittavaa kun nainen alistaa ja valuttaa spermat ulos
Kylkimakuulla 69 on ollut parasta,ensikokemuksesta alkaen. Olin 16 -vuotias ja en halunnut kokeilla vielä yhdyntää. 10 vuotta vanhempi poikaystävä antoi monipuolista suuseksiä ja jo ensimmäisessä 69:ssä tulin varmaan alle minuutissa. Poikaystävällä kesti paljon pidempään ja rennon suihinoton mahdollistavan asennon löytyminen oli hieno löytö. Asento on vielä kaiken lisäksi jotenkin hellä ja läheisyyttä luova. Jaksoin saada monta orgasmia ja poikaystävän muhkeasta peniksestä riitti lämpimiä ja osterille maistuvia ruiskahduksia yhtä monta kertaa.
69 ehdottomasti. Yritin istua vaimon naamalle kerran mutta se suuttui kovasti.