Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein ruokavalioon pieniä muutoksia 2021v. alusta, positiiviset vaikutukset alkavat näkyä ja tuntua

Vierailija
30.04.2021 |

Vyötärö kapeampi, selluliittia kadonnut ainakin jaloista, jalkapohjista hävinnyt kuivuus lähes kokonaan( mikä oli jo iso ongelma), vaatteet ei kiristä. En ole mitannut painoa koko aikana, mutta nämä muutokset ilahduttavat. Kokoni on edelleen 38.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa! Millaisia muutoksia teit? :)

Vierailija
2/5 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin 2019 vuoden lopulla sokerin ihan kokonaan ja 2020 maaliskuuhun mennessä paino laski n. 4 kiloa. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen ja muutos todella näkyi. Keho näytti terveeltä. Niin ja iho! Se puhdistui käytännössä täysin.

- Eri kuin Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaiset herkut pois kokonaan sipsit ym. tilalle hapankorput. Kasviöljyjä lisää päivittäin ilmeisesti noiden puute teki kuivat jalat ja ihon on muutenkin nyt joustavampi. Kotimaiset marjat jokapäiväiseen käyttöön. Murot pois, jotain myslejä syön. Perunat uudelleen ruokavalioon, silloin tällöin niitä lähinnä uunissa. Tälläistä kaikkea pientä.

Vierailija
4/5 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin 2019 vuoden lopulla sokerin ihan kokonaan ja 2020 maaliskuuhun mennessä paino laski n. 4 kiloa. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen ja muutos todella näkyi. Keho näytti terveeltä. Niin ja iho! Se puhdistui käytännössä täysin.

- Eri kuin Ap

Hienoa. Helppo uskoa kaikki tuo, ihossa varmasti näkyy. Itse en sokerista ole kokonaan päässyt keksit ja pullat on tosin jäänyt, mutta vähän  karkkia ja suklaata menee samoin jogurtteja. -ap

Vierailija
5/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoskoot myös tarkkailussa, ei turhaa santaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän