Miten saisin iskettyä sellaisen söpön vähän vanhemman täti-ihmisen?
Vinkit kehiin! Olen ihastunut, mutta ulosantini on huono.
Kommentit (35)
Kuule, mahtaako ne vanhemmat täti ihmiset ihastua sinuun? Teillä voi olla niin paljon ikäeroa että ihan hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Ikäsi? Siviilisäätysi? Onko nainen vapaa? Lapsia?
Miten tämä liittyy aloitukseen? Olen vapaa ja valmis rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, mahtaako ne vanhemmat täti ihmiset ihastua sinuun? Teillä voi olla niin paljon ikäeroa että ihan hirvittää.
Sitä juuri pohdiskelen, että miten parantaisin flaksiani.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ikäeroa?
Mitä merkitystä tällä on? Olen täysi-ikäinen kuitenkin. 🙂
Eivät mene ansalankaan. Ole siis aito.
Kerro tunteistasi ja katso mitä tapahtuu? Terveisin, Täti-Ihminen
Lankkaa naama ja pidennä elimesi HK blööksi 🍆👍
Älä ainakaan sano, että vanhemmat naiset on kiinnostavia vaan, että olet kiinnostunut juuri tästä tietystä naisesta, iästä ei tarvitse mainita mitään. Älä myöskään ilmaise, että haluat kokeilla vanhempaa naista. Tiivistettynä siis, keskity siihen naiseen ja ole kiinnostunut, mielellään muustakin kuin ulkonäöstä. Käyttäydy kuin se täti olisi ihanin nainen maailmassa.
N40
Pukeudu siististi ja puhu ystävällisesti, hymyile ja ole avoin. Vie kahvilaan ja osta kukkia ja kerro, että hän on söpö ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ikäeroa?
Mitä merkitystä tällä on? Olen täysi-ikäinen kuitenkin. 🙂
On sillä vähän. 40 vuotta on jo liikaa, 20 vuotta vielä just ja just menee.
Yksi hyvä vinkki on ainakin se, että vastaa kysymyksiin kiertelemättä. Siinä on ainakin vielä opeteltavaa.
Ei ongelmaa, ongelma on siinä kohtaa, kun pitäisi iskeä SÖPÖÄ VANHAA ÄIJÄÄ, mikä se on, onko niitä?
Riippuu tietenkin siitä millainen persoona tämä täti-ihminen on ja onko hän edes vapaa/valmis iskettäväksi.
Ikäsi tietenkin vaihkuttaa siihen niin, että jos olet nuorempi ja kyseessä ei ole puuma-täti, niin silloin ei kannata edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan sano, että vanhemmat naiset on kiinnostavia vaan, että olet kiinnostunut juuri tästä tietystä naisesta, iästä ei tarvitse mainita mitään. Älä myöskään ilmaise, että haluat kokeilla vanhempaa naista. Tiivistettynä siis, keskity siihen naiseen ja ole kiinnostunut, mielellään muustakin kuin ulkonäöstä. Käyttäydy kuin se täti olisi ihanin nainen maailmassa.
N40
Hän onkin se naisista kiinnostavin omana itsenään. Koetin vain asemoida otsikoinnillani ihastukseni jotenkin, jotta saisin vastauksia, joista olisi aidosti apua.
T. Ap
Kuulepa nyt.
Se terapeuttitäti on edelleen vankasti naimisissa eikä todellakaan ole kiinnostunut potilaistaan. Edes sinusta, vaikka niin fiksu ja filmaattinen oletkin.
Big Problem kirjoitti:
Ei ongelmaa, ongelma on siinä kohtaa, kun pitäisi iskeä SÖPÖÄ VANHAA ÄIJÄÄ, mikä se on, onko niitä?
Mielenkiintoinen sivujuonne aiheeseen. On heitäkin varmastikin.
T. Ap
Oletko mies vai nainen? Ikäsi? Siviilisäätysi? Onko nainen vapaa? Lapsia?