Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hyvä äitipuoli?

Vierailija
16.08.2006 |

Olen viettänyt koko illan LEIPOEN. Leivoin omenapiirakan, pullaa ja sämpylöitä sekä tein kiisseliä. Miehen lapset ovat innoissaan pullasta, muuta eivät oikein halua maistaa, koska se on niin " erilaista" . Johtuu vain siitä, että lasten kotona ei ikinä leivota eikä tehdä kiisseleitä vaan kaikki ostetaan kaupasta valmiina. Miehen kanssa ollaan päätetty opettaa lapsille, että myös kotona tehty on hyvää (on oikeasti, ollaan hyviä laittamaan ruokaa :) ) ennen kaikkea haluamme opettaa noin, koska kotona tehty on usein paljon terveellisempää- ja onhan se halvempaakin.

Ajattelin vaan tässä, olenkohan hyvä äitipuoli, kun vietän KOKO illan leipoen lapsipuolilleni sen sijaan että voisin olla hurvittelemassa jossain kavereitten kanssa ;) .

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et tee noita asioita saadaksesi " kirkkaamman kruunun" , vaan tehdäksesi jotain hyvää lapsipuolillesi.

t. toinen äitipuoli

Vierailija
2/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni teot jotka tulevat sydämmestä kertovat rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toihan on ihan normaalia elämää :)

mutta siis tottakai olet ahkera ja kiltti :)

mutta ei toi nyt mitään erikois mainintaa tartte,. jos ymmärrät mitä ajan takaa?

Vierailija
4/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOten kyllä minusta erityismaininta on paikallaan. Tsemiä sinulle ap!

Vierailija
5/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ap on itse lapseton joten minusta tuo on aika jaloa että leipoo toisten lapsille.

Vierailija
6/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla tarve näyttä lapsille, että lasten äiti on huono, kun ei leivo yms.?

Vierailija
7/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehineen opettaa lapsille, että kotona tehtyäkin voi syödä. Mulla on yks tuttavaperhe, jonka lapsille ei tosiaanaan kelpaa mikään kotona tehty, ei edes perusruoka, koska kaikki ostetaan valmiina. Eihän ne ole edes terveellisiä!