Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi: 69 vai naamalle istuminen?

Vierailija
01.05.2021 |

Kumpi kiihottaa enemmän? Onko niissä paljonkin eroa? Sekä miehet että naiset saa vastata.

Kommentit (44)

1/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maistuu, mutta naamalle istuminen kuumaa.

Vierailija
2/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihoittaa 69 asento enemmän. Minua kiihoittaa jo ajatus 60 asennosta nyt. Haluisin nuolla seksikkään naisen klitorista ja häpyhuulia ja työntää kieli pimpin sisälle puristellen persettä ja tissejä kovalla kiimalla mitä minulla nyt on. Minulla lörpöttää 18cm muna nyt valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on mun juttu .limainen,karvainen pillu naamalle ja handjob

Vierailija
4/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalle istuminen ja piereskely suoraan nenään.

5/44 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalle istuminen ehdottomasti

Vierailija
6/44 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuusysistä tykätä? Eikö se ole kivaa kun saa molemmat samaan aikaan namia. Näkymätkin on vallan mainiot. 

m37

Vierailija
7/44 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti naamalle istuminen, mahtava tunne kun pillunesteet valuu suuhun ja se fiilis kun nainen lopulta laukeaa naamalle. Parasta seksiä.

Vierailija
8/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, 69 !!! Aivan mahtavat näkymät, saa antaa rouvalle kieltä oikein kunnolla ja häneltä hyvää handjobia samalla. The best.

9/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin on hyvä,tykkään nuolla märkää pillua.yleensä ei tarvii lipaista montaa kertaa kun eka orkku tulee naiselleni.on myös tosi kiihottavaa kun nainen imee mua samaan aikaan kun suuta vasten sykkii orkku pillussa.

Vierailija
10/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva kokeilla naamalleistumista. Kuusysi ei oikein sytytä, koska siinä ei oikein voi keskittyä nauttimaan eikä tuottamaan nautintoa toiselle, se on liian multitaskausta. Mielelläni nuolen kyllä pillun ja pyllyn.

Vierailija
11/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Olispa kiva kokeilla naamalleistumista. Kuusysi ei oikein sytytä, koska siinä ei oikein voi keskittyä nauttimaan eikä tuottamaan nautintoa toiselle, se on liian multitaskausta. Mielelläni nuolen kyllä pillun ja pyllyn.

Samaa mieltä. 69 on kyllä visuaalisesti kiihottava mutta ei se käytännössä toimi niin hienosti. Harva ihminen on semmoinen multitaskaaja että pystyy ottamaan nautinnon vastaan samalla kun yrittää tuottaa maksimaalista nautintoa. 68 paljon parempi, saa samat näkymät mutta vain toinen tekee hommat.

Vierailija
12/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Komppaan tätä, se on just niin että on helpompi keskittyä vain toisen tai omaan nautintoon kerralla. Pitääkin yrittää pitkästä aikaa saada vaimo naaman päälle, siinä on mukava nuoleskella ja antaa hänen painautua tarjolla olevia sormia vasten haluamallaan tavalla. Palkintona ehkä pieni squirttaus, hauskaa kun vaimo alkaa kammeta itseään sivuun, mutta itse pitää häntä paikallaan, että anna tulla vaan…

Aiemmin tehtiin tätä useinkin, mutta nyt ei kyllä ole pitkään aikaan tapahtunut jostain syystä. Ehdottomasti listalle taas!

Vierailija
13/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on hyvä silloin kun vain toinen käyttää suutaan toisen hoitelemiseen, ja toinen vain nauttii siitä suuhoidosta ja ainakin mies kiihottavasta näkymästä. Jos molemmat yrittää sekä antaa suuta, että nauttia toisen suun tuottamasta nautinnosta, niin ei onnistu keskittymään molempiin.

Mutta jos vuorotellen nauttii ja antaa, niin tuossa asennossa tyyny pään alla on hyvä nuolla herkullista pillua ja ottaa kaikki mehut suuhun. Ja miehen näkökulmasta, niin 69 asennossa kalu uppoaa luonnollisemmin ihanasti nautinnon antajan ahnaaseen suuhun. Silloin kun nainen on oikein taitava, niin se menee tuossa asennossa helpommin vaikka nielurisojen ohi ja parhaassa tapauksessa laukeaa syvälle ahtaaseen nieluun.

Vierailija
14/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaan 69 toiminut aina hyvin..nyt vaan jäänyt pois repertuaarista, pitänee ottaa listalle taas. Tykkään, siis tykkäämme.

Vierailija
15/44 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:ssä mulla ongelmana on, että se on niin kiihottava että tulen lähes samantien ja seksi lässähtää siihen.

Tämän takia tykkään enemmän, että nainen istuu naamalle ja nuolettaa. Pystyn nuolemaan siinä pitkään ja keskittymään tuottamaan naiselle nautintoa. Pysyn koko ajan tosi kiihottuneena, mutta en laukea kun itseäni ei stimuloida fyysisesti.

Vierailija
16/44 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 on aika vaihteeksi jännä kokemus. Käsikopelolla pääntakana oleva perse käsittelyssä.

Vierailija
17/44 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 aina hyvä, ja mies päällä. Melkeen tukehdun mulkkuun.

Vierailija
18/44 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69-Asentona lähinnä kiihottava mutta jotenkin siinä ei pysty nauttimaan kunnolla. Parempi ottaa naaman päälle ja sit vois olla toisen vuoro antaa hoitoa.

Vierailija
19/44 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 vuorotellen

Vierailija
20/44 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on ok. Naamalle istuminen on hyvä jos itse ei ole täysin vireessä, mutta kyllä 69 on parempi. Samalla kun tulen ja sen jälkeen nuolen pillua kuin haluaisin itselleni sillä hetkellä tehtävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä