Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaat tuntemattomaan numeroon?

Vierailija
30.04.2021 |

Olen lapsuuden lankapuhelinajoilta oppinut, että puhelimeen vastataan omalla nimellä, mutta tajunnut vihdoin, ettei tuntemattomasta numerosta soittavalle ole mitään syytä tarjoilla heti nimeään. Vastaan haloo, ja jos soittaja ei tiedä mitä haluaa tai kenelle soitti, puhelu ei jatku.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tiedä kuka soittaa en vastaa.

Vierailija
22/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytken puhelimen usb:llä tietokoneeseen ja laitan ohjelmat päälle josta näen kuka soittaa ja puhun mikrofonin kautta jossa äänen muuttaja muuttaa ääneni samalla tavalla kuin yksinkotona elokuvassa. Kohdasta 0.26 eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan ihan omalla nimelläni.

Ehkä se, että on elänyt jo lankapuhelinaikaa on opettanut, että puhelimeen vastaaminen ei ole mitenkään vaarallista tai millään tapaan traumatisoiva kokemus. Suoramarkkinointikielto estää myyntipuhelut tehokkaasti, joten yleensä niillä, jotka minulle soittavat on myös jotain oikeata asiaakin. Jos ei ole, niin osaan kyllä sitten sulkea puhelimen.

Vierailija
24/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ollenkaan jos ei Fonecta näytä tietoja. Enkä silloinkaan jos joku puhelinmyyjä tai TNS gallup jne.

Mielestäni jos haluaa että muut vastaa, ei voi salata tietojaan Fonectan kaltaisissa palveluissa.

Vierailija
25/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa

Vierailija
26/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilan poliisiasema, komisario Palmu puhelimessa

Vierailija
27/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa ollenkaan jos ei Fonecta näytä tietoja. Enkä silloinkaan jos joku puhelinmyyjä tai TNS gallup jne.

Mielestäni jos haluaa että muut vastaa, ei voi salata tietojaan Fonectan kaltaisissa palveluissa.

Ne Fonectan tiedot on toisinaan harhaanjohtavia. Esim. kun mä soitan, Fonecta kertoo mun toiminimen. Yhden kaverin työpaikan puhelimesta kun soittaa, soittajana on erään toimijan kannatusyhdistys - joka kyllä omistaa puljun ja sitä myötä liittymät, mutta tuostahan tulee heti mieleen, että pyydetään rahaa hyväntekeväisyyteen.

Mulla ei ole enää Fonectaa, ja vastaan yleensä aina kaikkiin numeroihin. Vielä kukaan ei ole puukottanut korvaan, kun olen vastannut.

Vierailija
28/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan kans usein töissä asiakkaan läheisille tai yhteistyötahoille ja mun täytyy ensin jotenkin varmistaa että puhun oikean ihmisen kanssa ennen kuin kerron ketä tavoittelen. Tämä siksi että asiakkaan asiakkuus minuun ei saa paljastua sivullisille millään tavoin ja aina on riski että puheluun vastaa joku muu tai olen saanut väärän numeron. Näissä tilanteissa esittelen itseni ilman työroolia ja kysyn kenen kanssa juuri nyt puhun. Kun hän kertoo nimensä niin sen jälkeen kerron tarkemmin mistä soitan ja mitä asiaa minulla on. Usein käy myös niin ettei minulle vastata jolloin laitan viestin että olen maija meikäläinen ja yritin tavoittaa sinua erään asiakkaan asioihin liittyen. Yleensä henkilö soittaa heti takaisin ja asia voidaan hoitaa.

Itse vastaan nykyisin tuntemattomiin numeroihin Haloo! On tullut monta huijauspuhelua, enkä halua paljastaa tuntemattomille mitään itsestäni.

Vierailija
29/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan ihan omalla nimelläni.

Ehkä se, että on elänyt jo lankapuhelinaikaa on opettanut, että puhelimeen vastaaminen ei ole mitenkään vaarallista tai millään tapaan traumatisoiva kokemus. Suoramarkkinointikielto estää myyntipuhelut tehokkaasti, joten yleensä niillä, jotka minulle soittavat on myös jotain oikeata asiaakin. Jos ei ole, niin osaan kyllä sitten sulkea puhelimen.

Enpä ole tullut ajatelleeksi, että tämä voisi olla joillakuilla syynä! Mielenkiintoinen teoria! Joo, vastaan puhelimeen minäkin, en pelkää vastaamista, tai sen puoleen soittamistakaan.

Vierailija
30/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ritun seksilinja, miten voin auttaa? "

Vierailija
31/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilahden sukupuolitautien poliklinikka, hoitaja Kuppa, kuinka voin auttaa.

Vierailija
32/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitit Korona-infoon, tämä on automaattinen puhelinvastaaja, jätä viesti niin otamme sinuun yhteyttä.

Vierailija
33/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ainakaan koko nimellä. Identiteettivarkauden riski on nykypäivänä kovin suuri.

Vierailija
34/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo tai etunimi

Vierailija
35/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The number you have called, can not be reached.

Vierailija
36/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina kidutettujen kissojen ja koirien kuntoutuslaitos.miten voin palvella!

Vierailija
37/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää Oulusta pelkääkkö nää polliissia.

Vierailija
38/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma... jormauotis imitaatiollani

Vierailija
39/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en vastaa jos en tiedä kuka soittaa. Jos tiedän odottaa puhelua vaikka lääkäristä tms. vastaan etunimellä.

Vierailija
40/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko nimellä koska työpuhelin. Lapset oon ohjeistanut vastaamaan moikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä