Mieheni salannut lapsensa
Minulla on vahva epäily siitä, että miehelläni on lapsia exän kanssa ja hän ei ole kertonut lapsista minulle vaikka olemme olleet yhdessä yli 4 vuotta ja yhteinen koti.
Löysin valokuvia miehestäni ja hänen exästään, jossa vauva, myöhemmin 2 isoa poikalasta.
Miksi joku salaa lapsensa? Kuinka voin luottaa siihen jos mies sanoo ettei ole hänen.
Tuskin kenelläkään miehellä olisi kuvia ex- vaimostaan vauvan kaa ja muitakin lapsen kuvia?
Onko edes ex.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
onko emakko jo porsinut?
Voivat hyvinkin olla exän kanssa kummeja jollekin exän läheisen lapselle ja siksi kuvia lähetetään kummisedälle vieläkin. Jos olisivat omia lapsia, mies joko tapaisi heitä säännöllisesti tai sitten välit olisivat kokonaan poikki eikä mitään kuvaviestejäkään enää tulisi. Näin luulen. Vai onko miehellä jotain hämäriä menoja paljon etkä tiedä, missä hän aikaansa viettää?
Eikö virkatodistusten tieto ole ihan julkista.
Kai mies selitti keitä ne lapset ovat. Ihan mahdollista, että ovat oikeasti miehen, tuollaisia hulluja valehtelijoita on olemassa. Kannattaa selvittää asia. Mieheltä sitä totuutta ei välttämättä tule.
Mies tekee myyntityötä pitkin Suomea eli voi periaatteessa olla missä vaan.
Lisäksi hän on uusimmissa kuvissa selvästi lasten ja exän kanssa eikä siinä näy kummeja tms.
Ap
Tottakai on mahdollista mutta kahden kanssa naimisissa ei voi olla yhtäaikaa.