Olitteko Turun keskustassa vappuna? Tai muun suuremman keskustan? Oliko levotonta? Turussa kattelin ja vissiin oli
Turussa ajelin ennen puolta yötä ja huomasin, että poliisilla oli erittäin monta partiota liikkeellä ja pysähdyksissä keskustassa. Myös sellainen epätavallinen poliisiauto siellä oli. (erikoisryhmä)
Olihan lehdissä siitä puukotuksestakin. Mutta mitä itse havaitaitte.
Minä huomasin eka kertaa että oli useampi ulkkareiden teini ryhmä liikkeellä. Huomasin myös, että niitä poliisi erityisen paljon puhutti ja parkkeerasi autonsa niiden lähelle. Oliko kyse vain ennakkolujlosta vai oikeasta estämisestä?
Onko turun keskusta edelleen turvallinen yleensä öisin?
Kysyn, kun mulla on teini-ikäisiä lapsia. Korona-ajan takia en päästänyt nyt hulinoimaan. Hutta aloin huolestua Turun yöelämästä, vaikken mitään ongelmia kohdannut.
Syynä se, että niitä poliiseja oli mielestäni paljon enemmän kuin ennen on ollut. (mikä tietty on hyvä, mutta miksi)
Kommentit (15)
Uskaltaako nuori nainen enää liikkua yksin.
Tyttäreni täytti juuri 18 vuotta.
Keskustassa toki kavereita tapaa mutta ne matkat yksin kotoa bussilla tai polkupyörällä.
Onko täällä ketään, jotka on olleet illalla tai yöllä keskustoissa.
Millainen oli meno eilen?
Turku on pilattu. En käsitä miksi sinne pitää sijoittaa kaikki Suomen muhammedit. Oikeasti ei hirveästi kiinnosta kulkea Turun yössä yksistään humalassa vaikka olen mies. Ei siinä muuten mitään mutta puukkohippastelu ei kiinnosta ja nekun voivat iskeä selän takaa oikein innostuessaan. Mitään syytähän hullut eivät tarvitse. Tai se syy voi olla se, että olet vääräuskoinen suomalainen.
Poliisi kertoi l e v o t t o m u u k s i st a.
Onko niistä tarkempaa tietoa. Missä ja millaisia? Siis sen puukotuksen lisäksi.
Päivällä varmaan parempi liikkua ja pää selvänä ;).
Turussa ei ole mitään pelättävää jos ei sikakännissä heilu menemään.
Kuka tonne viitsii edes mennä kun on niin hel.... kylmä.
Niin siis tänään se vappu on. Eilen oli vappuaatto.
Onko turku vielä yöaikaan?
Huumeidenkäyttö on lisääntynyt.
Aurinko paistaa. Kohta lähden katsomaan.
Mun teini oli kavereineen eilen kaupungilla, oli ollut hyvä meininki, jokirannassa paljon iloista väkeä. Poliiseja oli tosiaan ollut näkyvästi, mutta eivät olleet edes yhtään tappelua nähneet. Kertomastaan päätellen aika normivappumeininki.
Ei mitään asiaa yksin keskustaan. Turussa on nykyään hirveästi mutakuonoja joka ilta isoissa porukoissa. Taksilla vaan suoraan baarin ovelle ja ovelta taksilla kotiin. Viherpunainen suuntaus on pilannut koko Turun.
Onko kellään havaintoja tai mielipiteitä?
Itse ajoin vain reitin rantaa pitkin siitä teatterin ohi kertaalleen.
Ap