Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinni lapsuudenperheessään

Vierailija
01.05.2021 |

Voi vttu. Ollaan lapseton aikuinen pariskunta. Mies on edelleen niin kiinni lapsuudenperheessään, että ei tosikaan. Vappuaattona piti syödä kahdestaan ja tänään lähteä hotelliin. Pitkiä päiviä ollaan töissä molemmat tehty viime viikkoina, eli ei oo yhteistä aikaa ollut.

Eilen mies kävi vanhemmillaan hoitamassa yhden asia. Siellä oli sitten molemmat siskot perheineen käymässä ja päätti jäädä sinne syömään. Klo 21 oli kotona. Laittoi kyllä mulle sieltä viestiä ja pyysi, että tulisin myös, mutta kun vastasin että en tuu, sanoi olevansa hetken ja tulevansa sitten kotiin. Hetki oli neljä tuntia.

Mä sitten yksin söin ja join kuoharit. Ja tänään lähdin yksin sinne hotelliin ja sanoin miehelle, että älä laita edes viestejä. Tajusi kyllä mokanneensa, mutta vappu meni jo pilalle.

Ja ei kiitos jss viestejä. Tiedän sen vaihtoehdon itsekin.

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus näkyy peilistä kirjoitti:

Jos tämä ei ole provo, niin täysin hukassa on aloittaja nyt ajatustensa kanssa.

Eihän tuosta voi suuttua, vai mitä ihmettä ap oikein ajattelee.

Jos mies käy vanhempiensa luona kylässä on se ihan normaalia, jos siellä on sisaruksia käymässä, niin olisi outoa, että olisi häipynyt kotiinsa, kun vaimo siellä odottaa. Tottakai hän jää seurustelemaan sisarustensa ja heidän perheidensä kanssa sinne, missä kaikki on jo valmiiksi koolla. Pyysi sinuakin.

SINÄ olet törkeäkäytöksinen moukka, kun et mennyt. Ihme mielenosoittaja. Toivottavasti ei miehesi tai anoppisi loukkaantunut pahasti käytöksestäsi. 

Jaa. Jos minä olen ollut vanhempieni luona käymässä ja siellä on ollut sukulaisia, en ole jäänyt, jos olen luvannut olla muualla. Eli voiko lupaukset aina perua vai koskeeko vain vaimolle annettuja? Ja Huom. Sisarukset eivät ole harvinaisia vieraita heille, näkevät usein. Ap

Vierailija
22/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen exä. Ikinä ei me tultu ekana, vaan äiti ja lapsuudenperhe. Ymmärrän hyvin sua ap, näitä sua dissaavia kommentteja en ymmärrä. Onhan toi nyt a nuksesta kun on suunnitelmat jo kaikki tehty ja toinen tekee noin. Kai sun pitää jossain vaiheessa sen miehen kanssa keskustalla, mikä on sun ja lapsuudenperheen rooli miehen elämässä. Kurja juttu, yritä nyt ottaa kaikki irti hotellista vaikka tylsäähän se yksin on, kun ois pitäny olla romanttista kahden oloa...höh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamaista porukkaa täällä. Aiemmin oli keskustelu, missä mies pisti kaverinsa puolison edelle, ja kaikki oli tuon naisen puolella. Nyt mies pistää lapsuudenperheensä puolison edelle, niin naisen pitäisikin olla vain iloinen, kun miehellä on hyvät suhteet muualle kuin puolisoonsa. Muuten on uhmaikäinen ja retardi. 

Katsokaa nyt itse peiliin.

Vierailija
24/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tollanen exä. Ikinä ei me tultu ekana, vaan äiti ja lapsuudenperhe. Ymmärrän hyvin sua ap, näitä sua dissaavia kommentteja en ymmärrä. Onhan toi nyt a nuksesta kun on suunnitelmat jo kaikki tehty ja toinen tekee noin. Kai sun pitää jossain vaiheessa sen miehen kanssa keskustalla, mikä on sun ja lapsuudenperheen rooli miehen elämässä. Kurja juttu, yritä nyt ottaa kaikki irti hotellista vaikka tylsäähän se yksin on, kun ois pitäny olla romanttista kahden oloa...höh.

