Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vitsailee että olisipa joku FWB

Vierailija
01.05.2021 |

mulla on ollut vähän opiskelustressiä ja siksi seksiä on ollut 2-3 kertaa tänä vuonna, mulla halut vähän vähentyneet, mutta uskon että ne sieltä taas tulee. Miestä tilanne jostain syystä hiertää ja on nyt alkanut heittämään kommentteja, että sellainen friends with benefits olisi kiva. Tosi surullista mulle enkä tiedä mitä pitäisi ajatella? Miettiikö mies pettämistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että hän haluaisi vieraiden naisten kanssa paneskelemaan tuollaisen oudon kirjainyhdistelmän varjolla?

Vierailija
2/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille. Ongelma ratkaistu,ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sil CRP ja PVK

Vierailija
4/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehelläsi on kohta seksiä, mutta ei sinun kanssasi, jos pihtaaminen jatkuu.

Tai jos sua ei kiinnosta niin reiluinta on sanoa miehellesi, että hakee seksinsä muualta. Et voi omalla päätökselläsi lopettaa myös miehesi seksielämää.

Vierailija
5/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo 🙄

Vierailija
6/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkee BBW:n.

Vierailija
7/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BMW

Vierailija
8/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika

Vierailija
9/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on BMW

Ja STD.

Vierailija
10/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et oli kyse hevosesta Finnish Warm Blood.

Vierailija
11/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on vähän niin ihan luonnollista alkaa miettimään muita vaihtoehtoja. Kaksi tai kolme kertaa tänä vuonna on niin järkyttävän vähän että minä olisin jo lähtenyt. Se on aina vähän pettymys kun suhteessa pitää turvautua omiin käsiin. Jos ei itse halua niin voi toiselle tehdä jotain ettei tarvi puutteessa kärvistellä.

Vierailija
12/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi on aika huono syy olla ilman. Sehän on parasta rentoutusta ja stressin poistoa. Ymmärrät varmaan miehesi vihjeen?

Vierailija
13/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehillä(kään) sellaista vapaalippua parisuhteessa, että jos ei seksiä saa kotona parisuhteessa, sitä olisi jotenkin hyväksyttävää lähteä hakemaan muualta. Jos parisuhde ei tyydytä, tavalla tai toisella, teidän tulee yhdessä selvittää tilannetta, mistä se johtuu, kuinka se korjaantuu. Jos hiertävä tilanne jatkuu niin kauan että jompikumpi ei enää ole valmis määrittämättömän pituista aikaa odottelemaan sen korjautumista ilman aktiivisia korjausyrityksiä, silloin oikea ratkaisu on päättää parisuhde ja lähteä etsimään tyydyyksiä muualta.

Neljä kuukautta on ajanjakso, jonka normaali ihminen kestää kyllä vähällä seksillä. Jos mies ei sellaista kestä, kun sinulla on kuormittava elämäntilanne, on kyseessä harvinaisen kypsymätön ihminen. Ei sillä ole oikeutta sekä säilyttää kakkua että syödä se, eli pitää sut kotona parisuhteessa ja käydä panemassa muita. Miksi olisi? Parisuhde luiskaan, jos jompikumpi osapuoli ei sitä enää jaksa.

Vierailija
14/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on BMW

Big Mouth Woman?

Vierailija
15/15 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miestä tilanne jostain syystä hiertää"

Onko noin vaikeeta arvata mistä syystä?

4kk menty ja 2-3 kertaa seksiä. Löytyskö noista se syy. Tuo on mulle viikossakin liian vähän.