Käykö kaikki alle 50-v. kantasuomalaiset suihkussa ainakin kerran päivässä
Luuunottamatta ehkä kodittomia, varusmiehiä, pitkätukkaisia jne. erityisryhmiä.
Kommentit (41)
Mieluummin käyn kolmesti viikossa pitkässä kuumassa suihkussa kuin joka päivä nopeasti haaleassa pikasuihkussa.
Käyn, olen todella pitkähiuksinen, miten se tähän liittyy? Useat eivät käy, huomaan likaisista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin käyn kolmesti viikossa pitkässä kuumassa suihkussa kuin joka päivä nopeasti haaleassa pikasuihkussa.
Mielummin käyn kerran päivässä pitkässä suihkussa.
Käyn, mutta en aina kastele hiuksia koska pysyvät terveempänä, kun ei koko ajan pestä.
Onko pitkätukkaiset miehet joku erityisryhmä 😂😂😂
Suihku, mikä se on? eihän keittiöitäkään enää ole.
Toivoisin, että kävisi, koska minulla on liian tarkka hajuaisti. Itse käyn, pesen hiuksetkin joka päivä vaikka ovat pitkät.
en viitsi,kauheeta hommaa,ovipielistä pidän kii ettei tarvi mennä,kerran kuukauteen riittää vallan mainiosti
Vierailija kirjoitti:
Onko pitkätukkaiset miehet joku erityisryhmä 😂😂😂
Sen jälkeen kun nuoriso omaksui Beatles-tukan maailma meni rappiolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pikasuihku pitää olla haalea tai edes pikainen?
Täytän pian 52. Lopetin peseytymiseen lähes 2 vuotta sitten.
Aamuin/illoin ja saunakin lämpiää 3-5x/vkossa.
Miksi kysyt alle 50v? Itse ainakin olen aina käynyt ja käyn edelleen. Ikää 50+
Aamulla hiusten pesu ja pitempi suihku, illalla nopea suihku hiukset ylhäällä/ kuivana. Mutta olenkin jo yli 50v. Ehkä nuoremmat kulkee haisuleina ja hiukset rasvaisena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt alle 50v? Itse ainakin olen aina käynyt ja käyn edelleen. Ikää 50+
Ihmettelen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että kävisi, koska minulla on liian tarkka hajuaisti. Itse käyn, pesen hiuksetkin joka päivä vaikka ovat pitkät.
Minullakin on todella tarkka haju-aisti. Mikään ei ole karmeampi haju kuin koktaili: tuoksuva suihkusaippua,Shampoot,hoitoaineet,rasvat,muotoiluvaahdot,niihin hiuskiinteet ymm.viellä tuoksuinen böbö ja hajuvesi päälle! Naiset luulevat tuoksuvat hyvälle,todelisuudessa se on kuin kissan kusen haju ,koko pommi!Lisätän viellä vaateet siihen.Tuoksuvat pesuaineet pyykin ja huuhteluaineet. yäk.
No ei.
Itse käyn kerran viikossa yleensä.
Käyn työpäivinä suihkussa 2 kertaa, vapaapäivinä 1-3 kertaa riippuen treeneistä. Hiukset pesen lähes joka kerta.
Olen sairaanhoitaja päivystyksessä, enkä todellakaan liiku kotonani, saati mene nukkumaan ennen suikussa käymistä.
no en