Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni salannut lapsensa

Vierailija
01.05.2021 |

Minulla on vahva epäily siitä, että miehelläni on lapsia exän kanssa ja hän ei ole kertonut lapsista minulle vaikka olemme olleet yhdessä yli 4 vuotta ja yhteinen koti.
Löysin valokuvia miehestäni ja hänen exästään, jossa vauva, myöhemmin 2 isoa poikalasta.
Miksi joku salaa lapsensa? Kuinka voin luottaa siihen jos mies sanoo ettei ole hänen.
Tuskin kenelläkään miehellä olisi kuvia ex- vaimostaan vauvan kaa ja muitakin lapsen kuvia?
Onko edes ex.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen edes mahdollista, että lapsen pystyisi salaamaan? Sukulaisellani oli pieni lapsi, kun heille tuli ero. Minulla on tunne, ettei hänen uusi vaimonsa tiedä. Miehen lapsuudenperhe on pyyhkinyt lapsen näkymättömiin, eikä hänestä puhuta.

Tottakai on mahdollista mutta kahden kanssa naimisissa ei voi olla yhtäaikaa.

Vierailija
22/26 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

onko emakko jo porsinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat hyvinkin olla exän kanssa kummeja jollekin exän läheisen lapselle ja siksi kuvia lähetetään kummisedälle vieläkin. Jos olisivat omia lapsia, mies joko tapaisi heitä säännöllisesti tai sitten välit olisivat kokonaan poikki eikä mitään kuvaviestejäkään enää tulisi. Näin luulen. Vai onko miehellä jotain hämäriä menoja paljon etkä tiedä, missä hän aikaansa viettää?

Vierailija
24/26 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö virkatodistusten tieto ole ihan julkista.

Vierailija
25/26 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies selitti keitä ne lapset ovat. Ihan mahdollista, että ovat oikeasti miehen, tuollaisia hulluja valehtelijoita on olemassa. Kannattaa selvittää asia. Mieheltä sitä totuutta ei välttämättä tule.

Vierailija
26/26 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee myyntityötä pitkin Suomea eli voi periaatteessa olla missä vaan.

Lisäksi hän on uusimmissa kuvissa selvästi lasten ja exän kanssa eikä siinä näy kummeja tms.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän