Parin viikon päästä on AZ kakkosrokotteen aika.
Aika varattu mutta kukaan ei kerro missään saanko sen vai en. Täytyy vissiin mennä sinne ja katsoa tuleeko se rokotus vai ei. Ihme touhua taas kerran.
Kommentit (15)
Miksi te otatte kokeellisia nuhapistoksia suosiolla?
Saat sen pistoksen kahden viikon päästä. Siis AZ:n. Perustuu siihen että sait ensimmäisen AZ rokotteen ennen "sääntömuutosta".
Jos perut ajan niin et saa sen jälkeen AZ rokotetta, vaan homma alkaa alusta, uusi aika ja saat sitten vielä 2 piikkiä eli yhteensä kolme.
Mene sinne rokotuspaikalle sovittuna aikana. Kyllä siellä tiedetään annetaanko sitä rokotusta. Itse olen käynyt ottamassa ekan piikin. Oikein hyvin sujui. Erinomaisen toimivat järjestelyt ja mukavat rokottajat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Pfizerin rokote
Siis ensimmäinen AZ ja toinen Pfizerin?
Saitko vielä uuden ajan?
Tuliko mitään oireita, jos sait sekotuksen?
Eikö ole annettu se ikäraja, ettei sitä AZ rokotetta anneta enää alle 65v. Jos olet yli 65 voit valita rootteen.
Saat piikin sovittuna aikana, jos ajanvaraustasi ei ole peruttu. Jos olet täyttänyt 65, saat toisen annoksen Astraa, mutta muussa tapauksessa saat joko Pfizeria tai Modernaa. Kummassakin tapauksessa saat vain yhden tehosteannoksen, joten kolmatta piikkiä ei tule. Tämä siis sillä oletuksella, ettei ohjeistukset muutu ennen kuin pääset piikille.
Minulle tuli vain pientä lämpöä, ei muuta
- eri, joka sai tehosteena pfizeria
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mitään oireita, jos sait sekotuksen?
En ymmärtänytmikä oli ongelma kuten joku jo sanoi, menet paikalle sinulle varattuna aikana ja voit olla varma, että jotain tökkäävät.
Mikä on epäselvää ? Tuntuu, että jotkut rähisevät rähisemisen ilosta.
Ensimmäinen AZ rokote jo saatu , eikä mitään oireita . Toinen pistos toukokuussa , oman kunnan sivuilta näkee mitä kenellekkin tarjotaan. Rohkeesti vaan rokotuksiin , niin päästään Koronasta j a rajoituksista pikkuhiljaa.
Ihmiset ovat kyllä hulluja että antavat vapaaehtoisesti pilata terveytensä. Oletteko kuulleet AZ:n syöpäriskistä? Eipä lue kuolintodistuksessa että kuoli rokotteeseen tai koronaan vaan syöpä vei. Netistä löytyy etsimällä paljon tutkimusaineistoa tästä huijauksesta nimeltä "Korona", vaikka niitä kovasti yritetään poistella sitä mukaa kun lisää tietoa tulee. Sadat lääkärit ja virologit ovat huijausta tutkineet. Lääkärit, jotka uskaltavat avata suunsa saavat tietenkin välittömästi potkut. Haluaisin itse tietää mikä tämän kaiken takana on ja varmasti se meille selviää aika piankin.
Ihmiset ovat onnellisia saadessaan rokotteen, mikä muuttaa solujensa rakennetta, mutta eipä tullut ikäviä jälkioireita :-D
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä hulluja että antavat vapaaehtoisesti pilata terveytensä. Oletteko kuulleet AZ:n syöpäriskistä? Eipä lue kuolintodistuksessa että kuoli rokotteeseen tai koronaan vaan syöpä vei. Netistä löytyy etsimällä paljon tutkimusaineistoa tästä huijauksesta nimeltä "Korona", vaikka niitä kovasti yritetään poistella sitä mukaa kun lisää tietoa tulee. Sadat lääkärit ja virologit ovat huijausta tutkineet. Lääkärit, jotka uskaltavat avata suunsa saavat tietenkin välittömästi potkut. Haluaisin itse tietää mikä tämän kaiken takana on ja varmasti se meille selviää aika piankin.
Pietarissa jo vappupuheet pidetty?
et ole ainut