Nivea rasvasta paljastui uutispommi - ruotsi meni sekasin
Hahaa
Onkohan suomesta jo loppu
https://www.como.fi/uutiset/nivea-rasvasta-paljastui-jotain-hyvin-huvit…
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
"Daisy beauty -kauneussivuston päätoimittaja Kicki Norman korostaa naisten hakevan ihonhoidosta muutakin kuin vain tuloksia, kuten elämyksellisyyttä ja esteettisyyttä. Kriitikoiden mukaan dokumentti halveksuukin naisten ostoskäyttäytymistä ja vetää johtopäätöksiä liian yksinkertaistetusti."
VMP. En todellakaan maksa mistään "elämyksellisyydestä" ostaessani naamarasvaa vaan nimenomaan tulokset ovat ainoa mikä kiinnostaa ja mistä haluan maksaa. En ole nähnyt kyseistä dokkaria, josta tämä kohu on lähtenyt, mutta "elämyksellisyyden" myyminen ainakin on naisten ostokäyttäytymisen halveksumista jos joku.
Minä taas luulen useimpien naisten kyllä tietävän, että halvempikin voide hoitaa ja kosteuttaa, mutta jotkut haluavat pientä luksusta ihonhoitoon. Siksi nuo kalliimmatkin voiteet käyvät kaupaksi.
Nivea sinisestä purkista on varmaan hyvä erityisen kuivalle iholle. Rasvoittuvalle tai sekaiholle se on todennäköisesti liian paksua. Nivea Soft taas sopii ainakin itselläni yhtään kirvelemättä esim. nuhan ärsyttämiin nenän pieliin. Joskus olen laittanut sitä myös meikin alle ja se on ollut ihan hyvä siihenkin tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Daisy beauty -kauneussivuston päätoimittaja Kicki Norman korostaa naisten hakevan ihonhoidosta muutakin kuin vain tuloksia, kuten elämyksellisyyttä ja esteettisyyttä. Kriitikoiden mukaan dokumentti halveksuukin naisten ostoskäyttäytymistä ja vetää johtopäätöksiä liian yksinkertaistetusti."
VMP. En todellakaan maksa mistään "elämyksellisyydestä" ostaessani naamarasvaa vaan nimenomaan tulokset ovat ainoa mikä kiinnostaa ja mistä haluan maksaa. En ole nähnyt kyseistä dokkaria, josta tämä kohu on lähtenyt, mutta "elämyksellisyyden" myyminen ainakin on naisten ostokäyttäytymisen halveksumista jos joku.
Minä taas luulen useimpien naisten kyllä tietävän, että halvempikin voide hoitaa ja kosteuttaa, mutta jotkut haluavat pientä luksusta ihonhoitoon. Siksi nuo kalliimmatkin voiteet käyvät kaupaksi.
Nivea sinisestä purkista on varmaan hyvä erityisen kuivalle iholle. Rasvoittuvalle tai sekaiholle se on todennäköisesti liian paksua. Nivea Soft taas sopii ainakin itselläni yhtään kirvelemättä esim. nuhan ärsyttämiin nenän pieliin. Joskus olen laittanut sitä myös meikin alle ja se on ollut ihan hyvä siihenkin tarkoitukseen.
Juuri näin. Moni on valmis maksamaan enemmän elämyksellisyydestä, brändistä, ko. yrityksen arvomaailmasta ja muista tekijöistä sekä kosmeettisesta miellyttävyydestä. Toisia kuluttajia taas kiinnostaa lähinnä edullinen hinta tai erittäin hyvä hinta-laatusuhde ja kaikki nämä ovat ihan yhtä hyväksyttäviä asioita.
Mä olen käyttänyt Nivea softia jo monta vuotta. Välillä olen kokeillut purkillisen/tuubillisen muitakin rasvoja, mutta palannut aina takaisin Niveaan. On vaan kertakaikkiaan parempaa kuin muut. Esimerkiksi apteekin Aco jää kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ostaa, mulla on karheet kantapäöt ja päkiä.
Kandee ostaa Tummelia.
M55
Olihan tämä jo vuosia sitten tiedossa, ihan sokkotestien kautta, mikä uutinen se nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt Nivea softia jo monta vuotta. Välillä olen kokeillut purkillisen/tuubillisen muitakin rasvoja, mutta palannut aina takaisin Niveaan. On vaan kertakaikkiaan parempaa kuin muut. Esimerkiksi apteekin Aco jää kakkoseksi.
Sama täällä. Halpaa ja hyvää saa harvoin, mutta Nivea Soft on se poikkeus mikä vahvistaa säännön.
Tekisipä Nivea ja kaikki muutkin hajusteettomia tuotteita. Vain hölmöläiset levittää iholleen myrkkykemikaaleja.🧪
Vierailija kirjoitti:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Glycerin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Paraffin, Panthenol, Decyl Oleate, Octyldodecanol, Aluminum Stearates, Citric Acid, Magnesium Sulfate, Magnesium Stearate, Parfum, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol
Sisältää mm. karsinogeenista mineraaliöljyä, parafiinia, alumiinia, synteettistä hajustetta ja useampia ärsyttäviksi ja allergiaa aiheuttaviksi luokiteltuja kemikaaleja. En milloinkaan käyttäisi tai laittaisi omille kasvoilleni, ei ole terveellistä. Korkea öljy- ja alkoholipitoisuus varmaan saa aikaan mielenkiintoisen silmänkääntötempun, eli iho näyttää sekä "ravitulta" että tiukalta, mutta kannattaisi kuitenkin miettiä millä sitä ihoaan ravitsee, ovatko aineet hyvää vai pahaa tekeviä. terv. kemisti.
Sitten varmaan kemisti tietää, että moni muu tuote perustuu tuolle samalle ja erityisesti ryppyvoiteet. Ne saavat ihon näyttämään sileämmältä kun rypyt täyttyvät ja kun tuotteen käyttö lopetetaan niin iho laskeutuu entiselleen jolloin rypyt voivat näkyä hetkellisen venytyksyn jälkeen jopa aiempaa paremmin, mistä tulee fiilis kuluttajalle, että kylläpä se voide auttoikin ja tarvitsen sitä lisää. Tuota ihon pientä nousua ei muuten huomaa kuin ajatuksena, että on selvästi sileämpi ja hehkeämpi tmv.
Alkoholia tarvitaan moneen ja se on yksi vanhimmista jo ihan lääkkeenäkin. Alkoholilla puhdistetaan sekä mm.autetaan tuote imeytymään(niinkin ettei öljyjä tmv jäisi iholle tekemään siitä kiiltävää ja/tai rasvaisen näköistä).
Toisekseen kyllä iho ja muutenkin kroppa kuuluu ravita sisältäpäin ja ulkoisilla tuotteilla voi sitten tukea ihonhoitoa. Joillekin alkoholi tuotteessa voi olla se miyä juuri tarvitsee ja toisilla taas ei.
Jos tuolle linjalle lähtee niin tuskin voi käyttää juuri mitään.
Asun Ruotsissa kävin 2 ruokakaupassa eilen Nivea purkkia oli kyllä hyllade tosi monta purkkia.
Se SVT dokumentti 3 osainen oli hyvin tehty:
Parasta mielestäni siinä oli kun testasivat kollageenijauhetta julkimot sitä hehkuttaa: olet rypytön 8 vkossa... 😀 hehheh testi näyttää totuuden... nothing hapens👍
Ehdottomasti. Olen käyttänyt viimeiset 50 vuotta ja kanki onkin nykyään ainoa rypytön alue.