Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nivea rasvasta paljastui uutispommi - ruotsi meni sekasin

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jalkavoide on mielestäni kuusenpihkavoide, sillä olen hoitanut kovettuneita kantapäitä.

Klassista Nivea-voidetta (sinisessä rasiassa) olen käyttänyt viimeksi lapsena ulkoiluvoiteena kasvoille, talvipakkasilla. 

Kasvoille käytän Lumenen Valoa, öljyinen seerumi, se sopii mulle kuivaihoiselle. 

Vierailija
122/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin Cien Q10- voide on Niveaa parempi! Voitti jokunen vuosi sitten sokkotestin, jossa tuo sikakallis La Mer oli yksi häviäjistä.

Lumene pilaa tuotteensa karseilla hajusteillaan. Valitin Lumenelle päätäsärkevän mustaherukan aromisesta voiteesta, jonka epäonnekseni olin mennyt ostamaan. Kun kysyin, onko hajusteet tarpeellisia, kun yhä

useampi on allergisoitunut, vastaus oli: "Kiitämme palautteestanne." ja sitten pahoittelua..voivoi, kun tuoksu nyt ei juuri teitä miellyttänyt..blabla..makuja on moneksi.

Vuosikymmeniä sitten lähetin vähätuoksuisia Lumeneja ruotsalaisille ystävilleni,jotka ihastuivat tuotteisiin ja pyysivät taas "de'där Lymmene."

Ei ne marjat sitä orvaskettä ulkoisesti miksikään muuta, mutta uskokoon ja ostakoon ken tahtoo.

Lidlin Q10-sarja on kyllä loistava.

Silmänympärysvoide on hajusteeton ja siksi hyvä, mutta kasvovoide saa silmät vuotamaan, vaikka en ole edes allerginen. Hajusteet ovat epäterveellisiä iholla ja elimistössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lehden välissä oli näyte L'Orealin yövoiteesta, jota Jane Fonda, ja Sikke Sumari Suomessa, mainostavat.  Aivan järkyttävä hajustepommi.  Piti pestä saippuan kanssa pois, että saattoi vaihtaa normaaliin yövoiteeseen ja ruveta nukkumaan.

Vierailija
124/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä:

Uusi virkistävä ja pioniuutetta sisältävä Age Perfect Golden Age -yövoide hoitaa ihoa yön aikana ja antaa iholle roosansävyistä hehkua.

https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/kauneus/loreal-paris-age-perfect-gold…

Vierailija
125/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvulla lapsena kovilla pakkasilla vaikkapa järven jäälle pilkille lähtiessä vanhemmat laittoi meidän lasten naamoille niveaa "pakkasrasvaksi" siitä sinisestä peltipurkista ja se oli ihan yleinen käytäntö silloin.

Ihan hyvin se toimi siihenkin tarkoitukseen ei ainakaan iho kuivunut.

Pakkasrasvaa EI pitäisi kenenkään käyttää! Se on vaarallista!

Vierailija
126/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Daisy beauty -kauneussivuston päätoimittaja Kicki Norman korostaa naisten hakevan ihonhoidosta muutakin kuin vain tuloksia, kuten elämyksellisyyttä ja esteettisyyttä. Kriitikoiden mukaan dokumentti halveksuukin naisten ostoskäyttäytymistä ja vetää johtopäätöksiä liian yksinkertaistetusti."

VMP. En todellakaan maksa mistään "elämyksellisyydestä" ostaessani naamarasvaa vaan nimenomaan tulokset ovat ainoa mikä kiinnostaa ja mistä haluan maksaa. En ole nähnyt kyseistä dokkaria, josta tämä kohu on lähtenyt, mutta "elämyksellisyyden" myyminen ainakin on naisten ostokäyttäytymisen halveksumista jos joku. 

No ei naamarasva terveelle ihmiselle mikään järkiostos ole.

Terveen ihmisen iho ei tarvitse voiteita.

Vierailija
127/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tiedetty pitkään

Ei tiedetty, mutta luultu.