Kiitos. Hyvä kun joku ymmärtää. Yllättävää kuulla, että niin monen mielestä lapsuudenperheen kuuluukin mennä pariskuntana sovittujen asioiden ohi.

Vierailija
25/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vastaavassa tilanteessa ollut myös hieman harmissani, mutta totta kai olisimme lähteneet tänään hotellille yhdessä ja viettäneet mukavan viikonlopun. 

Vierailija
26/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä olisit voinut mennä sinne syömään ja sen jälkeen olisitte yhdessä jatkaneet matkaa hotellille. Olit joo nähnyt vaivaa ruuan eteen, mutta jos tuli hyvä tilaisuus seurustella sukulaisten kanssa (pitkästä aikaa?), niin olisi aina tympeää lähteä äkkiä kotiin. Useat pitävät suunnitelmia nimenomaan suunnitelmina, ne saattavat myös muuttua. Vappu nyt on muutenkin aika sosiaalinen juhla ja on kiva nähdä ihmisiä, ei se sinulle mikään henkilökohtainen loukkaus ole.

Vierailija
27/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kirjoituksesi perusteella, että mies on kiinni lapsuudenperheessään. Siis voi jestas, mennyt käymään vanhemmillaan ja siellä on ollut siskot perheineen myös, niin jäänyt heidän kanssaan juttelemaan ja ymmärrettävästi myös syömään. Voi voi ja lämmin leipä!

Odotin otsikon perusteella jotain sellasta, että mies on kaikki illat porukoillaan istumassa iltaa tai vastaavaa, mutta eihän toi nyt ole kuin yksi vappuaaton poikkeusjuttu!

Eli mä laitan ruokaa ja nään vaivaa. Toinen tekee oharit. Ja se on teistä pikkujuttu? Aina ja joka asiassa vanhemmat ja sisarukset menee ohi parisuhteen ja sekin on kai ok?

Haistakaa paska.

En ihmettele miksei ole mielummin kanssasi. Tuskin edes olitte sopineet yhdessä mitään. Sinä se halusit pakottaa oman mielesi mukaan tekemään sulle mieluisia asioita.

Olkoon sitten niin. Lopetan pakottamisen ja teen jatkossa suunnitelmat vain itselleni. Ihan sama mulle. Ap

Tee ihmeessä niin, jos (ja kun) et osaa NEUVOTELLA ja KESKUSTELLA asioista. Normaalisti yritetään löytää vaihtoehtoja, joihin molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Tehdään kompromisseja, että molemmat saavat mitä haluavat

Vierailija
28/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia ap saa. Jos mies on sopinut vaimon kanssa yhteisestä vapusta, niin toki sen mukaan mennään eikä jäädä äidin helmoihin. Siis oikeestiko teille on fine, että mies ei välitä omasta vaimostaan sen vertaa, että pitäisi tälle tekemänsä lupaukset? Toisella on siellä juhlaillalliset skumpan kanssa ja mies ei kun istuu äidin ja siskon kanssa iltaa. Ei hyvää päivää, ei ole aikuisen miehen käytöstä.

Vierailija
29/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kirjoituksesi perusteella, että mies on kiinni lapsuudenperheessään. Siis voi jestas, mennyt käymään vanhemmillaan ja siellä on ollut siskot perheineen myös, niin jäänyt heidän kanssaan juttelemaan ja ymmärrettävästi myös syömään. Voi voi ja lämmin leipä!

Odotin otsikon perusteella jotain sellasta, että mies on kaikki illat porukoillaan istumassa iltaa tai vastaavaa, mutta eihän toi nyt ole kuin yksi vappuaaton poikkeusjuttu!

Eli mä laitan ruokaa ja nään vaivaa. Toinen tekee oharit. Ja se on teistä pikkujuttu? Aina ja joka asiassa vanhemmat ja sisarukset menee ohi parisuhteen ja sekin on kai ok?

Haistakaa paska.

Kyllä, tuo on pikkujuttu, koska sinun kanssasi yhdessä syöminen on kokoaikaista nälvimistä, valitusta ja kiusantekoa. Vappuaatto omien vanhempien ja sisarusten perheiden kanssa on naurua ja hauskapitoa, yhteistä tekemistä ja kesäsuunnitelmia.

Kiitos ilkeydestä. Todellakaan en juuri nyt olisi häijyyttä tarvinnut. Itkettää muutenkin. Ap

Oletko mittauttanut ferritiiniarvoja vähään aikaan? Kuulostaa tuo turhasta itkeminen vähän raidanpuutteelta.

Vierailija
30/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käy vanhempiensa luona kylässä on se ihan normaalia, jos siellä on sisaruksia käymässä, niin olisi outoa, että olisi häipynyt kotiinsa, kun vaimo siellä odottaa. Tottakai hän jää seurustelemaan sisarustensa ja heidän perheidensä kanssa sinne, missä kaikki on jo valmiiksi koolla. Pyysi sinuakin.

SINÄ olet törkeäkäytöksinen moukka, kun et mennyt. Ihme mielenosoittaja. Toivottavasti ei miehesi tai anoppisi loukkaantunut pahasti käytöksestäsi. 

Jaa. Jos minä olen ollut vanhempieni luona käymässä ja siellä on ollut sukulaisia, en ole jäänyt, jos olen luvannut olla muualla. Eli voiko lupaukset aina perua vai koskeeko vain vaimolle annettuja? Ja Huom. Sisarukset eivät ole harvinaisia vieraita heille, näkevät usein. Ap

Kuinka usein? Olet kyllä säälittävä, omistushaluinen pirttihirmu.

Vierailija
31/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä olisit voinut mennä sinne syömään ja sen jälkeen olisitte yhdessä jatkaneet matkaa hotellille. Olit joo nähnyt vaivaa ruuan eteen, mutta jos tuli hyvä tilaisuus seurustella sukulaisten kanssa (pitkästä aikaa?), niin olisi aina tympeää lähteä äkkiä kotiin. Useat pitävät suunnitelmia nimenomaan suunnitelmina, ne saattavat myös muuttua. Vappu nyt on muutenkin aika sosiaalinen juhla ja on kiva nähdä ihmisiä, ei se sinulle mikään henkilökohtainen loukkaus ole.

Mulla oli ruoka juuri valmistumassa silloin eli olisi pitänyt jättää se kesken, jos olisin lähtenyt. Teen tosi sosiaalista työtä, joten ei ollut energiaa olla isossa porukassa. Piti olla kiva ilta kaksin. Ja tosiaan oli kaksi viikkoa siitä, kun oltaisi oltu paria tuntia pidempään kahdestaan kotona. Ap

Vierailija
32/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia ap saa. Jos mies on sopinut vaimon kanssa yhteisestä vapusta, niin toki sen mukaan mennään eikä jäädä äidin helmoihin. Siis oikeestiko teille on fine, että mies ei välitä omasta vaimostaan sen vertaa, että pitäisi tälle tekemänsä lupaukset? Toisella on siellä juhlaillalliset skumpan kanssa ja mies ei kun istuu äidin ja siskon kanssa iltaa. Ei hyvää päivää, ei ole aikuisen miehen käytöstä.

Riippuu kuinka paljon miehellä on ollut sananvaltaa vappusuunnitelmiin. Ehkä mies ei h a l u a tuollaista hössötystä. Ehkä mies haluaa, että juhlana saa ex tempore päättää mitä haluaa tehdä, missä ja kenen kanssa. Ja tätä ei muuta se, että mies voi sinänsä pitää myös ap:n tavasta. Se ei välttämättä ole se hänelle mieluisin tapa juhlia, että tehdään formaalit lukkoonlyödyt suunnitelmat, joista ei livetä.

Monilla naisilla on ikävä tapa päsmäröidä näissä asioissa.

Vierailija
33/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein? Olet kyllä säälittävä, omistushaluinen pirttihirmu.

Toista viikotrain, toista useamman kerran kuussa. Niin kai olen pirttihirmu, jos haluaisin pari iltaa kuussa olla kaksin. Ap

Vierailija
34/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ruoka juuri valmistumassa silloin eli olisi pitänyt jättää se kesken, jos olisin lähtenyt. Teen tosi sosiaalista työtä, joten ei ollut energiaa olla isossa porukassa. Piti olla kiva ilta kaksin. Ja tosiaan oli kaksi viikkoa siitä, kun oltaisi oltu paria tuntia pidempään kahdestaan kotona. Ap

Kiva ilta tarkoittaa sulle eri asiaa kuin miehellesi. Yritä tajuta se. Ja tuota loppua en usko. Jos asutte yhdessä, niin miten tuo on mahdollista?

Vierailija
35/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka paljon miehellä on ollut sananvaltaa vappusuunnitelmiin. Ehkä mies ei h a l u a tuollaista hössötystä. Ehkä mies haluaa, että juhlana saa ex tempore päättää mitä haluaa tehdä, missä ja kenen kanssa. Ja tätä ei muuta se, että mies voi sinänsä pitää myös ap:n tavasta. Se ei välttämättä ole se hänelle mieluisin tapa juhlia, että tehdään formaalit lukkoonlyödyt suunnitelmat, joista ei livetä.

Mun päsmäröinti kyllä loppui nyt. Antaa olla. Teen jatkossa suunnitelmat vain itseäni miettien. Ap

Vierailija
36/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ilta tarkoittaa sulle eri asiaa kuin miehellesi. Yritä tajuta se. Ja tuota loppua en usko. Jos asutte yhdessä, niin miten tuo on mahdollista?

Toisella vuorotyö ja toinen tehnyt muuten pitkää päivää. Helposti. Ja juuri siksi minä olisin arvostanut sitä, että olisi aikaa olla kaksin. Mutta joo, opinpahan nyt, ettei kaltaiseni paskan pirttihirmun kanssa mies viihdy. Sepä tuon selitti. Ap

Vierailija
37/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mullakin mennyt hermo, jos oltaisiin sovittu viettää ilta kotona kahdestaan ja tehdä parempaa ruokaa, ja mies jää reissullensa. Ihan sama mihin, oharit on oharit, jäi mies ryyppäämään tai mammalle.

Vierailija
38/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan munaton moukka toimii kuvaamallasi tavalla, että ei saa suutaan auki, jos haluaa toisenlaisen vapun, kun vaimo ja häipyy sitten äitin helmoihin. Ap varmasti laski mysö makuuhuonejuttuja vappusuunitelmiin, mutta jos on munaton moukka, niin ohihan nekin menee.

Vierailija
39/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun päsmäröinti kyllä loppui nyt. Antaa olla. Teen jatkossa suunnitelmat vain itseäni miettien. Ap

Tee! Eihän se miestä haittaa vaan sinua itseäsi. Ei mies halua noita sun paskamaisia pakottamisia, vaan olla vapaa, aikuinen lapseton mies elää ku minkäki orjapiiskurin alaisuudessa. Se aatteli, että saatte olla hotellissa tänään kuitenkin viettämässä laatuaikaa. Olipa hirveetä et jäikin pidemmäks aikaa ku meinas. Sellaista sattuu. Meidän perheessä kumpi vaan saa tehdä noin, vaikka on lapsia.

Vierailija
40/206 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, että mies on kiinni lapsuudenperheessään. Ymmärrän kyllä ap:n ärsytyksen, jos on sovittu jotain etukäteen. Ehkä ei ajatellut yhteistä syömistä niin vakava asiana ja huomio suakin pyytämällä joukkoon. Meillä asuu koko perhe samassa kaupungissa ja ollaan läheisiä. Tässä ei käynyt mitenkään ilmi, että asuuko sisarukset kauempana? Moni tossa tilanteessa oiskin saattanut haluta jäädä vaihtaa kuulumisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä