Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pääseekö suomenlinnaan kätevästi vaunuilla? Kokemuksia lasten kanssa?
03.08.2006 |
Meillä pieni vauva ja 2 kouluikäistä. Kannattaako ottaa eväät vai onko kahviloita? Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Kommentit (2)
Lasten vaunuilla ei kyllä hyvin pääse " parhaille paikoille" . Meidän perheen suosikkikohde. Kouluikäinen poikani tykkää kovin saarella olevista museoista Esim. Vesikko tai Suomenlinna keskuksen museo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On siellä jotain jätskikiskoja ja rannassa kahvilakin.