Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka usein näet aamuerektion?

Vierailija
01.05.2021 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken. Kaksi.

Kysymyt ole esitetty naisille. Ei lukutaidottomille homopettereille

Vierailija
22/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni on luvannut palkita aamuerektion aina vähintään lyhyellä suikkarilla—— kokeilee kädellä harvase aamu aina ei seiso😞

Ei voi naisesi ajatusmaailmaa ymmärtää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehelläni seisoo lähes aina aamuisin. Aina ei ole paljaana, mutta alushousut pullottaa kyllä hänen noustessaan.

Vierailija
24/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen yli 60 -vuotias, vaimo näkisi ja voisi kokeilla sitä monena aamuna viikossa, mutta eipä juuri koskaan ole tehnyt sitä omasta aloitteestaan. Usein odotan, lukemattomia kertoja olen kysynytkin ystävällisesti miksi ei voi koskaan, vaan en saa vastausta.

Sen kyllä hän huomaakin, kun se on aamukovana jotakin 17 cm eli siitä ei ole kiinni. No sitten viikonloppuisin lähinnä saan, jos  menen itse viereen ja alan hyväillä. Hänen aloitteestaan ei ikinä sitä tehdä eikä ole tehty kuin lapsia yritettäessä aikanaan.Pidän kyllä sitten seksissä aina huolta että hän kiihottuu ja saa orgasmin , siitäkään ei pitäisi olla kiinni

Ilmeisesti en ole ainoa mies, joka tällaisesta yksipuolisuudesta on kärsinyt? Olisi ollut niin ihanata joskus tuntea, että oikein halutaan minua ja tullaan kiinni sen toivossa.

Vierailija
25/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista meilläkin ja samanmittaiset penikset 17cm, paitsi aamuerektio on noinklo 4.

Vaimo saa orgasmeja ja nauttii, mutta ei anna minun olla haluttu, aina teen aloitteeen. M58

Vierailija
26/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu, kun näen kaukosuhteessa ollessani miesystävääni. Mikään ei ole ihanampaa, kuin aloittaa aamu seksillä.

Vierailija
27/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen yli 60 -vuotias, vaimo näkisi ja voisi kokeilla sitä monena aamuna viikossa, mutta eipä juuri koskaan ole tehnyt sitä omasta aloitteestaan. Usein odotan, lukemattomia kertoja olen kysynytkin ystävällisesti miksi ei voi koskaan, vaan en saa vastausta.

Sen kyllä hän huomaakin, kun se on aamukovana jotakin 17 cm eli siitä ei ole kiinni. No sitten viikonloppuisin lähinnä saan, jos  menen itse viereen ja alan hyväillä. Hänen aloitteestaan ei ikinä sitä tehdä eikä ole tehty kuin lapsia yritettäessä aikanaan.Pidän kyllä sitten seksissä aina huolta että hän kiihottuu ja saa orgasmin , siitäkään ei pitäisi olla kiinni

Ilmeisesti en ole ainoa mies, joka tällaisesta yksipuolisuudesta on kärsinyt? Olisi ollut niin ihanata joskus tuntea, että oikein halutaan minua ja tullaan kiinni sen toivossa.

Miehen penis on valitettavasti joillekin naisille välttämätön paha, johon ei tee mieli koskea..

Vierailija
28/44 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen penis on valitettavasti joillekin naisille välttämätön paha, johon ei tee mieli koskea..

Eikä se joillekin lie edes välttämätönkään… Mutta vakavasti, kyllä se sellainen eriparisuus antamisessa ja saamisessa on jotenkin vaikeasti käsitettävää, etenkin silloin jos ilolla vastaanottaa kaiken hyvän, mutta ei millään pysty antamaan toiselle samaa. Jos taas on niin lukossa että on ihan kykenemätön minkäänlaiseen poikkeukseen turvallisesta kaavasta, oli antaja tai saaja, niin joo, sitten se on edes vähän ymmärrettävämpää. Voi kun ihmisillä ei olisi niin paljon lukkoja seksin suhteen! Mutta toisaalta, mistäs me täällä sitten keskusteltaisiin jos kaikki vain harrastaisivat rikasta, rohkeaa, runsasta ja rentouttavaa seksiä minkä vain ehtisivät?

Vierailija
29/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin, sinkku N olen

Silloin se varmasti säväyttää eri tavalla kun tilanne on sitten ns. edessä?

Vierailija
30/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni on luvannut palkita aamuerektion aina vähintään lyhyellä suikkarilla—— kokeilee kädellä harvase aamu aina ei seiso😞

Ja palkintoa ei tule, ellei seiso?? Outoo

Vierailija
31/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimies21 kirjoitti:

Mun vaimo näkis usein, jos vittis kattoa.

Samoin meillä. Mutta vaimon käsi ei vahingossakaan eksy lähellekään..

Niin on meilläkin. Mitä tekisin?

Meillä ei auta tehdä mitään. Jos ohjailen vaimoni kättä tunnustelemaan aamuerektiota, hän vetää hiljalleen kätensä pois.. mietin monesti miltähän tuntuisi olla haluttu mies?

Oletko krapulassa? Meillä mies ohjailee myös kättäni housuihinsa ja ylpeilee seisokillaan viikonloppuisin. Ei voisi vähempää kiinnostaa silloin kun toinen haisee aina vanhalle viinalle. Yök. Sitten taas viikolla kun selvinpäin niin eipä mies koskaan halua vaikka teen minkälaisia alotteita. Ilmeisesti seksi kanssani ei kiinnosta kuin krapulassa. Ollaan siis molemmat ilman.

N33

Tai sitten hän tarvii sen kännin/krapulan harhauttamaan hänet siitä torjunnan aiheuttamasta pahasta olosta.

Vierailija
32/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni näki jälleen kerran tänä aamuna, oli makuuhuoneessa hakemassa vaatteita kun nousin kanki ojossa. Ei mitään reaktiota, kuten yleensä. Kerran saunoessamme kahden iski kauhea erektio ja hän sai vaivoin sanotuksi: "sulla vähän jöpöttää", oli ilmeisen kiusallista hänelle.

Vierailija
33/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein

Vierailija
34/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni näki jälleen kerran tänä aamuna, oli makuuhuoneessa hakemassa vaatteita kun nousin kanki ojossa. Ei mitään reaktiota, kuten yleensä. Kerran saunoessamme kahden iski kauhea erektio ja hän sai vaivoin sanotuksi: "sulla vähän jöpöttää", oli ilmeisen kiusallista hänelle.

No voi yhen kerran 😀 Ymmärtäisi ehkä jotenkin jos se olisi ollut naapurin isännän erektio joka pyrki ulos housunkauluksesta, mutta että oman miehen… Kyllä tuollainen häveliäisyyden tila vaatisi sulta ehkä jonkinlaisen siedätyshoidon antamista.

Vierailija
35/44 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja palkintoa ei tule, ellei seiso?? Outoo

???harva nainen innostuu jostain ruttusesta linttaan nukutusta löysästä pipelistä

Vierailija
36/44 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimies21 kirjoitti:

Mun vaimo näkis usein, jos vittis kattoa.

Samoin meillä. Mutta vaimon käsi ei vahingossakaan eksy lähellekään..

Niin on meilläkin. Mitä tekisin?

Ei se ole kuin hommata innokkaampi nainen joka tykkää imeä ja koskea ja niitähän riittää :). Miksi elää suhteessa jossa tuollaista pitää odottaa

Vierailija
37/44 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten onko häveliäisyyttä vaiko ei vain kiinnosta. Itsellä varsinkin nuorena komea iso kulli ja aamuisin kova kuin kivi. Vaimoa ei seisokit kiinnostaneet, eika kalua kehunut. Mutta silloin kun hänellä tehnyt mieli, niin on kyllä ihaillut ja tykännyt isosta kovasta.  Olen aina ihmetellyt, että miten voin naisella olla vain kaksi vaihtoehtoa kiinnostuksessa, joko ON tai OFF.  Suurin osa viikkoa ei voisi vähempää kalu kiinnostaa ja ihan turha kalua näytellä.  Mutta sitten kun kiinnostaa, pitäisi olla kalu kovana antamassa lisää kiihkoa. 

Jos on oikein mahottomasti keulinut ja olen ollut aamulla rauhaton, on vaimo onneksi usein kysynyt, että pitääkö helpottaa painetta. Jos olen sanonut, että kyllä, niin sitten antanut suikkareita. Kivikovassa kivistävässä aamuseisokissa annettuna tuntuneet aina parhaimmilta. On antanut silloin jos olen pyytänyt varta vasten.  Mutta olempa minäkin ehdottanut, josko olisi ottanut ihan oma-aloitteisesti suuhun, mutta ei niin ei.  Sanonut että saa herättää suikkarilla tai vaikka naida.  No sitä odotellessa.

Vierailija
38/44 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen sokea.

Vierailija
39/44 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan jotenkin niin miehekästä, kun mieheni siitä aamuisi pomppaa kulli tanassa kahvin keittoon. Välillä tarraan kyllä kiinni siihen ihanuuteen. Ah.

Vierailija
40/44 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan jotenkin niin miehekästä, kun mieheni siitä aamuisi pomppaa kulli tanassa kahvin keittoon. Välillä tarraan kyllä kiinni siihen ihanuuteen. Ah.

Minä tarraan aina, en jätä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä ;).