Kyllä se on tiedetty

Vierailija
128/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuosikaudet käyttänyt Nivea Soft -rasvaa. Olen muitakin kokeillut, mutta tuo on ainoa joka tuntuu oikeasti imeytyvän ihoon ja kosteuttavan sitä. Monet jäävät ihon pinnalle kalvoksi, joka kuoriutuu pois, jos koskettaa. Plussaa edullinen hinta ja hyvä saatavuus.

Vierailija
129/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui ihon ongelmat, kun lopetin kasvojen pesemisen ja ihon hoitamisen. Kerran viikossa saippuoin saunassa ja vesipesu suihkussa muuten.

Aurinko suojana La R..P..

Niin miksi tätä piti alanuolittaa?

Tämä oli mun kokemus, ei se väärin ole.

Vierailija
130/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nivea Soft varmasti hyvä hinta/laatu. Monikäyttöinen tuote. Päihittää monet kalliit voiteet.

Käyttäähän Victoria Beckhamkin vauvojen peppupyyhkeitä naamansa putsaukseen, vaikka ehkä olisi fyrkkaa kalliimpiinkin.

Mä en ymmärrä miksi kukaan käyttää vauvojen peppupyyhkeitä yhtään mihinkään.

Itse testasin omaan pehvaan kun odotin esikoista. Loppupäivä persus aivan tulessa.

Enpä koskaan käyttänyt yhdellekään lapselleni, kyllä pesu ja tarvittaessa perusvoiteet on aivan riittävät ja toimivat.

Me ollaan käytetty Lidlin ko. pyyhkeitä kohta 10 vuotta retkeilyautossa.

Niillä hoituu koko huolto hyvin kesällä, milloin ei olla veden äärellä.

Meillä ei kylläkään ole mitään allergioita.

Nivea Soft ja Lidlin vauvapyyhkeet!👍

Vierailija
131/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Paraffin, Panthenol, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Aluminum Stearates, Citric Acid, Magnesium Sulfate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol

Sisältää mm. karsinogeenista mineraaliöljyä, parafiinia, alumiinia, synteettistä hajustetta ja useampia ärsyttäviksi ja allergiaa aiheuttaviksi luokiteltuja kemikaaleja. En milloinkaan käyttäisi tai laittaisi omille kasvoilleni, ei ole terveellistä. Korkea öljy- ja alkoholipitoisuus varmaan saa aikaan mielenkiintoisen silmänkääntötempun, eli iho näyttää sekä "ravitulta" että tiukalta, mutta kannattaisi kuitenkin miettiä millä sitä ihoaan ravitsee, ovatko aineet hyvää vai pahaa tekeviä. terv. kemisti.

Suositelkaa jotain, mielellään mahdollisimman edullista naamarasvaa, jossa ei olisi ko. haitallisia aineita.

Kiinnostaisi itseäkin. Käytän Niveaa kunnes löytyy yhtä hyvä tuote ilman haitallisia ainesosia.

Vierailija
132/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on Biothermin kosteusvoide, iso pumppupullo.

Sopii koko ropalle, kasvoille ja käsille. Lidlin babypyyhkeet käytössä jo vuosia.

Nuo kun pakkaa reissulle mukaan, ei muuta tarvitse.

Olen lukenut, että Beckhamin rouvakin käyttäisi vauvan pyllypyyhkeitä naamaansa, mutta hänestä tai muista julkkiksista en perusta.

Vierailija
133/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kyseistä rasvaa jo 40 vuotta, eikä ensimmäistäkään ryppyä kasvoissa. T. Nainen 56v.

Hassua. Mä haluan rypistyä. Harakanvarpaat silmien ulkokulmissa kertoo, että olen nauranut paljon. Ja ahavoitunut ja ruskettunut iho kertoo ulkoilmaihmisestä.

Nainen 52v

No todellakin hassua, ihan naurattaa. Enhän minä sanonutkaan etten haluaisi rypistyä, mutta ehkä se on Nivean syy, ettei niitä harakanvarpaita ole, eikä ahavoitinutta ihoa, vaikka en minäkään ole nauruilta välttynyt, enkä ulkoilmalta. Hassua rypistymistä sinulle jatkossakin😊

Vierailija
134/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä:

Uusi virkistävä ja pioniuutetta sisältävä Age Perfect Golden Age -yövoide hoitaa ihoa yön aikana ja antaa iholle roosansävyistä hehkua.

https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/kauneus/loreal-paris-age-perfect-gold…

Kokeilin tuon näytteen toissa yönä ja tykkäsin. Ostan seuraavalla kauppareissulla, vaikka muuten en ole mainoksen uhri.

Vierailija
135/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voideteollisuus tekee konkurssin jos kaikki naiset huomaavat, että hyvästä voiteesta ei tarvitse maksaa satasia.

Samoin kosmetologeilta loppuu työt, koska heidän huippukalliilla tuotteillaan tehdään hoidot.

Tuskin missään huijataan niin paljon kuin naisten kasvovoiteissa ym. kosmetiikassa.

Vierailija
136/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä koostumus. Todella tanakka voide, mutta ei super rasvainen siltikään. Levitän kunnon kerroksen illalla nukkumaan mennessä. Ja simsalabim: aamulla kasvot ovat nielleet rasvan ja kasvojen iho näyttää kuulaalta ja kosteutetulta.

Johtuu luultavasti siitä, että paksuna rasvana lukitsee ihon kosteuden alleen ja iho on siksi sileän ja kosteutetun näköinen. Sanoin toimii mikä tahansa paksu voide, esim vaseliini jota jotkut käyttävätkin tähän tarkoitukseen.

Juuri näin.

Vierailija kirjoitti:

Lidlin Cien Q10- voide on Niveaa parempi! Voitti jokunen vuosi sitten sokkotestin, jossa tuo sikakallis La Mer oli yksi häviäjistä.

Siinä sokkotestissä Lidlin voiteesta oli valittu voidemuoto - muut geelivoiteina eli vertailtiin paksun voiteen tehoa kevyemmän geelivoiteen tehoon. Tietysti paksumpi voide esti paremmin kosteuden haihtumasta iholta.

Vierailija
137/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän kaupoista nivea tänään loppu. Puhun Joensuusta, että silleen.

Vierailija
138/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja luottokasvorasvani ehdottomasti dr Hauschkan ruusuvoide.

Vierailija
139/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nivea Soft varmasti hyvä hinta/laatu. Monikäyttöinen tuote. Päihittää monet kalliit voiteet.

Käyttäähän Victoria Beckhamkin vauvojen peppupyyhkeitä naamansa putsaukseen, vaikka ehkä olisi fyrkkaa kalliimpiinkin.

Mä en ymmärrä miksi kukaan käyttää vauvojen peppupyyhkeitä yhtään mihinkään.

Itse testasin omaan pehvaan kun odotin esikoista. Loppupäivä persus aivan tulessa.

Enpä koskaan käyttänyt yhdellekään lapselleni, kyllä pesu ja tarvittaessa perusvoiteet on aivan riittävät ja toimivat.

Me ollaan käytetty Lidlin ko. pyyhkeitä kohta 10 vuotta retkeilyautossa.

Niillä hoituu koko huolto hyvin kesällä, milloin ei olla veden äärellä.

Meillä ei kylläkään ole mitään allergioita.

Nivea Soft ja Lidlin vauvapyyhkeet!👍

Tuostapa tuli mieleen, että pari pkt vauvapyyhkeitä Lidlistä. Lomareissun pelastajat. Lapin vaelluksella yms. ihan ehdottomat. Miksi maksaa maltaita jos hyvän saa edullisesti. Sama pätee myös voiteisiin, mutta kokeilemalla vasta tietää sopiiko tuote itselle. Kallein ei aina ole paras!

Vierailija
140/151 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomustiedettä eli turhia kaikki mutta saahan sitä tuhertaa naamaa jos siltä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä