Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin facebookin käytön. Mikä tilalle?

Vierailija
01.05.2021 |

Lopetin Facebookin käytön, koska se alkoi tivaamaan multa kuvan lähetystä.

Mikähän olisi hyvä somekanava, jos haluaa
- olla anonyymi
- tutustua uusiin ihmisiin
- jutella uudestaan samojen henkilöiden kanssa
- käydä keskusteluja joistain tietyistä itseä kiinnostavista aiheista
- keskustella tekstipainoitteisesti (ei kiinnosta katsella muiden kuvia tai varsinkaan lähetellä niitä itse)
-perustaa helposti omia ryhmiä

Ennen kävin IRC:ssä, mutta sitä ei taida käyttää enää oikein kukaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö olla suomenkielinen? Jos ei, niin suosittelen Reddittiä! Jokaiselle kuviteltavissa olevalle asialle löytyy oma yhteisö ja ainakin ne, missä itse vietän aikaa, on moderoitu sen verran hyvin, että keskustelu pysyy asiallisena. Kaikki yhteisöt eivät tällaisia tietenkään ole. On siellä Suomi-puolikin, mutta itse en jaksa oikein innostua siitä, on lähinnä suomalaisista uutisista keskustelua yms. Nimimerkki pitää luoda, eli ei täysin anonyymi, mutta omaa nimeä tai kuvaa tms ei vaadita.

Vierailija
42/45 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

reddit

discord 

huom reddit on aika syöpää 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö olla suomenkielinen? Jos ei, niin suosittelen Reddittiä! Jokaiselle kuviteltavissa olevalle asialle löytyy oma yhteisö ja ainakin ne, missä itse vietän aikaa, on moderoitu sen verran hyvin, että keskustelu pysyy asiallisena. Kaikki yhteisöt eivät tällaisia tietenkään ole. On siellä Suomi-puolikin, mutta itse en jaksa oikein innostua siitä, on lähinnä suomalaisista uutisista keskustelua yms. Nimimerkki pitää luoda, eli ei täysin anonyymi, mutta omaa nimeä tai kuvaa tms ei vaadita.

Redditiä voisin kokeilla. Onko siellä mahdollista käydä yksityisiä ryhmäkeskusteluja vai ovatko ne hakukonein kenen tahansa löydettävissä?

Vierailija
44/45 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reddit

discord 

huom reddit on aika syöpää 

Discord mulla on kyt käytössä. Siitä tykkään, mutta mulla on haasteena löytää muita suomalaisia, joilla olisi samoja kiinnostuksen kohteita.

Vierailija
45/45 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien fb on jotain naamakuvia vaatinut? Minulla ei ole siellä yhtään henkilökuvaa, eikä tule. Haiskahtaa nyt jotenkin huijaukselta?